Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä niin, että aina, kun löydätte kivan vaatteen niin juuri teidän koko on sattumoisin loppuunmyyty????

Vierailija
18.04.2022 |

Mutta muita kokoja on jäljellä. Mulle käy lähes aina näin, kun olen tilaamassa jotain jostain niin aina se minun kokoni on yllätys loppuunmyyty ja kokoja ei tulla toimittamaan pitkiin aikoihin lisää, jos ollenkaan enää. Miten mun tuuri on aina tällainen? Aina, kun löytää jotain kivaa niin ei kokoja jäljellä ainuttakaan. Zalandon takkeja olen selannut 7 sellaista vaihtoehtoa nyt, jotka olisi varteenotettavia, mutta missään ei ole kokoja jäljellä, itkettää vähän :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile googlata samoja takkeja.

Mäkin tilasin Zalandosta talvitakin ja koko oli aavistuksen liian tiukka ja loppuunmyyty muuten. Mutta sitten googlattuani löysin saman takin ja isomman koon Boozt.comista ja jopa halvemmalla kuin tuo Zalandon olisi ollut. Palautin toki sen Zalandon sitten.

Vierailija
2/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vingu, ei horoillle mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika usein. Ja sitten jos se takki on tarjouksessa niin kaikki muut koot on alennettu paitsi se mun koko..

Vierailija
4/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika usein. Ja sitten jos se takki on tarjouksessa niin kaikki muut koot on alennettu paitsi se mun koko..

TÄMÄ!!!!!!!! Tai sitten se oma koko on ainoa johon tulee se pitkän toimituksen lisämaksu.

Vierailija
5/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet koot on aina tarjouksessa, kun kaikki on ylipainoisia

Vierailija
6/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M ja L on suosituimpia kokoja.

Vierailija
7/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu usein. Nätti kangas ja klassinen leikkaus niin lähes aina on koko M loppuunmyyty mekoissa. 😒 Huoh

Vierailija
8/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!!!!!!!! Tai sitten se oma koko on ainoa johon tulee se pitkän toimituksen lisämaksu.

No mursujen vaatteet on kokoa teltta ja ne toimitetaan kauempaa, siksi lisämaksut!

Vierailija
9/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen egoloogisesti ja kierätystä kuniana pidän:En löydä kirppikset numero 38.Netti en tilaa yhtän mitään.en osta sikaa säkissä.Kuva on kuva ja usein muokattu.

Vierailija
10/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mursujen vaatteet on kokoa teltta ja ne toimitetaan kauempaa, siksi lisämaksut!

Zalandolla en ole huomannut. Monesti pienet koot on niitä pitkän matkan kuljetuksia. Joudun usein maksamaan tämän extran.

Vierailija
11/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus käynyt, mutta onneksi maailmassa vaatteita riittää.

Vierailija
12/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pieniä kokoja edes missään juurikaan, siis oikeasti pieniä. T. pieni nainen. 

Vierailija
13/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä käy tosi usein, on ärsyttävää 🙄

Vierailija
14/14 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tosi usein. Varsinkin kengistä koko 41 on aina loppu. Luulisi tilaavan enemmän tuota kokoa kerta on niin suosittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi