Puoliso koskettelee KOKO ajan. En jaksa.
Vaikka sanon että lopeta, en nyt jaksa. Lähden pois huoneesta ja saattaa seurata perässä. En ihan oikeasti jaksa enää! Tätä jatkunut jo vuosikausia. En ymmärrä miten vaikeaa on antaa toisen olla rauhassa kun sitä pyytää?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä, kun puhutaan "puolisosta" tai "kumppanista" eikä miehestä tai naisesta, vaimosta jms, kyseessä on homosuhde.
Tuo on sun päässäsi, monet heterotkin puhuu nykyään puolisosta. Mietin joskus samalla tavalla, kunnes tuli vastaa lukemattomia heteroita, jotka puhui puolisosta.
Olen hetero. Käytämme toisistamme sanaa puoliso, koska olemme olleet hyvin pitkään yhdessä, mutta emme ole naimisissa. En halua korostaa suhteemme juridista tilaa. Jos sanoo mies, joku voi ymmärtää tarkoittavan aviomiestä. Nainen taas kuulostaisi oudolta. Muija on alatyylinen. Tyttö/poikaystävä kuulostaa teinisuhteelta. Kihlattu kuulostaa hölmöltä, samoin avokki. Kumppani kuulostaa joltain seksikumppanilta. Joten puoliso, kuvastaa hyvin vakiintunutta suhdetta ja on neutraali. Mikä olisi sitten parempi? Välillä kyllä itsekin mietin, että joku voisi päätellä, että kyseessä onkin homosuhde.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti miehen rakkauden kieli on kosketus. Ap ongelma ratkeaa kahdella tavalla. Ap itse alkaa koskemaan miestä useammin, niin mies ei kerjää enää fyysistä läheisyyttä tai sitten eroaa ja alkaa seurustelemaan miehen kanssa jonka pää rakkaudenkieli ei ole kosketus
Kouriminen ja lääppiminen ei ole rakkauden kieltä, vaan seksuaalista häirintää myös kotioloissa. Jokaisella on oikeus keholliseen koskemattomuuteen myös parisuhteessa. Tuollainen jatkuva lääppiminen on henkisesti raskasta, etenkin kun siitä kuulostaa puuttuvan hellyys ja kunnioitus. Ap:n puoliso kohtelee häntä kuin tahdotonta lelua, jolla saa leikkiä milliin haluaa ilman kunnioitusta ja arvostusta. Ei tuollaisen kanssa edes halua seksiä harrastaa.
Kosketus rakkauden kielenä on toista kunnioittavaa ja arvostavaa, ei vallankäyttöä ilman lupaa.
Kammottavaa. Kyllä pitää uskoa kun toinen sanoo että ärsyttää.
Sehän on parasta kun mies kourii rintoja ja sitten työntää sykkivän pilsaan, samalla kun teen aamupalaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis eräs jota sais hieroa jos sua ei kiinnosta.
Annanko numeroni miehellesi
Minulle kelpaa myös!
M43, 02-alue
Vierailija kirjoitti:
Voi jumankauta näitä kommentteja taas.
Minä kyllä naisena ahdistuin jo lukiessani kuvaustasi aamiaiselta. Mikä hemmetti sun ukkoos vaivaa? Toi ei oo normaalia! Ällöttävää kähmimistä.
En sietäis yhtään.
Ja kyllä, olemme puolisoni kanssa seksuaalisesti aktiivisia. Me myös kunnioitamme toisiamme ja annamme tilaa toisillemme.
Ja vitut olette. Kerran kuussa lähäriä peiton alla valot pois päältä. Jee jee.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti miehen rakkauden kieli on kosketus. Ap ongelma ratkeaa kahdella tavalla. Ap itse alkaa koskemaan miestä useammin, niin mies ei kerjää enää fyysistä läheisyyttä tai sitten eroaa ja alkaa seurustelemaan miehen kanssa jonka pää rakkaudenkieli ei ole kosketus
Olet niin asian ytimessä. Mutta jokainen saa määrittää liiallisuudet ihan itse. Terveet rajat menee jossain, sairaat rajat eivät missään.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Olen aamulla syömässä aamiasta ja toinen yrittää laittaa käsiä paidan alle. Tämä JOKA aamu. Aina kun käännät selkäsi niin läpsäisee takapuolelle. Jatkaa, jatkaa, jatkaa. Olen sanonut etten pidä hänen tavastaan koskea (kädet paidan alle) mutta hän ei välitä. Sanoo vain että ei lopeta. Menen toiseen huoneeseen että saisin olla rauhassa mutta hän ei lopeta.
Pitkälti näin meilläkin paitsi että tekijänä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt sen hieroa sua hinkeistä. Kohta itket kun se hakee hierottavan jostain muualta.
Voi piude teitä naisia
Se on just näin. Kohta itketään kun mies hieroo jotain naapurin mirkkua. Voi kiesus. Mun mies saa hieroa minua niin paljon kuin haluaa, ja onneksi on halunnut.
Mitähän mies tekisi jos lähtisitkin mukaan tuohon touhuun? Olisit vaan että ooh ihanaa ja tarttuisit miehen vehkeisiin. Tuolla tempulla voisi selvittää miksi mies toimii noin. Jos innostuu, on kyse seksistä. Jos hämmentyy tai vetäytyy, haluaa vaan hallita ja ahdistella.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Olen aamulla syömässä aamiasta ja toinen yrittää laittaa käsiä paidan alle. Tämä JOKA aamu. Aina kun käännät selkäsi niin läpsäisee takapuolelle. Jatkaa, jatkaa, jatkaa. Olen sanonut etten pidä hänen tavastaan koskea (kädet paidan alle) mutta hän ei välitä. Sanoo vain että ei lopeta. Menen toiseen huoneeseen että saisin olla rauhassa mutta hän ei lopeta.
Yhtenä aamuna kieltäisin, toisena aamuna pakkaisin tavarani ja lähtisin. On vain tämä yksi elämä, sitä ei tarvitse uhrata kiusattuna olemiselle.
Vierailija kirjoitti:
Oot kohta entinen
Ukko ulos ja oikea mies tilalle.
Minä olet potkinut lääppivät saman tien ulkoruokintaan. Semmoista jaksa kukaan.
Tartu munista kiinni ja purista niin että ukosta tirisee lääppimishalut loppuelämäksi ja sit vielä rajusti vetäiset ennen irrotusta, ukon mulkkku ei toimi muutamaan päivään, oppii lääppimään.
Vierailija kirjoitti:
Tartu munista kiinni ja purista niin että ukosta tirisee lääppimishalut loppuelämäksi ja sit vielä rajusti vetäiset ennen irrotusta, ukon mulkkku ei toimi muutamaan päivään, oppii lääppimään.
Voi olla että ei toimi enää koskaan ja edessä on sairaalareissu joten jotain rajaa nyt näihin ehdotuksiin kun kyseessä on kuitenkin puoliso eikä mikään raiskaajamurhaaja.
Toisin kuin tv sarjoissa, munille potkiminen tai niiden puristaminen voi aiheuttaa ettei henkilö enää koskaan esim pysty saamaan lapsia.
Ammattivalittajako on palannut palstalle?
Jätä se sika ja ota mies/nainen joka ei puhu eikä pussaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärän miehen kanssa yhdessä.
Tuollaiselle miehelle jokainen nainen on väärä.
ainakin jokainen suomalainen yliherkkä feministi.
kaikesta voi valittaa. sinusta olisi tullut hyvä hoitaja