Puoliso koskettelee KOKO ajan. En jaksa.
Vaikka sanon että lopeta, en nyt jaksa. Lähden pois huoneesta ja saattaa seurata perässä. En ihan oikeasti jaksa enää! Tätä jatkunut jo vuosikausia. En ymmärrä miten vaikeaa on antaa toisen olla rauhassa kun sitä pyytää?
Kommentit (59)
Voi voi... minä vaan UNELMOIN että mieheni tekisi noin... turha luulo.
Onnekas olet ap. Miehesi haluaa sinua. Ota se kohteliaisuutena.
Mun mies oli alussa vähän tuollainen. Ja kyllä se oli ihan kamalaa, kun pudonnutta tavaraa ei voinut kumartua nostamaan lattialta, kun heti oli mies tökkimässä pyllyyn. Sain aika pian kunnon raivarit ja pidin perusteellisen saarnan siitä, että minä olen ihminen, enkä mikään miehen seksilelu, ja ihmisellä on oikeus siivota lattialta tavarat ilman, että joutuu joka kerran siitä tökityksi. Mun miehellä on sen verran järkeä, että ymmärsin viestini. Ikävä kyllä siitä jäi sellainen ikuinen varovaisuus aina, kun nappaan roskan lattialta.
Mun ex oli samanlainen. Ei minkäänlaista kunnioitusta mun rajoja kohtaan. Siksipä ex
Ei hän usko "ei" sanaa, eikä muutu. Eroa. Ahdistelijan koskettelijan kanssa haluat parisuhteen?
Teillä ei selvästikään ihan mätsää ajatusmaailma ja luonteet. Kuulostaa sen verran rasittavalta, että pohtisin vakavasti miten paljon teillä on yhteistä ja mitä järkeä tuollaisessa suhteessa on elää.
Siis ei voi näin ku naisena ihmetellä että mikä hitto , ite olisin oikeasti niin onnellinen jos mies edes joskus hiplailis mun tissejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Olen aamulla syömässä aamiasta ja toinen yrittää laittaa käsiä paidan alle. Tämä JOKA aamu. Aina kun käännät selkäsi niin läpsäisee takapuolelle. Jatkaa, jatkaa, jatkaa. Olen sanonut etten pidä hänen tavastaan koskea (kädet paidan alle) mutta hän ei välitä. Sanoo vain että ei lopeta. Menen toiseen huoneeseen että saisin olla rauhassa mutta hän ei lopeta.
Olet väärän miehen kanssa yhdessä.
Ei aloituksessa mainittu kenenkään sukupuolta. Teet perusteettomia oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taitaa siis olla nainen kyseessä, eikä mies... KUINKA TYYPILLISTÄ.
Miehenä ainakin kaikki hiplailut on tervetulleita. Miehelle kelpaa aina vaimonsa hipsuttelut herkille alueille.
Eroa sitten nainen, jos et kestä miehien viettiä!
No mun miesystävälle ei kelvannut. Oikein millekään alueelle, aamukahvi oli tärkeämpää kuin aamupano tai edes aamuhali.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei voi näin ku naisena ihmetellä että mikä hitto , ite olisin oikeasti niin onnellinen jos mies edes joskus hiplailis mun tissejä
Sama. Tai siis koskisi mielihyvää tuottaen. Mitään teinikourasuja ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli alussa vähän tuollainen. Ja kyllä se oli ihan kamalaa, kun pudonnutta tavaraa ei voinut kumartua nostamaan lattialta, kun heti oli mies tökkimässä pyllyyn. Sain aika pian kunnon raivarit ja pidin perusteellisen saarnan siitä, että minä olen ihminen, enkä mikään miehen seksilelu, ja ihmisellä on oikeus siivota lattialta tavarat ilman, että joutuu joka kerran siitä tökityksi. Mun miehellä on sen verran järkeä, että ymmärsin viestini. Ikävä kyllä siitä jäi sellainen ikuinen varovaisuus aina, kun nappaan roskan lattialta.
Mitä tarkoittaa tökkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Olen aamulla syömässä aamiasta ja toinen yrittää laittaa käsiä paidan alle. Tämä JOKA aamu. Aina kun käännät selkäsi niin läpsäisee takapuolelle. Jatkaa, jatkaa, jatkaa. Olen sanonut etten pidä hänen tavastaan koskea (kädet paidan alle) mutta hän ei välitä. Sanoo vain että ei lopeta. Menen toiseen huoneeseen että saisin olla rauhassa mutta hän ei lopeta.
Ei aloituksessa mainittu kenenkään sukupuolta. Teet perusteettomia oletuksia.
Ihan totta, mutta harvemmin se menee toisin päin.
Veikkaan että tän aloituksen on kirjoittanut joku mies siinä tarkoituksessa että voi kirjoittaa kymmenen haukkumiskommenttia perään.
Niin tätä palstaa. Vetäkää hullut käteen vaan, ette te naista saa.
Yleensä, kun puhutaan "puolisosta" tai "kumppanista" eikä miehestä tai naisesta, vaimosta jms, kyseessä on homosuhde.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä, kun puhutaan "puolisosta" tai "kumppanista" eikä miehestä tai naisesta, vaimosta jms, kyseessä on homosuhde.
Tuo on sun päässäsi, monet heterotkin puhuu nykyään puolisosta. Mietin joskus samalla tavalla, kunnes tuli vastaa lukemattomia heteroita, jotka puhui puolisosta.
Ensiksi ajattelin että oletpas tosikko ja kireä ja koskeminen, hierominen ja lääppiminen ja puristeluhan kuuluu suhteeseen ja en voisi itse olla naisen kanssa joka ei nauti kosketuksestani tai jota en voi esim joskus ilman lupaa kysymättä puristaa pepusta tai alkaa hiplaamaan. Kuitenkin kun olet tenyt selväksi että et nauti siitä ja se menee noin liiallisuuksiin ja on noin jatkuvaa ja esineellistävää kuten jatkuva läimäyttely, muutin mieleni ja puolisosi taitaa olla vain kunnon juntti.
Suosittelen vetämään raivarit ja jos ei siitäkään usko niin vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuollaista kyllä kukaan jaksa.
Vuosikausia? Siis oletko jo vuosikausia tojunut kumppanisi? Tuohan on henkistä väkivaltaa. Miksi olette yhdessä, jos et halua kumppaniasi lähellesi? Eroa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tökkiä?
Ottaa suonikkaan kyrp#nsä huosuista, ja vetää sukkahousujen läpi suoraan pers##seen. Ihanaa...
Vierailija kirjoitti:
Vuosikausia? Siis oletko jo vuosikausia tojunut kumppanisi? Tuohan on henkistä väkivaltaa. Miksi olette yhdessä, jos et halua kumppaniasi lähellesi? Eroa!
torjunut
Unohditko antaa aamusuikkarit?