Ulkona hieno ilma, mikä on selityksesi sille että makaat sohvalla?
Kommentit (91)
Mä saan ilkeän hedarin auringonpaisteesta vaikka olisi mikä lippis ja aurinkolasit päässä. Ulkoilen siis vain pilvisinä päivinä eikä mua estä mikään sadekaan. Aurinkoinen keli on ainoa joka estää.
Menen kyllä lenkille tänäänkin, mutta vasta kun aurinko laskee.
Mihin tuolla voi "mennä"? Olen käynyt lenkillä jo aamusta, mutta siis mihin ihmeeseen tuolla pitäisi "mennä" koska on kaunis sää?
Ei kun laitat vaan listan kaikille että missä ja millon saa olla.
Olen sairaana eikä jaksa muuta kuin sohvaa.
Olen Lapissa. Tänään hiihtänyt 20 km, istunut paljussa tunnin ja saunonut saman verran. Päälle iltaruoka ja nyt olen niin väsynyt että ootan että kello on kahdeksan, niin menen nukkumaan
Kolmatta kertaa lenkillä tälle päivälle.
Peskää kadut. Ei tuolla viiti hengitellä likaa ja pölyä.
No herran tähden, kai tähän aikaan saa jo makoilla sohvalla, kun on laitettu mökkiä kesäkuntoon aamukymmenestä alkaen.
Tulin just töistä. Ei kiinnosta mennä ulos.
Missä tuolla pitäisi olla ja miksi? Partsille ei enää paista aurinko ja toisaalta naapurit käryttää niin ahkerasti röökiä omillaan, ettei siellä edes voi olla vaikka paistaisi. Kävin kyllä kävelyllä, mutta ei sitäkään koko päivää jaksa eikä täällä ainakaan ole mitään paikkaa missä voisi vaan olla ulkona. Ja kuka jaksaa olla vaan tunteja ilman mitään tekemistä ja seisoa vaikka jossain kadunkulmassa?
Kevätvaatteet ei mahtuneet päälle.
Synnytän tuntemuksista päätellen joko tämän vuorokauden puolella tai viimeistään yöllä. Edellisetkin niin nopeita ettei mikään ihme vaikka vielä tänään syntyisi. En viitsi enää ulkoilla.
P*skaako se sulle kuuluu? Painu itse ulos.
Ei siellä ulkona ole mitään kiinostavaa. Vielä 4 tuntia niin on mahdollisuus saada unta.
Vierailija kirjoitti:
En makaa sohvalla, joten tää ei varmaan ollut mulle.
Minä makaan sängyllä joten en vastaa.
Kiitos ja hei.
Miksi muuten kyselet typeriä, oletko tyhmä?
Mukava on asua maalla eli maatilalla minun tapauksessani, niin on aina jotakin puuhaa ja hommaa pihalla. Tulen nuutuneeksi ja kärttyisäksi, jos olen koko päivän sisällä pölyttymässä. Välillä voin vaikka istahtaa lämpimään aurinkokohtaan pläräämään tätä palstaa. Ehdotin tuhmuuksias miehelle, mutta ei hän nyt jaksanut. Harmi.
En halua että asiakkaat kävelevät vastaan ja alkavat jauhaa työjuttuja vaikka on vapaapäivä. (Kurkkasin äsken parvekkeelta ja olisi tehnyt mieli mennä ulkoilemaan, mutta en voi kun kaikki ovat ulkona nyt)
Koronaa sairastan. Pääsiskin ulos ja hiihtämään tai juoksemaan.
Ei minulla ole ulkona mitään tekemistä nyt. On liian kylmä vain olemiseen. Kunhan lumipenkat sulaa, riittää pihalla taas puuhasteltavaa ja ihan kunnon töitäkin. Ei minulla sitten ole aikaa sisällä istuskella.