Eläinlääkärin hintataso
Sisareni miehen sisar on eläinlääkäri mutta kuulemma hyvin pätevä ja antaa hoitoja ihmsillekkin. Hankala intiimi vaiva minulla nyt, en haluaisi mennä tuntemattomille haarojani levittelemäån; tämä sukulaistyttö vielä opiskelija mutta oli avustanut siskon koiran synnyttämisesså hyvin ammattitaitoisesti, lähinnä ruokapalkalla. On ainakin tuntuma synnytyselimistöön ja tuntee alueen.
Kyllä on maaseudulla aina ollut tapana että eläinlääkärille käydään ja ainakin lapset tarkastanut eläinlääkäri käydessään lehmää tai hevosta katsomassa, Samanthan ne on vaivat elukoilla ja ihmisillä ja jotkin vaivat ylemmät vaikka koirilla kuin ihmisillä niin enemmänkin saattaa löytyä asiantuntemusta nimellisesti eläimiin keskittyneitä lääkäreiltä tai hevosiin keskittyneeltä lääkäriltä kuten tässä minun asiassa. Myös lääkkeet samat mutta toki muunnettava ihmisen kokoon sopivaksi annostus eikä tässä oman aivan kanssa useitakaan lääkkeitä tarvita kuin pikku nipsaisu vain saksilla oletettavasti.
Samat elimet paitsi häntä ja kuono ihmisillä, ehkä tassut mutta periaatteessa elintoiminnot samat ja eläinlääkärille tutut tai pieneläin hoitajallekin jollainen minulla on onneksi naapurissa. Häntä olen usein myös konsultoinut ja joulunakin ompeli haavat minulta joita syntyi kinkunleikkaamisesta, tässä kuitenkin kyse sellaisesta elimestä että olisi hyvä jos lääkärillä olisi kokemusta hevospuolelta.
Kommentit (4)
Halvemmaksi tulee käydä ihmislääkärillä, eläinlääkärille kun päivää sanot niin se on jo satanen ja toimenpiteet ja lääkkeet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Halvemmaksi tulee käydä ihmislääkärillä, eläinlääkärille kun päivää sanot niin se on jo satanen ja toimenpiteet ja lääkkeet päälle.
Ihan yhtä paljon maksaa ihmislääkäri. Yleensä sitä todellista kustannusta ei vain Suomessa näe. Lääkärit ja sairaalat on ihan hitokseen kalliita vaikka ne rahoitetaan verovaroista. Se on vain näennäisesti maksutonta. Ei se homma ilman rahaa pyöri.
1/5. Tässä provossa on persoonallista yritystä, suorastaan eläimellistä.
Onko kokemuksia?