Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti täällä hajoilee wilmaviestin takia

Vierailija
19.04.2022 |

"Ei tee töitä tunnilla". Mitä?! Aamulla lähtiessä oli kaikki kunnossa, pääsiäinen meni hyvin, eiole kipeä. 14vee poika, ikinä ei ole negatiivista viestiä tullut aiemmin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan murrosikään jos yksi nega wilmaviesti saa hajoilemaan…

Vierailija
22/26 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hajoo isä. Poika aikoo rokkikukoksi, mutta opettaja keuhkoo pojan heviletistä. Takatukka kuullemma ois siistimpi. Vtf?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jututat pojan ja se siitä. Mun pojalle tulee kerran viikossa negaviesti, joten en yhestä viestistä repis pelihousuja. Oman poikani kanssa ollaan useasti oltu koulun kans palavereissä, että mistä huono käytös johtuu. Kotona ei ongelmia ja kavereilleen ja muille oppilaille kuulemma kiva. Ehkä sitä vaan ottaa auktoriteetit päähän.

Vierailija
24/26 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa tämä nykyinen ilmianto- ja kyttäysmentaliteetti. Kaikkihan tällainen perustellaan vielä sillä että se on omaksi parhaaksesi...

Itse kävin koulut lankapuhelimien aikaan, nyt on käytössä välittömät online-palautteet.

Vierailija
25/26 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hajoo isä. Poika aikoo rokkikukoksi, mutta opettaja keuhkoo pojan heviletistä. Takatukka kuullemma ois siistimpi. Vtf?

Ai semmonen vanha kunnon taka-jee-jee? Ei se ainakaan sisäsiistimmältä näytä. Pelkkä ponnarihan on ihan neutraali tuohon verrattuna. 

Vierailija
26/26 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan murrosikään jos yksi nega wilmaviesti saa hajoilemaan…

Mietin ihan samaa.

Voi ei! Meillä meni pääsiäinen hyvin ja lähti lapsi kouluun. Mutta mitä nyt se pentu ei toimi koulun sääntöjen mukaan ja mulle laitetaan siitä viestiä! Mitä? Ikinä ei ole negatiivisia viestejä tullut. Miten se opettaja kehtaa? Sitten voisi miettiä: Miten se lapsi kehtaa?

Joo ei kai siinä jatka Ap samaa rataa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi