Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi kun pelästyin. 15v sai ihan hirveän paniikkikohtauksen. Jouduin soittamaan ambulanssin.

Vierailija
18.04.2022 |

Ikinä hänellä ei ole ollut tuollaista. Poika itse oli aivan kauhuissaan. Hän tärisi ihan kokonaan, haukkoi happea, valitti että rintaan sattuu ja kädet puutuu. Pelkäsin, että hänellä on sydämessä vikaa. Hyi kamala. Onneksi kaikki on hyvin. Käyn edelleen ihan kierroksilla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä ahdistaa? Toivottavasti ei koulussa ole ongelmia.

Ei hän itsekään tiedä. Ainakin väitti, että hänellä on kaikki hyvin eikä häntä vaivaa mikään. Lääkärikin tuota kysyi.

Tutkituta verensokeri. Minulla romahtaa tuolla tavalla jos olen unohtanut syoda. muutun ihan kamalaksi huutajaksi ja itkijaksi ja vapisen kuin haavanlehti. 

Vierailija
22/27 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No he ovat töissä.

Vierailija kirjoitti:

On mulla tullu noita. Sääliksi kävi lähinnä ambulanssikuskeja, kun turhaa joutu tulee tänne. Onneks ei tullut koronaikoina. Mulla parantu noi oireet, kun ymmärsin vähän enemmän psykkaa.

Pelko ja huoli synnyttää noita ja koska hengityksestä tulee tahdonalaista, niin hyperventilaatiota tapahtuu turhaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit antanut kunnon litsarin poskelle ja heittänyt kylmää vettä naamalle. Nyt tuhlasit yhteiskunnan varoja heikon pään vuoksi. Vika on vanhemmissa, joten katso peiliin ha maksa LASKU!

Vierailija
24/27 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa terkalle aika. Se voi olla ainoa keino saada tuo poika puhumaan. Sun kuullen se ei välttämättä uskalla sanoa mikä mieltä painaa. Toivottavasti tilanne helpottuu pian.

Vierailija
25/27 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa näin heti alussa selvittää pojalle että kyseessä paniikkikohtaus joka menee ohi. Itse en tiennyt että semmosia on edes olemassa kuin paniikkikohtaus. Luulin vain tulleeni hulluksi kun kädet puutui ja päässä naksahteli. Kroonistui ja kärsin siitä vuosikaudet ennenkuin selvisi itselle että vaaraton paniikkikohtaus. Näin 90-luvulla.

Vierailija
26/27 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin HYI kamala? Mikä siinä oli niin hyi?

Vierailija
27/27 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,enpä taida uskoa aloitusta.