Kuvottava tuo karitsansyönti
Kommentit (30)
Eettisistä syistä en syö. Olen parempi ihminen kuin barbaarit tässä ketjussa.
Lapsi on ihmisen arvonimi, ediän oo esimerkiksi mummolehmiä tai pappavalaitakaan
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lihaa, itse teurastan itse omat karitsat, kanat, puput, kalkkunat ja ankat ruuaksi, myös ne aikuiset lampaat. Nam nam.
Eli ihan pakko rääpiä kaikki söpöt eläinlapset. Mitä jos jättäisit osan koskematta.
Kysyn saadakseni tietää:
Mitä niillä söpöillä eläinlapsilla sitten tehtäisiin?
Kaikki aikuisiksi ja koko ikänsä elätteinä?
Taidat itse edustaa samaan "koko elämä elättinä" ihmiskantaa.
Tätä purukkaa Suomessa riittää.
Muuten, tänään oli 12 tuntia haudutettua karitsan entrecotee.
Kelpo eväs.
Eläinlapsi jää lemmikiksi tai on toisen ihmisen kotieläimenä. Kyllä ovat elätteinä, kun sinun ei ole pakko ottaa niitä itsellesi, joku toinen ottaa. Jos koet ihmiset elätiksi, se on sinun asiasi. Harrastatko alakerran herran palvontaa, uhraat karitsan ja viattomia jäniksiä?
En syö. Onnellisesti ituhippi puhtaalla omallatunnolla. 💚
Vierailija kirjoitti:
Mitä eläimillä tehtäisiin jos ei syötäisi? Sulaa hulluutta kasvattaa niitä muuten.
Eipä tarvitsisikaan kasvattaa. Ilmastokin kiittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Näin se luonto toimii, tapetaan että saadaan ruokaa.
Lähestulkoon kaikki eläimet tappaa jotain saadakseen ruokaa.
Niin eläimet. Muttei ne juhli toisten lihalla. Kamala olo tulee kun katsoo kauppojen lihahyllyjä ja ihmisten lihakuormia.
Vierailija kirjoitti:
vanhakyynikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lihaa, itse teurastan itse omat karitsat, kanat, puput, kalkkunat ja ankat ruuaksi, myös ne aikuiset lampaat. Nam nam.
Eli ihan pakko rääpiä kaikki söpöt eläinlapset. Mitä jos jättäisit osan koskematta.
Kysyn saadakseni tietää:
Mitä niillä söpöillä eläinlapsilla sitten tehtäisiin?
Kaikki aikuisiksi ja koko ikänsä elätteinä?
Taidat itse edustaa samaan "koko elämä elättinä" ihmiskantaa.
Tätä purukkaa Suomessa riittää.
Muuten, tänään oli 12 tuntia haudutettua karitsan entrecotee.
Kelpo eväs.
Eläinlapsi jää lemmikiksi tai on toisen ihmisen kotieläimenä. Kyllä ovat elätteinä, kun sinun ei ole pakko ottaa niitä itsellesi, joku toinen ottaa. Jos koet ihmiset elätiksi, se on sinun asiasi. Harrastatko alakerran herran palvontaa, uhraat karitsan ja viattomia jäniksiä?
Kannattaisi perehtyä asiaan ennen kuin päästää refleksinsä irti.
Uhraamalla karitsa, esim. 12 tuntia haudutettu karitsan entrecote, vapaudun synneistäni.
Näin sanovat Yläkerranherran tulkitsijat.
Agnus Dei- oletko koskaan kuullut?
Muuten, jos rva Kani värkkää 30 jälkeläistä vuodessa, niin mitähän heille tapahtuu?
Jos kaikki jatkavat elämäänsä ja lisääntyvät eksponentiaalisesti, niin muutaman vuoden päästä meillä on miljoonia kaneja.
Kyllä, kyllä karitsat ja puput ovat söpöjä, mutta myös syötäviä.
Muistamme heitä lämmöllä.
.
Entäs kananmunat, syötte syntymättömiä tipusia.