Kauppojen paidat. Katsokaa nyt vaikka näitä. Riittääkö helma näissä teillä housun alle tai päälle?
Mielestäni paidat ovat aivan liian lyhyitä nykyisin.
Oletteko samaa mieltä, että esim. kuvissa näkyvissä paidoissa pitäisi olla enemmän helmaa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin erityisen vuötärölihava vai kuinka nuo nyt olisi liian lyhyitä?
Olen hoikka. ap
No en tiedä. Mulla ei ole ikinä ollut vaikeuksia löytää riittävän pitkiä paitoja, ja mulla on ihan omituisen pitkä selkä naiseksi. Ihan tavallisen mittaiset paidat kyllä riittävät.
Mulla tuoli tuon linkin takaa banaaneja. Että ei, ei niissä kyllä riitä helmaa tarpeeksi.
Osassa sopivasti helmaa osassa liian vähän. Mulla on päinvastainen ongelma. Calvin Kleinin T-paidassa on helmaa vaikka muille jakaa. Tämä on muuten neuleen alla aivan järkyttävä keksintö. No helman saa onneksi teepparista tungettua housuihin
Tuntuu, ettå kaikki yläosat ovat nykyään lyhyitä ja kauhean leveitä. Olen hoikka enkä löydä esim muotolaskoksilla viimeisteltyjä puseroita mistään. Huvittaisi pukeutua muuhunkin kuin kauluspaitoihin. Olin onnesta mykkyrällä, kun löysin sokokselta yhden trikoopaitamallin, joka oli tarpeeksi pitkä. Sekin vaan kotikäyttöön, mutta silti.
Itse olen pitkävyötäröinen ja hoikka, enkä ole huomannut mainitsemaasi ongelmaa.
Käytä tunikoita, jos haluat paidan, joka on puoleen sääreen.
Ihan helvetin ärsyttävää kun pitää siitä helman pituudesta säästää kangasta. En tykkää napapaidoista.
Lasten paitoja?
En osta marketista vaatteita, en änge lastenvaatteita päälleni enkä usko, että varsinkaan markettipaidat voivat olla helmasta liian lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitkävyötäröinen ja hoikka, enkä ole huomannut mainitsemaasi ongelmaa.
Käytä tunikoita, jos haluat paidan, joka on puoleen sääreen.
Minä käytänkin tunikoita, mutta naurattaa ajatus siitä, että ne olisivat puoleen sääreen. ap
Oletko muuten leveäharteinen, isot rinnat?
Banaanista paita? Ilmankos pituus ei riitä.
no heh, ruokakaupan halpapaitoja, ei voi nostaa hintaa,vähennetään pituutta, säästyy muutama sentti kangasta!
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuten leveäharteinen, isot rinnat?
Kapea(normaali)harteinen, D-kuppi. ap
Vierailija kirjoitti:
Banaanista paita? Ilmankos pituus ei riitä.
Katsoit sellaisen Cittarin sivustolla, jossa ei ole trikoopaitoja. Valitse vaikka Savonlinnan CM. ap
Enemmän häiritsee se, että kaikista näkyy läpi
Lasten paidat voi tosiaa olla aikuiselle vähän lyhyitä
Eivät näytä lyhyiltä, mutta tuskin istuvat kovin hyvin päällä
Mulle tuli tuon linkin takaa vain lastenvaatteita, housuvaippoja, ulkoilutakkeja, kasvomaskeja... Ainoat naisten vaatteet olivat pari yöasua.
Näyttää ihan normaalinpituisilta.
Oletko jotenkin erityisen vuötärölihava vai kuinka nuo nyt olisi liian lyhyitä?