Kun tämä maailman aika itkettää
Just kun koronan pelko hellitti niin piti tuo Ukrainan kamaluus tulla!
Kommentit (62)
On. Näin viimeyönä kun pirteä puolalaistyttö oli väsännyt ukrainalaispakolaisille pääsiäisen kunniaksi vuokakakun ja laittoi kukkia ja pajunkissoja pöytään. Itketti.
Minua nuo ei kiinnosta. Keljuttaa ihan muut asiat.
Tuo koronnakaan ei vissiin ollut edes totta.
Hyvä että Venäjä pelasti ne lapset sieltä leiriltä ❤️
Koronan jatkumoa ettei tarvitse kohdata sitä omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minua nuo ei kiinnosta. Keljuttaa ihan muut asiat.
Tuo koronnakaan ei vissiin ollut edes totta.
Sillä oli monta funktiota. Pelottavaa miten helposti ihmiset ovat höynäytettävissä.
Pelkokerroin kirjoitti:
Mitä seuraavaksi?
Meillä paistetaan lettuja.
Mitä se itku auttaa? Toimi! Käy tiputtamassa p*skaa ry#zien postilaatikkoihin tms.
Molemmat ovat suunniteltuja tapahtumia ja askelia kohti great resetiä ja digiorjuutusta.
Pelkokerroin kirjoitti:
Mitä seuraavaksi?
Suomen mielenterveys työ kaipaa varoja kipeämmin kuin koskaan ennen. Joku kampanja sen hyväksi?
Bensan hintakin vaan nousee nousemistaan!
Vierailija kirjoitti:
Mitä se itku auttaa? Toimi! Käy tiputtamassa p*skaa ry#zien postilaatikkoihin tms.
Häpeä ... Moden pitäisi kartoittaa jokainen joka tämän ehdotuksen on tehnyt.Olen jo ottanut yhteyttä poliisiin aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja ruoka kallistuu joka päivä.
Voisipa entinen aika vielä palata.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei enää koskaan tule olemaan niin hyvin ja halpaa kuin tänään. Näiden liian hyvään tottuneiden maailma romahtaa jo yhdestä taudista ja sodasta, jota on käyty jo vuodesta 2014.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä ... Moden pitäisi kartoittaa jokainen joka tämän ehdotuksen on tehnyt.Olen jo ottanut yhteyttä poliisiin aiheesta.
Hui. Nyt pelottaa...😂😂😂
Terveisiä Vladivostokiin.🤮🤮
Kun ei näitä asioita ennen osannut edes kuvitella.
Onko muita?