Jos joku olisi suhun ihastunut, lähtisitkö hänen kanssaan ulos vaikka et olisi itse kiinnostunut?
Kommentit (53)
Olen lähtenyt, kyllä hän tiesi että minulla ei ole kiinnostusta sen lähempään kanssakäymiseen.
”Helppo toosa…” tämä ketju kyllä havainnollistaa, kuinka järkevää naisen on tehdä niitä aloitteita!
Lähtisin, jos mies vaikuttaa asialliselta ja on jotensakki mukiinmevän näköinen ja oloinen.
En lähtisi, jos intuitio sanoo, ettei kannata. Syy voi olla vaikka se, että en ole sitten yhtään kiinnostunut ja en koe mahdollisuutta kiinnostumiselle tai se että miehensä on jotakin outoa vaikken osaisi sanoa mitä tai hänellä on viikon ruokalista rinnuksilla.
Riippuu tyypistä. Jos se olis joku kiva työkaveri, niin joo, jos joku tuntematon, ni en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipäs ei, jahka en kokisi muuten kyseistä naista sietämättömänä.
Tarjoisitko? Nauttisitko vaan ihailusta kunnes olet saanut tarpeeksi?
Toki tarjoan sen mihin kykenen, mistä sitä tietää vaikka saattaiskin oppia toisesta sen verran, että ihastuisi.
Ei vaan oo hirveesti vientiä rentuille nykyään :D
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, kyllä minulle helppo toosa aina kelpaa.
Epätoivoisille kelpaa mikä vain. Aika säälittävää.
Olen ihastunut mieheen joka käy läpi eroa kuten minäkin.
Kerroin että mulla on tunteita häntä kohtaan, mutta en odota mitään sen kummempaa kun tilanne on mikä on.
Hän ei torjunut mua, mutta ei myöskään suoraan sanonut olevansa ihastunut. Oli kyllä ilahtuneen oloinen eikä heilutellut kaverikorttia.
Kävimme ulkona parilla lasillisella ja juttelimme elämäntilanteistamme, ehkä ne olivat vähän kuin treffit mutta ei kuitenkaan täysin koska halauksia tms. ei lopuksi vaihdettu. Ap
Oon tehnyt sekä että, lähtenyt ja kieltäytynyt. Usein sellainen johon oon aluksi tuntenut vetoa on osoittautunut täydeksi törpöksi. Joskus oon jälkeenpäin katunut että en ole lähtenyt jonkun kiinnostamattoman kanssa, mutta toisaalta, sellainen johon en ole tuntenut vetoa, ei yleensä ole muuttunut kiinnostavaksi treffeilläkään. Yhdestä tuli hyvä kaveri.
Riippuu tilanteesta. Periaatteessa menisin, mutta jos tyyppi suorastaan ällöttää, en menisi. En myöskään mene, jos toinen vaikuttaa liian kiintyneeltä heti valmikksi ja itse en ole yhtään. Vaikea sanoa. Jos menisin, menisin uteliaisuudesta. Jos en mene, en mene, ettei toiselle synny väärää toivoa.
Lähdin työkaverin kanssa lasilliselle vuosia sitten, ollaan kavereita edelleenkin vaikka hänellä oli lämpimämpiä tunteita. Itse en lämmennyt, ei ollut sitä kemiaa ja kipinää. Harmi sinänsä, koska henkisellä tasolla kohdataan erittäinkin hyvin.
Riippuu tilanteesta ja siitä toisestakin. Jos ei kiinnostaisi lainkaan niin en lähtisi ja kertoisin sen kyllä selvästi ja asiallisesti sille toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin että mulla on tunteita häntä kohtaan, mutta en odota mitään sen kummempaa kun tilanne on mikä on.
Hän ei torjunut mua, mutta ei myöskään suoraan sanonut olevansa ihastunut. Oli kyllä ilahtuneen oloinen eikä heilutellut kaverikorttia.
Kävimme ulkona parilla lasillisella ja juttelimme elämäntilanteistamme, ehkä ne olivat vähän kuin treffit mutta ei kuitenkaan täysin koska halauksia tms. ei lopuksi vaihdettu. Ap
Ehkä kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Lähdin työkaverin kanssa lasilliselle vuosia sitten, ollaan kavereita edelleenkin vaikka hänellä oli lämpimämpiä tunteita. Itse en lämmennyt, ei ollut sitä kemiaa ja kipinää. Harmi sinänsä, koska henkisellä tasolla kohdataan erittäinkin hyvin.
Eli ei ole tarpeeksi laatikkoleuka.
Jos toinen ei ole ollut luotaantyöntävä niin yleensä olen lähtenyt sinkkuna ollessa, koska olen ajatellut sen niin että voihan mielipiteeni muuttua (erittäin harvinaista minulle). Se ei aina ole ollut viisasta koska toinen on voinut innostua liikaa ja siitä on tullut iso sotku ja syytöksiä jälkeenpäin.
Nyt ajattelen, että ainakin yrittäisin pitää treffit todella kevyinä, kahvit kahvilassa tai lyhyt kävely. Selkeä loppumisaika, ei lupauksia jatkosta.
En tietenkään. Miksi ihmeessä lähtisin ulos ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta minua?
Vierailija kirjoitti:
Hän saattaa olla vielä liian rikki erosta. Jonkin ajan päästä vasta näet, onko mahiksia.
Lähtisin, koska olisi ensimmäinen kerta kun joku olisi minuun ihastunut.
Miehet varmasti lähtevät herkemmin vaikkeivät olisi kiinnostuneita kun ovat valmiita aina panemaan. Tästä syystä naisen tuleekin olla varovainen ja valikoiva eikä mielellään tee aloitteita.