Ihanin lomakohde, missä olet ollut?
Itse sanon 2, Nizza ja Mallorca Puerto se Soller.
Kommentit (36)
Visulahti. Varsinkin vahakabinetti oli vaikuttava elämys.
Vierailija kirjoitti:
Turku
On kyllä kiva kaupunki. Ja Kustavi olisi kyllä pitänyt laittaa listalleni .
17
Vierailija kirjoitti:
Kiitokset ideoita! Tosin itse lähinnä Euroopasta tällä kertaa kiinnostunut, mutta toki kaikki ideat kiinnostavat.
Euroopan osalta valinta onkin vaikea. Minun on ainakin vaikeaa valita Lontoon, Pariisin, Ateenan tai vaikka Rooman välillä, koska kaikissa on niin paljon nähtävää. Valitsen kuitenkin Istanbulin, koska se on niin erilainen.
Matka veneessä ja Ruotsin saaristossa, ei ikinä kyllästy, yli kymmenen vuotta käyty ja useampi kuukausi reissussa aina.
Luksus hotelli aina mukana...
Hawaiji. Oi kunpa sinne pääsis vielä. Vaan ei taida olla nekään saaret enää entisellään.
Norjan serpentiiniteillä moottoripyörällä.
Lontoo. Sitä voisi kahlata läpi aina vaan uudestaan ja uudestaan.
Mauritius *****
Tyylikästä, paikan henkeen ja kulttuuriin sopivaa luksusta.
Khao Lak. Paratiisi maan päällä. Pelkkää autiota rantaa silmän kantamattomiin. Upea luonto rannalla ja vuorilla. Ihana ilmasto. Paras ruoka, kaunis pieni hotelli ja onnellinen, oma perhe.
Sitten Khao Lakin vastakohtana Lontoo, jonne sujahdan kuin kotiin olisin tullut. Mahtava, monipuolinen ja hyvän tuulinen miljoonakaupunki. Neljä kertaa käynyt, viides toivottavasti tänä vuonna.
DDR on jäänyt kyllä mieleen. Rajan yli kun vihdoin pääsi Länsi-Saksan puolelle niin ostin heti kinder munan ja Michael Jacksonin Thriller kasetin. Se onnellisuuden tunne oli muikea.
Sellainen jossa ei ole ollut liian kuumaa eikä liian kylmää. Kesätuuli, meri, rantakadut, vapaus. Tosin se oli 80-90-luvulla.