Hyi kun pelästyin. 15v sai ihan hirveän paniikkikohtauksen. Jouduin soittamaan ambulanssin.
Ikinä hänellä ei ole ollut tuollaista. Poika itse oli aivan kauhuissaan. Hän tärisi ihan kokonaan, haukkoi happea, valitti että rintaan sattuu ja kädet puutuu. Pelkäsin, että hänellä on sydämessä vikaa. Hyi kamala. Onneksi kaikki on hyvin. Käyn edelleen ihan kierroksilla.
Kommentit (27)
Hirveää. Toivittavasti ei tapahdu enää vastaavaa. Enkeleitä <3
Vierailija kirjoitti:
Kai sydän tutkittiin? Voi olla piilevä sydänvikakin.
Ei varmasti olisi päästetty kotiin, jos ei olisi tutkittu... Nuori kuitenkin kyseessä ja ilmeisesti eka kohtaus
Meillä mummi 83 v. saa samanlaisia.
Jaksamista.
Mikä sitä ahdistaa? Toivottavasti ei koulussa ole ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Avokämmenestä. Sellaisella tuollainen kohtaus hoidetaan. Naisten hysteeriset kohtaukset on vuosisatojen ajan parantuneet sillä.[/quote
Tai sit jatkossa pois alko/kannabis/bentsot/energiajuomaöverit.
Noita nuo hysteerikot 99% käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avokämmenestä. Sellaisella tuollainen kohtaus hoidetaan. Naisten hysteeriset kohtaukset on vuosisatojen ajan parantuneet sillä.[/quote
Tai sit jatkossa pois alko/kannabis/bentsot/energiajuomaöverit.
Noita nuo hysteerikot 99% käyttää.Itsellä yleistynyt ahdistuneisuushäiriö lapsuuden traumasta. En juo, polta enkä ole koskaan juonut energiajuomia.
Kaikki _ei_ ole hyvin, jos saa noin pahan paniikki- eli ahdistuskohtauksen. Vaatii kyllä jatkoselvittelyjä.
Eipä sitä tiedä millaista se on ennenkuin näkee. Itse vein puolison kyllä autolla. Luulin tosiaan, että henki siltä lähtee ja niin taisi hänkin luulla. Hurja kokemus oli, mutta opamoxit vain käteen ja kotia. Koronan takia en itse saanut mennä edes sinne lääkäriin hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitä ahdistaa? Toivottavasti ei koulussa ole ongelmia.
Ei hän itsekään tiedä. Ainakin väitti, että hänellä on kaikki hyvin eikä häntä vaivaa mikään. Lääkärikin tuota kysyi.
Hei! TUO ON Sydämestä johtuvaa !
Ja on ! Jos kerta , vasen puoli puutuu!
Kaipa ne on Sairaalassa tutkinut!?
Vierailija kirjoitti:
Avokämmenestä. Sellaisella tuollainen kohtaus hoidetaan. Naisten hysteeriset kohtaukset on vuosisatojen ajan parantuneet sillä.
Eikös niitä ole vuosisatojen ajan parannettu hajusuolalla. Sitä paitsi usein kohtausten takana oli liian tiukalle kiristetyt korsetit.
Uskon, että on ollut pelottava kokemus. Onneksi teillä ei ollut mitään isompaa vialla!
Selvittäkää syy. Se on seurausta jostakin.
Puhe auttaa.
On mulla tullu noita. Sääliksi kävi lähinnä ambulanssikuskeja, kun turhaa joutu tulee tänne. Onneks ei tullut koronaikoina. Mulla parantu noi oireet, kun ymmärsin vähän enemmän psykkaa.
Pelko ja huoli synnyttää noita ja koska hengityksestä tulee tahdonalaista, niin hyperventilaatiota tapahtuu turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää. Toivittavasti ei tapahdu enää vastaavaa. Enkeleitä <3
Ei enkeleitä toivotella noin.
Tsemppiä ap:lle!
Suosittelen, että ette lainaisi asiattomia viestejä niihin vastataksenne, koska tulee vain lisää ilmiannettavaa ja viestien poistotyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avokämmenestä. Sellaisella tuollainen kohtaus hoidetaan. Naisten hysteeriset kohtaukset on vuosisatojen ajan parantuneet sillä.
Eikös niitä ole vuosisatojen ajan parannettu hajusuolalla. Sitä paitsi usein kohtausten takana oli liian tiukalle kiristetyt korsetit.
Pyörtyminen korjattiin hajusuolalla, hysteerinen järjetön kirkumiskohtaus avokämmenellä.
Kai sydän tutkittiin? Voi olla piilevä sydänvikakin.