Ulkona hieno ilma, mikä on selityksesi sille että makaat sohvalla?
Kommentit (91)
Ollaan sohvalla koko perhe koirasta lähtien. En halua tästä pois.
Ulos voi mennä illalla ja vaikka yölläkin. Minä lenkkeilen aina vasta klo 23 aikaan. Ihme ajatus että hyvällä säällä se kunnon ihminen on pihalla, vaikka siellä ei sille olisi mitään järkevää tekemistä niin pihalla silti pitää olla. Lenkkeilen myös sateella ja silloin ei näy ketään, mikä on siihen tekosyy? Kyllä kunnon ihminen on ulkona säällä kuin säällä.
Sama kuin kaikki kunnon ihmiset on päivät töissä (yötyöläiset ei ole kunnon ihmisiä), kunnon ihminen nousee joka aamu kl0 04 lenkille tai salille ennen töitä koska kunnon ihminen urheilee aina ennen töitä, ei töiden jälkeen. Ja toki se kunnon ihminen tosiaaa siellä töissäkin käy, jos ei sairauden takia pysty, tai on vaikka äitiyslomalla niin sellainen ei ole kunnonihminen, sellainen on lompakkoloinen tai yhteisön elätti.
Muistakaa olla kunnon ihmisiä!
Kävin juoksulenkillä perjantaina ja jalat eivät ole siitä vielä palautuneet.
Haluaisin mennä tekemään aerobista treeniä jaloilla mutta siinä ei olisi järkeä.
En omista sohvaa, ei ole ollut vuosiin, toivottavasti on joskus. Olin eilen illalla lenkillä juuri ja paahtaa se aurinko melkein sisällekin.
Vierailija kirjoitti:
Korona
Sama täällä.
Musta auringonpaiste ei ole hieno ilma. Typerää että oletetaan, että se kaikkien mielestä on.
Itse tykkään pilvisestä säästä enemmän kuin auringonpaisteesta.
En mä jaksa lähteä.
Kotona on kiva Olla, paras paikka ❤️
22 lämmintä (ei Suomessa)
Aamupäivä tehtiin remppahommia, sitten käytiin lounaalla ja taas jatkettiin. Välillä istuttiin paahteessa nauttimassa lämmöstä ja juotikn kahvia naapurien kanssa❤ Nyt tultiin vuokratalolle peseytymään ja lepäämään ennen pääsiäisillallista ravintolassa 2h kuluttua
Olen juonut siideriä koko päivän, kevyt hopealla päällä. Annoin myös itselleni dildoa.
Vierailija kirjoitti:
Juonut olutta yhdestä lähtien.
Semmoiset kalsarikännit, you know:(
Sama täällä.
Vielä olisi pari kaljaa jäljellä.
Treenasin, sitten suihku, sitten lentolippujen osto, pitäisi katsoa myös veroilmoitus läpi. Pari koneellista pyykkiä. Ehkä joutuu tekemään jotain työjuttuja vielä tähän päälle.
Mutta ehkä myöhemmin menen vielä kävelylle.
Salilla käyty ja kylppäri pesty, nyt lepään hetken.
Mulla on koko viikonlopun ollut outo, kipeä olo. Ei ole jaksanut mennä ulos. Harmittaa kyllä :/
Nostinkin kankkua.. ja pieraisin.
Koska olen taas huomenna 06-18 välisenä aikana ulkona kuitenkin. Ei huvita olla 60 tuntia enempää ulkona per viikko.
Pelkään ulosmenoa etenkin taas sairaalajakson jälkeen. Vaikka tänään voin hyvin ja luultavasti taas jatkossakin pitempään niin skitsofrenia pitää huolen että välillä en ole kuosissa kun käyn ulkona. En mielelläni mene ulos jos pihalla muita kuten nyt sillä häpeän itseäni.
Ferritiini ja kilppari vaivaa, ja verensokeri laksee jos menee liian kaus jääkaapista.
Aloitin kahdeksalta aamulla pesemään ikkunoita, parvekelasit ja parvekkeen lattiasta kattoon. Sen jälkeen pesin maton ja kylpyhuoneen. Nyt ajattelin syödä jäätelöä ja maata sohvalla.
Se, etten pidä tästä aurinkoisesta kirkkaasta säästä enkä sen puoleen ulkoilustakaan. Mieluummin olen sisällä, luen hyvää kirjaa ja teen hyvää ruokaa. Eikä tämä ole selitys, tämä on totuus.