Oudoimmat lastenohjelmat?
Mitkä ovat oudoimmat lastenohjelmat, jota tiedätte? Ei väliä, minkä maalainen tai miltä vuosikymmeneltä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit. Mummo halusi aina ottaa taaperon hoitoon Salkkareiden aikaan, ja yhdessä katsoivat jakson. Minulle selvisi asiainlaita, kun taapero alkoi ihmeissään kysellä minulta, mitä tarkoittaa se ja se.
Mistä lähtien Salkkarit ovat olleet lastenohjelma?
Minäkin sanoisin Salkkarit. Ihmettelen että monet lapset katsoo sitä. Monien mielestä se nimenomaan on koko perheen ohjelma.
Ja sehän on täysin sairas sarja.
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit. Mummo halusi aina ottaa taaperon hoitoon Salkkareiden aikaan, ja yhdessä katsoivat jakson. Minulle selvisi asiainlaita, kun taapero alkoi ihmeissään kysellä minulta, mitä tarkoittaa se ja se.
Salkkarit on kyllä outo juttu. Yli 70 v sukulainen ihmetteli äskettäin että enkö katso koskaan sitä.
Varmaan nää yksinäiset vaan kiintyy niihin hahmoihin ja pitää niitä todellisina.
Samoin lapset.
Siinä sitten syötetään aivopesten kaikki sonta.
Lasketaanko Salkkarit oikeasti jonkinlaiseksi lastenohjelmaksi? Luulin sen olevan enemmän huonosti kirjoitettu saippua/draama-sarja vähän vanhemmalle yleisölle.
Salkkarien lähetysaika pitäisi siirtää puolenyön kieppeille. Ei sarja lapsille hyvää tee.
Vierailija kirjoitti:
Salkkarien lähetysaika pitäisi siirtää puolenyön kieppeille. Ei sarja lapsille hyvää tee.
Miksi pitäisi siirtää? Eivätkö vanhemmat voi vahtia, etteivät lapset sarjaa katso? Ja kyllähän lapset voivat helposti katsoa sarjaa netistä.
Lastenohjelmat ovat muutenkin outoja, joten miten määritellään oudoimmat?
Mä muistan hämärästi Pyjamabanaanit, Tohelo ja Torvelo, pikkukakkosen ohjelma jossa muovailuvaha-hahmo leikkii muovailuvahoilla, Pingu, Tohtori Sykerö...
Noi nyt ekana tuli mieleeni.
Sain kuulla sellaisesta tanskalaisesta lastenohjelmasta kuin "John Dillermand". Sarja kertoo miehestä, jolla on erityisen pitkä sukupuolielin.
Tohtori sykerö, smurffit. Pojille suunnatut juonettomat rähinät, sateenkaariliikkeen propaganda aivopesu ohjelmat lapsille
poikatyttökoirakissahiirijajuusto
Digimon oli tosi hämmentävä joissakin jaksoissa.
Oli kakan muotoinen digimon hiiri digimonin kanssa ja jahtasivat Mimi tyttöä. Heittelivät vieläpä kakkaa.
Koushiron soolojakso oli vielä hämmentävämpi, kun valitut lapset olivat toisistaan erossa.
Ihan hemputin älyvapaata huumoria Digimonissa oli.