Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun pitäisi elää 2 viikkoa ilman rahaa. Jotain pikku hiluja on, kaapissa jotain ruokia

Vierailija
18.04.2022 |

Sukulaisella voin käydä kerran viikossa syömässä. Kaapista löytyy jotain makaronia ja jauhoja jotta voin tehdä leipää. Miten pärjään?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla siis on niitä "hiluja"?

Vierailija
22/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt autetaan Ukrainalaisia, ei suomalaisiin jaksa enää panostaa.

Tiedätkö minne ne avustusrahat menee? On jo kuulunut, etteivät mene mihin on kerätty hyväuskoisilta ihmisiltä 😳, ..,🥴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK Lihapyörykät 0,79. Voisit syödä sen makaronin kanssa.

Halvin hernekeitto 0,59.

Vierailija
24/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut? Helpottaisi apua tarjoavia.

Vierailija
25/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät, että rahaa on varmasti tulossa kahden viikon päästä, niin etkö voi ostaa ruokaostokset luotolle ja sitten maksat heti pois kun saat rahaa?

Jos olisikin luottotiedot, tällä tekniikalla sama ongelma voi olla edessä ensi kuussa. Riippuu tietty paljonko rahaa on tulossa.

Miten joku voi sössiä raha-asiansa noin pahasti? Miksi yleensä eletään kuin viimeistä päivää, ja yli varojensa?

Nämä on niitä asioita, jotka köyhä vain tajuaa.

Vierailija
26/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se laite, jolla kirjoittelet tänne.

Vierailija
27/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin pelkkää makaronia niin paljon kuin lähtee. Ja kilon kaurahiutaleita. Onko sulla öljyä kaapissa? Sillä saa lisää kaloreita ja pidemmän kylläisyyden.

Makaronista saa 3440 kcal 80 sentillä.

Vierailija
28/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt autetaan Ukrainalaisia, ei suomalaisiin jaksa enää panostaa.

Tiedätkö minne ne avustusrahat menee? On jo kuulunut, etteivät mene mihin on kerätty hyväuskoisilta ihmisiltä 😳, ..,🥴

Jos vihjailet tälläisiä, niin kerrotko minne?

Itse olen yhden ison kerääjän vastuuhenkilöitä ja haluaisin tietää mielenkiinnosta minne ne kerätyt rahat on menneet.

Vierailija
29/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy se laite, jolla kirjoittelet tänne.

En ota kantaa ap:n laitteeseen, kun en tiedä, mutta oman laitteeni käyttö arvo on ainakin kymmenkertainen myyntiarvoon nähden. Tätä minun läppäriäni, ei taitaisi moni ottaa vaikka minä heille maksaisin, mutta mun käytössä ainakin huhtikuussa 2020 oli korvaamaton, nytkin melko olennainen laite elämässäni.

Vierailija
30/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät, että rahaa on varmasti tulossa kahden viikon päästä, niin etkö voi ostaa ruokaostokset luotolle ja sitten maksat heti pois kun saat rahaa?

Jos olisikin luottotiedot, tällä tekniikalla sama ongelma voi olla edessä ensi kuussa. Riippuu tietty paljonko rahaa on tulossa.

Miten joku voi sössiä raha-asiansa noin pahasti? Miksi yleensä eletään kuin viimeistä päivää, ja yli varojensa?

Tiedän pissiksen, jonka oli pakko saada ripsien- ja hiustenpidennykset sekä hyvä luuri, jolla pystyi ottamaan hyviä kuvia instaan. Hän kuitenkin sai apua diakonilta, kun osasi itkeä ja teeskennellä.

Vierailija
31/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin onnistuu. Tärkeintä on, että saat nestettä riittävästi. Ihminen pärjää jopa täysin ilman kiinteää ravintoa kaksi viikkoa. Sinä saat sentään ruokaa sukulaisen luona ja lisäksi voit keittää pastaa! Missä ongelma?

Joku pärjää, joku toinen ei. Riippuu ennen kaikkea terveydentilasta.

Vierailija
32/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna Kalinainen maksoi silikonit velkarahalla.

Edelleen ulosotossa.

Vierailija
33/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: jos tilanne on tuo että rahat ei riitä edes ruokaan on tehtävä näin: maksetaan vain vuokra ja sähkö ja puh.laskut. Kaikki muut laskut ulosottoon. Ulosotto ei ota tuista mitään joten pärjäät kyllä. Jos rahat taas loppuu tupakan/juomisen takia

Niin hae apua itselles päihdeklinikalta.

Ulosotto kyllä ottaa tuista omansa. Aino on takuueläke jota ei saa ulosmitata.

Vierailija
34/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoikka parikymppinen mies niin helposti tienaat seksillä rahaa

Laiha kakara saisi maksaa minulle, että ryhtyisin sen kanssa mihinkään.

Vierailija
35/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: jos tilanne on tuo että rahat ei riitä edes ruokaan on tehtävä näin: maksetaan vain vuokra ja sähkö ja puh.laskut. Kaikki muut laskut ulosottoon. Ulosotto ei ota tuista mitään joten pärjäät kyllä. Jos rahat taas loppuu tupakan/juomisen takia

Ei ota vouti siitä hikisestä kelan "viissatasesta" yhtään mitään. Ansiosidonnaisesta voi raapia suojaosuuden ylittävät rahat. 

Vierailija
36/36 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ota vouti siitä hikisestä kelan "viissatasesta" yhtään mitään. Ansiosidonnaisesta voi raapia suojaosuuden ylittävät rahat. 

Minä saan 855,48€ kuukaudessa käteeni ja siitä ei mene veroja ylemaksua ollenkaan.