Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tämä maailman aika itkettää

Vierailija
18.04.2022 |

Just kun koronan pelko hellitti niin piti tuo Ukrainan kamaluus tulla!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu kantahenkilökuntaa kotona. Täältä lähdetään ensin rintamalle. On kaksi poikakin ja ne joutuu ensimmäisten joukoissa.

Suomi on vallattu 72 tunnissa ja ne teidän pojat ei ehdi hievahtamaan mihinkään. Suomi ei ole = Ukraina.

Pysyy hengissä, jos ei ole vaunuissa. Tankista kuolee nopeimmin.

Vierailija
42/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankit on helppo tuhota ilmateitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu kantahenkilökuntaa kotona. Täältä lähdetään ensin rintamalle. On kaksi poikakin ja ne joutuu ensimmäisten joukoissa.

Suomi on vallattu 72 tunnissa ja ne teidän pojat ei ehdi hievahtamaan mihinkään. Suomi ei ole = Ukraina.

Suomi ei tosiaan ole Ukraina. Hyökkääjälle vaikea maasto, parempi aseistus ja miljoona ukkoa. Terveiset Pietariin 🖕

Kukaan ei ole niin hullu, että hyökkäsi Suomeen. Siinä ei kävisi hyvin.

Vierailija
44/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei tosiaan ole Ukraina. Hyökkääjälle vaikea maasto, parempi aseistus ja miljoona ukkoa. Terveiset Pietariin 🖕

En jaksa lähteä tähän panikointiin. Päällimmäinen ajatus on, että haistakaa paska.

Vierailija
45/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tankit on helppo tuhota ilmateitse.

Jotenkin äärestä suloista miten Suomessa vieläkin ajatellaan, että tänne on tulossa sota, jossa maata puolustetaan isoisältä perityillä aseille. Ja on kokonaan unohdettu esim kaappaus Krimillä ja Venäjän Syyriaan meno.

Vierailija
46/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ukkoja, joita jää mielenterveysongelmien takia eläkkeelle JOKA päivä 10 ja loput ei jaksa kävellä invapaikalta kaupan ovelle hakemaan lisää energiajuomaa. Joo, luotto on tosi kovaa.

Vierailija
47/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei olenkin hullu., että yrittäisi tänne

Vierailija
48/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menisin rintamalle. Olen n. 50v akka, mutta osaan ampua tarvittaessa.

Vierailija
49/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita?

Toivottavasti ei, mutta luulen, ettei nämä viimeisiksi pelonaiheiksi tässä maailmassa jää.

Vierailija
50/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ase ei ole vaikea. Se pitää ensin ladata ja sitten voi ampua.

Vierailija
51/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko lähteä. Sanoo vain ettei lähde. Tai jättää vaan menemättä töihin.

Ei siinä kiiressä kun ohjukset lentää keretä yhtä paria ukkoa hakemaan.

Ja, jos kerkeää pääsee vankilaan. On sekin varmaan etulinjaa turvallisempi paikka.

Vierailija
52/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tulee sota, niin mulla on pioneeri, jonka kuuluisi osata räjäyttää jotain siltoja.

Vierailija
53/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä meidän pitäisi murehtia ukrainasta? Ukraina ei ole eu:ssa joten sota ei eu:lle kuulu eikä ukraina ole natossa joten sota ei natolle kuulu.

Antaa kahden roskavaltion(urkainan ja venäjän) sotia keskenään ja eletään me niin kuin kyseistä sotaa ei olisi olemassakaan. 

En mä noita pakotteitakaan kannata kun niillä me kaivamme itsemme vain entistä syvemmälle suohon ja niiden takia hinnat nousee.

Korona oli nyt vaan tosi lievä nuha ja sen jo lähes kaikki ihmiset myöntävät.

Vierailija
54/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei mahda mulle mitään.

Vierailija
55/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pjotr vaikuttaa jo aika väsyneeltä. Argumentit loppu? 😂

Vierailija
56/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein varma, että onnistuisin lataamaan aseen.

Vierailija
57/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ase ei ole vaikea. Se pitää ensin ladata ja sitten voi ampua.

Ensin pitää napsautttaa varmistin päältä. Täytyykö mun kaikki hoitaa.

Vierailija
58/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nuo ei kiinnosta. Keljuttaa ihan muut asiat

Tuo koronnakaan ei vissiin ollut edes totta.

Mikä h.lvetin idioottien kokoontumisketju tää oikein on. Vakavia asioita vai olenko missanut jotain oleellista. Vissiin sä olet aika pihalla, joten meetkö vaikka haukkaa happea ulos. V.tuttaa kaikki pellet tällaisina aikoina, kun rakkaan naapurimme rajan toisella puolella tapetaan viattomia ihmisiä. Koronna ei ole totta, opettele kirjjjootttteellelee

Vierailija
59/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kokeilla ryssijussi? Sinulla ei kyllä ole sitä tankkiakaan. Uskallatko tulla kokeilemaan ihan mies miestä vastaan?

Vierailija
60/62 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku rssä tulisi vaunuineen tänne ja polttoaineen loputtua alkaisi minulle ruikuttaa että haluaa soittaa mammalle kotiin niin sitoisin sen puuhun kiinni ja jättäisin siihen. Kyllä sen joku susi siitä pois söisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi