Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille yksineläjillä kolme koneellista pyykkiä viikossa?

Vierailija
18.04.2022 |

vai teenkö jotain väärin? Yksi koneellinen pyyhkeet, pussilakanat, alkkarit jne. Toinen koneellinen tummat vaatteet. Kolmas koneellinen valkoiset vaatteet. Lisäksi koneeni on hidas ja pesut kestää yli 2 tuntia. Ärsyttää. Pitäisikö karsia vaatteita?

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen pyykkiä ehkä kerran viikossa ja pikaohjelmalla.

Okei, et omista pyyhkeitä??

Kalsarit vaihtuu joka lauantai, jollei välissä ole liikuntaa. Ne menevät kuitenkin pesukoriin odottamaan. Pyyhkeitä on käytössä kaksi, käytän kumpaakin vuorotellen. Molemmat menee pesuun samojen vaatteiden kanssa, 60c kirjopyykki.

Kalsarit vaihtuu kerran viikossa lauantaina? Jestas.

Kaikki ei ole samanlaisia paskaperseitä kuin sinä.

Vierailija
42/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.  Ehkä koneellinen viikossa, joskus 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä. Mulla tulee noin kaksi koneellista kuukaudessa.

mihin säilöt likaiset /käytetyt vaatteet? Itse asun yksiössä eikä mahdu edes pyykkikori kylppäriin. Sitten on ällöä jos puhtaassa vaatekopissa lojuaa likaisia vaatteita kauan. 

Vierailija
44/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei nyt kyllä kysytty, mutta ihmettelen kuinka paljon voi pyykkiä tulla yhdelle aikuiselle.

Meitä on kolme tällä hetkellä ja pesen kyllä useamman koneellisen viikossa, mutta pärjättäisiin tiukasti eläen kolmella koneellisella viikossa.

Meillä ei vaihdeta joka viikko pyyhkeitä ja lakanoita, kun käydään joka ilta saunassa, niin en koe meidän olevan likaisia.

Vierailija
45/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan alushousut sekä sukat päivittäin ja yksi koneellinen pyykkiä tulee viikossa.

Ikisinkkumies

Vierailija
46/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli helposti enemmänkin. Jo työvaatteita pesin 2-3 kertaa viikossa, lakanoita kerran viikossa ja muita vaatteita ainakin koneellinen.

Nyt meitä on kolme ja kone pyörii kerran päivässä. Mulle on aina ollut tärkeää että puhdasta vaatetta on aina kaapissa eikä pyykkikoreissa loju likaisia pyykkejä.

Vierailija
47/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole mikään pakko pestä edes kerran viikossa (kerran kuussakaan ei ole mikään katastrofi jos on kiireitä), mutta sitten kun pesen niin pesen yleensä useamman koneellisen kerralla ja pyykkikori tyhjenee taas hetkeksi.

Vierailija
48/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kahdestaan miehen kanssa ja vaatepyykkiä tulee koneellinen viikossa, kerran kuukaudessa pestään sitten isommin pyykkiä (pyyhkeet, petivaatteet yms).

Vierailija
49/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei nyt kyllä kysytty, mutta ihmettelen kuinka paljon voi pyykkiä tulla yhdelle aikuiselle.

Meitä on kolme tällä hetkellä ja pesen kyllä useamman koneellisen viikossa, mutta pärjättäisiin tiukasti eläen kolmella koneellisella viikossa.

Meillä ei vaihdeta joka viikko pyyhkeitä ja lakanoita, kun käydään joka ilta saunassa, niin en koe meidän olevan likaisia.

Jos pesisin vain täysiä koneellisia niin vaatteita tulisi ehkä koneellinen 2-2,5 viikon välein. Lakanat vaihdan viikottain, koska nukun alasti ja lisäksi kissani nukkuvat sängyssä.

Vierailija
50/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmiten kolme viikossa.  En aina pese täysiä, jos on erityislikaista pyykkiä.

Teen näin että välillä värillisiä, välillä valkoisia t-paitoja.

Hiukan harmittaa, kyllä ennenkin tuli puhdasta pyykkiä, vaikka koneissa lyhyemmät ohjelmat.

Vierailija
51/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Enemmänkin, jos työvaatteet pitää pestä useita kertoja viikossa.

(Ravintola-ala).

Vierailija
52/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peset vajaita koneellisia, nykyajan koneet ovat kuuden kilon koneita. No tietty, niissä pesuohjelmissa voi olla pienempiä maksimi pyykkimääriä. 

Ei tule joka viikko konekaupalla pyykkiä. Parin viikon välein kone käy, silloin tosin menee sitten useampi koneellinen. 

Vaihdat tuhkatiuhaan vaatteitasi ja peset niitä jatkuvasti? Olet urheileva tyyppi, tulee siis urheiluvaatteita pestäväksi...

No, meillä on erilaiset elintavat... ei voi verrata.

Vierailija
53/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, mutta varmaankin tulee. Tummat/ vaaleat erikseen. Lakanat/pyyhkeet pesen 2 viikon välein.

Vierailija
54/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 hengen talous. Pesen pyykkiä n. kerran 2ssa vkssa, 2 koneellista. Toinen 60 c, toinen 40 c. 9 kg:n kone ja itse teenntöitä kotona, eli voin olla samoissa rytkyissä viikon putkeen, joskus kauemminkin. Näinkään usein ei tarvitsisi pyykätä, jos alusvaatteita olisi enemmän 😁

Vierailija
55/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi eikä meillä tule välttämättä edes yhtä koneellista viikossa. Pyyhkeet pesen muiden kanssa tai saisi oottaa aika kauankin että saisi täyden koneellisen. Pesen aina täysiä koneellisia. Lakanat vaihdan 3 viikon välein

Vierailija
56/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi koneellista viikossa. Toinen koneellinen lakanat ym, toinen vaatteet.

Vierailija
57/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi koneellista viikossa.

Vierailija
58/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä. Mulla tulee noin kaksi koneellista kuukaudessa.

mihin säilöt likaiset /käytetyt vaatteet? Itse asun yksiössä eikä mahdu edes pyykkikori kylppäriin. Sitten on ällöä jos puhtaassa vaatekopissa lojuaa likaisia vaatteita kauan. 

Kuinka likaseksi sun vaatteet oikein tulee,  jos ne on ällöjä? Pesetkö vaatteesi edes itse?

Mulla on kylppärissä pari kangaspussia likaisille vaatteille. Voisin säilyttää niitä muuallakin.

Vierailija
59/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksin eläjä.Pesemme 1kerta viikossa pyykkimme pesutuvassa.

Vierailija
60/145 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee 2 koneellista noin puolentoista kuukauden välein

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan