Puoliso koskettelee KOKO ajan. En jaksa.
Vaikka sanon että lopeta, en nyt jaksa. Lähden pois huoneesta ja saattaa seurata perässä. En ihan oikeasti jaksa enää! Tätä jatkunut jo vuosikausia. En ymmärrä miten vaikeaa on antaa toisen olla rauhassa kun sitä pyytää?
Kommentit (59)
Anna nyt sen hieroa sua hinkeistä. Kohta itket kun se hakee hierottavan jostain muualta.
Voi piude teitä naisia
Vuosikausia olet ollut huonossa suhteessa. Miten helvetin avuttomia jotkut naiset osaa olla (joo, joo, aloittaja on nainen). Oman elämänsä sivuosanesittäjiä.
Voi ei, puolisoni pitää minua viehättävänä. Mikä häntä vaivaa? Ihmettelen ihan samaa aapeen tapauksessa...
Täällä olis eräs jota sais hieroa jos sua ei kiinnosta.
Annanko numeroni miehellesi
Ei tuollaisia asioita ole pakko kestää.Jos ei puhumalla asiat parannu,on olemassa vaihtoehtokin...
Okei. Olen aamulla syömässä aamiasta ja toinen yrittää laittaa käsiä paidan alle. Tämä JOKA aamu. Aina kun käännät selkäsi niin läpsäisee takapuolelle. Jatkaa, jatkaa, jatkaa. Olen sanonut etten pidä hänen tavastaan koskea (kädet paidan alle) mutta hän ei välitä. Sanoo vain että ei lopeta. Menen toiseen huoneeseen että saisin olla rauhassa mutta hän ei lopeta.
No anna sille seksiä edes joskus. Se kuuluu parisuhteeseen jos et tienny.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Olen aamulla syömässä aamiasta ja toinen yrittää laittaa käsiä paidan alle. Tämä JOKA aamu. Aina kun käännät selkäsi niin läpsäisee takapuolelle. Jatkaa, jatkaa, jatkaa. Olen sanonut etten pidä hänen tavastaan koskea (kädet paidan alle) mutta hän ei välitä. Sanoo vain että ei lopeta. Menen toiseen huoneeseen että saisin olla rauhassa mutta hän ei lopeta.
Olet väärän miehen kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti esineellistämistä ja alentamista. Ei mitään rakkauden tai hellyyden osoittamista. Erityisesti, kun ei lopeta, vaikka erikseen pyydät ja sanot, että et halua, että sinua kosketellaan noin.
Sano sille naiselle että nyt riittää koskettelu, haluat juoda kaljaa rauhassa ja katsoa matsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiselle miehelle jokainen nainen on väärä.
Voi jumankauta näitä kommentteja taas.
Minä kyllä naisena ahdistuin jo lukiessani kuvaustasi aamiaiselta. Mikä hemmetti sun ukkoos vaivaa? Toi ei oo normaalia! Ällöttävää kähmimistä.
En sietäis yhtään.
Ja kyllä, olemme puolisoni kanssa seksuaalisesti aktiivisia. Me myös kunnioitamme toisiamme ja annamme tilaa toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiselle miehelle jokainen nainen on väärä.
Ei välttämättä, pitää vaan olla vähän jämerämpi nainen tai vaihtoehtoisesti omata voimakkaan seksuaalisuuden. Naisiakin on monenlaisia.
Tässä taitaa siis olla nainen kyseessä, eikä mies... KUINKA TYYPILLISTÄ.
Miehenä ainakin kaikki hiplailut on tervetulleita. Miehelle kelpaa aina vaimonsa hipsuttelut herkille alueille.
Eroa sitten nainen, jos et kestä miehien viettiä!
Päästä se puoliso vapauteen tuosta vankilasta. Ei kukaan seksuaalisesti aktiivinen ihminen jaksa tuollasta.