Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus aloittanut jonkun harrastuksen, mutta lopettanut sen alkuunsa?

Vierailija
17.04.2022 |

Itse erään lajin tavoitteellisen harrastamisen jälkeen päätin ottaa vuoden kurssin joogaa, mutta vaikka olin hyvässä kunnossa, jo ensimmäisellä tunnilla tiesin, että tämä tunti jää viimeiseksi. Ja niin jäi.

Olen jälkeenpäin ajatellut, että olinpa typerä, kun en nähnyt ennalta, ettei tuollainen yhtäkkinen harrastuksen aloittaminen toimi.

Entä te?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena juu. Koska aikuinen oli pakottanut siihen ja tykkäsin harrastaa ihan muuta muualla itse. Ja osa lapsista oli liian lapsellisia tai kiusaajia.

Vierailija
2/6 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi street- tanssikurssi tyssäsi yhteen kertaan ja tavallaan harmittaa vieläkin. En vaan päässyt yli siitä että olin niin paljon vanhempi kuin muut osallistujat enkä kovin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baletin. Ei ollut ollenkaan mun juttu.

Vierailija
4/6 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatanssi-, pilates- ja zumbakurssit tulevat ekoina mieleen. Puuttui kunnon etukäteisharkinta. Tiesin aivan hyvin, että en esimerkiksi pysy jonkin vauhdikkaan tanssin askelkuvioissa mukana ja kun pitäisi kääntyä oikealle, käännyn kuitenkin vasemmalle. Muut tekee jo vaihetta viisi, kun olen vasta aloittelemassa. Vatsatanssi- ja pilateskursseilla niissä saleissa oli peiliseinät enkä voinut nauramatta itseäni katsella. Hyvä kun jätin sikseen enkä häpäissyt itseäni enempää.

Vierailija
5/6 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taiji jäi kahteen kertaan, olen aika rauhallinen persoona, mutta se oli minulle aivan liian hidasta hommaa ja tuntui niin teennäiseltä

Vierailija
6/6 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ilmoittauduin huonekalujen entisöintikurssille. Mutta mietittyäni hetken, peruin.