Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkona hieno ilma, mikä on selityksesi sille että makaat sohvalla?

Vierailija
17.04.2022 |

Eikö kannattaisi nostaa sitä kankkua...

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten pidä tästä aurinkoisesta kirkkaasta säästä enkä sen puoleen ulkoilustakaan. Mieluummin olen sisällä, luen hyvää kirjaa ja teen hyvää ruokaa. Eikä tämä ole selitys, tämä on totuus.

Vierailija
42/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sohvalla koko perhe koirasta lähtien. En halua tästä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos voi mennä illalla ja vaikka yölläkin. Minä lenkkeilen aina vasta klo 23 aikaan. Ihme ajatus että hyvällä säällä se kunnon ihminen  on pihalla, vaikka siellä ei sille olisi mitään järkevää tekemistä niin pihalla silti pitää olla. Lenkkeilen myös sateella ja silloin ei näy ketään, mikä on siihen tekosyy? Kyllä kunnon ihminen on ulkona säällä kuin säällä. 

Sama kuin kaikki kunnon ihmiset on päivät töissä (yötyöläiset ei ole kunnon ihmisiä), kunnon ihminen nousee joka aamu kl0 04 lenkille tai salille ennen töitä koska kunnon ihminen urheilee aina ennen töitä, ei töiden jälkeen. Ja toki se kunnon ihminen tosiaaa siellä töissäkin käy, jos ei sairauden takia pysty, tai on vaikka äitiyslomalla niin sellainen ei ole kunnonihminen, sellainen on lompakkoloinen tai yhteisön elätti.

Muistakaa olla kunnon ihmisiä!

Vierailija
44/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juoksulenkillä perjantaina ja jalat eivät ole siitä vielä palautuneet.

Haluaisin mennä tekemään aerobista treeniä jaloilla mutta siinä ei olisi järkeä.

Vierailija
45/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista sohvaa, ei ole ollut vuosiin, toivottavasti on joskus. Olin eilen illalla lenkillä juuri ja paahtaa se aurinko melkein sisällekin.

Vierailija
46/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona

Sama täällä.

Vierailija
47/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta auringonpaiste ei ole hieno ilma. Typerää että oletetaan, että se kaikkien mielestä on.

Itse tykkään pilvisestä säästä enemmän kuin auringonpaisteesta.

Vierailija
48/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa lähteä.

Kotona on kiva Olla, paras paikka ❤️

Vierailija
49/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 lämmintä (ei Suomessa)

Aamupäivä tehtiin remppahommia, sitten käytiin lounaalla ja taas jatkettiin. Välillä istuttiin paahteessa nauttimassa lämmöstä ja juotikn kahvia naapurien kanssa❤ Nyt tultiin vuokratalolle peseytymään ja lepäämään ennen pääsiäisillallista ravintolassa 2h kuluttua

Vierailija
50/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut siideriä koko päivän, kevyt hopealla päällä. Annoin myös itselleni dildoa.

Vierailija
51/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ulkona nytkin.

Vierailija
52/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juonut olutta yhdestä lähtien.

Semmoiset kalsarikännit, you know:(

Sama täällä.

Vielä olisi pari kaljaa jäljellä.

Vierailija
53/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin, sitten suihku, sitten lentolippujen osto, pitäisi katsoa myös veroilmoitus läpi. Pari koneellista pyykkiä. Ehkä joutuu tekemään jotain työjuttuja vielä tähän päälle.

Mutta ehkä myöhemmin menen vielä kävelylle.

Vierailija
54/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyty ja kylppäri pesty, nyt lepään hetken.

Vierailija
55/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko viikonlopun ollut outo, kipeä olo. Ei ole jaksanut mennä ulos. Harmittaa kyllä :/

Vierailija
56/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostinkin kankkua.. ja pieraisin.

Vierailija
57/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen taas huomenna 06-18 välisenä aikana ulkona kuitenkin. Ei huvita olla 60 tuntia enempää ulkona per viikko. 

Vierailija
58/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ulosmenoa etenkin taas sairaalajakson jälkeen. Vaikka tänään voin hyvin ja luultavasti taas jatkossakin pitempään niin skitsofrenia pitää huolen että välillä en ole kuosissa kun käyn ulkona. En mielelläni mene ulos jos pihalla muita kuten nyt sillä häpeän itseäni. 

Vierailija
59/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferritiini ja kilppari vaivaa, ja verensokeri laksee jos menee liian kaus jääkaapista.

Vierailija
60/91 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kahdeksalta aamulla pesemään ikkunoita, parvekelasit ja parvekkeen lattiasta kattoon. Sen jälkeen pesin maton ja kylpyhuoneen. Nyt ajattelin syödä jäätelöä ja maata sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän