Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut koskaan parisuhdetta, jossa olette kokeneet, että teitä on käytetty taloudellisesti hyväksi?

Vierailija
09.01.2023 |

Onko kenelläkään tullut tunnetta parisuhteessa, että teitä on käytetty taloudellisesti hyväksi joko tahattomasti tai tahallaan? Miten tämä on ilmennyt?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hakenut töitä eikä tukia. Elätin pari lama-ajan vuotta, sitten sain tarpeekseni.

Vierailija
2/10 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mieheni käyttää minua hyväkseen ja hänen mielestä minä häntä. Ota tästä selvää=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua voi käyttää hyväksi. Itse valitsen, mitä teen.

Vierailija
4/10 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lomaromanssi kuubalaisen miehen kanssa. Lomalla maksoin hänelle kaiken ja sama pummaus jatkui kun olin jo Suomessa. Silloin minulle riitti. Seksi oli kyllä hyvää, joten Kuubassa tapahtunutta illallisten makselua en kadu. Mukava muisto jäi, mutta enää en suostuisi samaan missään olosuhteissa tai missään maassa.

Vierailija
5/10 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkässä liitossa. Ajauduin isommalla palkallani laskujen maksajaksi. Mies ei tarjoutunut maksaan mitään. Oltiin tilanteessa, että minun tililtä meni asuntolaina, minun nimellä oli kaikki vakuutukset autoa myöten, kävin kaupassa ja maksoin ruoan, maksoin lasten kulut, remontit ym. Miehelle ojensin välillä jätemaksut, sähkölaskut ym eli pienimmät laskut, kun tuo ei itse edes niitä tajunnut kysellä ja maksaa. Osteli rahoillaan harrastusjuttuja.

Yritin miellyttää miestä, kun tuo aina tiuski ja oli pahantuulinen. No ero tuli lopulta.

Vierailija
6/10 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän liitossa mielellään tuetaan toista rahallisesti ja jaetaan omistaan. Pitäisi olla ylpeys,että pystyy elättämään toisen KUNNES eron jälkeen tämä puoliso muuttuukin gold diggeriksi ja milloin miksikin lokiksi .

Vierailija
7/10 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vuosia yh-isän kanssa. Raha oli tiukassa kuulemma. Makselin yhtä ja toista, laskuja ja ruokakauppa-asioita. Sitten kerran hän oli jättänyt verolappunsa pöydälle lojumaan ja näin, että tulot olivat ihan hyvät ja niillä rahoilla olisi pitänyt pystyä itsekin ostamaan maitonsa, lapsen vaatteet ja vakuutusmaksut maksamaan. Suhde loppui myös tähän vedätykseen, muutakin tosin oli.

Vierailija
8/10 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikissa suhteissa mies on alkanut loisimaan. Nykyisin osa kuluista maksetaan yhteiseltä tililtä, mutta minä ostan edelleen kotiin kaikki ruuat ja taloustavarat, lasten vaatteet ja kengät. Mies pelaa omat rahansa ja syö ravintolassa harva se päivä.

Vierailija
9/10 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ennen naimisiinmenoa mies ei koskaan kertonut miten paljon hänellä oli velkaa, mm. kaikki luottokortit vedetty tappiin. Itse olin velaton siinä vaiheessa, opiskeluaikanakin tein töitä. Siinähän sitä sitten 17 vuoden avioliiton ajan makselin niitä velkoja - onneksi tyyppi on nyt ex ja minä velkavapaa.

Vierailija
10/10 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun liitto vetelee viimeisiään tai uusi on jo katsottuna moni mies muuttuu rahastajaksi.

Tuleva ex-puoliso ei ole enää ihminenkään hänen silmissään, joten voi riistää taloudellisesti. Maksattaa tolkuttomasti laskuja, ei osta ruokaa kotiin, lapselle ei mitään.

Erossa yrittää huijata osituksessa. Elatusmaksut uhkaa jättää maksamatta.

Sivistys ja inhimillisyys puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan