Ulkona hieno ilma, mikä on selityksesi sille että makaat sohvalla?
Kommentit (91)
Minulla on korona. En jaksa ulkoilla, enkä halua ottaa riskiä muiden tartuttamisesta.
Pari tuntia tein pihahommia tänään.
Olen laiska ja masentuneella päällä. Kävin jo kerran pienellä lenkillä.
Koska olen ollut aamu 8 asti ulkona. Nyt haluan levätä.
Krapula. Mutta pakko käydä kaupassa ennen ysiä, että huomennakin on krapula, heh.
Ime sä ap alapäätäsi, työnnä suklaamuna ryppyreijästäsi ja hyppää ikkunasta ulos.
Makaan tällä hetken sohvalla. Se ei poissulje sitä, ettenkö olisi jo tänään ehtinyt tehdä vaikka mitä. Olen lenkkeillyt ulkona, käynyt kaupassa, tehnyt ruokaa ja saunonut. Muutamia mainitakseni.
Siellä oli ulkona kaikki huumehörhötkin.. mutta epäsosiaaliset istuvat kotona
Ootsä joku murtovaras vai? Haluat kaikki pois kotoo?!
Kävelin aamulla koiran kanssa kahden tunnin lenkin . Nyt pitää laittaa tavaraa myyntiin fb-ryhmiin ja kuvata kaikenlaista ja samalla pomppia pyykkituvalla, kun pyykkivuoro.
Kuumetta pukkaa. Ei ole kotitestien mukaan koronaa, mutta olo on todella kamala.
Minä menen ulos kovassa pakkasessa, lumisateessa, vesisateessa ja myrskyssäkin, mutta tänään harkitsen kotoa poistumista vasta kun aurinko on laskenut. Mulla menee aivot ja keho sekaisin liiasta valosta. Taidan minäkin olla vähän vampyyri.
Koska mä voin ja tahdon. Revi siitä.
Juonut olutta yhdestä lähtien.
Semmoiset kalsarikännit, you know:(
Kun aurinko laskee, niin lähden baariin.
Jos pittää käyttäytyä kaavamaisesti nii piirrän kaavat ite.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään ihmisiä ja poistuminen ulos on ison työn takana. En mene jos ei pakko.
Silloin juuri pitää mennä ihmisten joukkoon saamaan siedätystä. Itsekin kävin tänään kirppiksellä hikoilemassa ja tärisemässä ihmiskammoni kanssa. Sen jälkeen suuntasin luontopolulle puita halailemaan niin olo helpottui.
Aamulla olin 1,5 h ulkona koiran kanssa ja iltapäivällä jo 1 h. Välissä luin tiistaina olevaan tenttiin.
Nyt makaan sohvalla säälimässä itseäni ja miettimässä, mitä pitäisi tehdä elämälläni, kun ei ole läheisiä joita nähdä pääsiäispyhänä.
Illalla menen vielä kerran ulos koiran kanssa, mutta en nyt jaksa sen enempää.
Jos olisi oma piha, voisin mennä tonkimaan sinne jotain, mutta naapurit tuntuvat aina katsovan pahalla silmällä niin en kehtaa taloyhtiön pihalle mennä kevättä tekemään (lumikasoja rikkomaan), vaikka tekisi kyllä vähän mieli.
En pidä aurinkoisista ilmoista.