Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kykenisitkö vakavaan parisuhteeseen miehen kanssa, jos hän EI olisi sosiaalisessa mediassa?

Vierailija
17.04.2022 |

Ei Twitteriä. Ei Instagramia. Ei WhatsAppia. Ei mitään.

Kerro myös ikäsi kommentissasi.

Kiitos. :)

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, sehän olisi vain plussaa. Itselläni ei ole yhtään sometiliä, enkä seuraa muutenkaan mitään instoja tai twittereitä. Whatsapp on, koska suurin osa kavereista käyttää sitä.

N41

Vierailija
42/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi, ellen olisi jo naimisissa. N23. Whatsapp tosin olisi ihan hyvä, koska tulee edullisemmaksi kuin tekstiviestit, mutta Whatsappin omistaminenhan ei tarkoita, että siellä kuuluu kymmeniin chat-ryhmiin.

Oma mieheni on aktiivisempi somessa kuin minä. Meillä molemmilla on Facebook, mutta vain mies julkaisee aktiivisesti sisältöä elämästään. Mulla on tili nykyään valenimellä ja käytän sitä vain harrastusryhmien selaamiseen, eikä profiilissa ole yhtään julkaisua tai tietoja minusta. Olemme miehen kanssa sopineet, että minuun liittyviä juttuja voi julkaista, mutta vain niin, että tätä feikkitiliäni ei tägätä, kasvoni eivät näy kuvissa ja nimeäni ei mainita. Ne, joille päivitys on suunnattu, tietävät minut kyllä nimeä mainitsemattakin. Esim. naimisiin menostamme kertoessaan mies julkaisi kuvan, jossa kävelemme selkä kameraan päin eikä kasvoja näy. Minusta sen enempää ei julkisessa somessa tarvitse näkyäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itekkään sos.mediassa joten kelpaisi, no problem.

Vierailija
44/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole facessa eikä instassa, whatsappii käyttää lähinnä vaan lasten kanssa. Twitter-tili hänellä on, mutta ei sitä oo ikinä käyttänyt.

Ollaan oltu yhdessä 13 vuotta, olen itse 43 ja hän on 40. Yhteyttä toisiimme pidämme edelleen vanhanaikaisesti puhelimitse ja tekstareilla. Hän onkin nykyään ainoo, jonka kanssa enää perinteisiä tekstiviestejä käytän. Kavereiden kanssa viestitellään messengerin ja whatsappin kautta, joskus harvoin soitellaan.

Vierailija
45/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin kykenisin. 

N24

Vierailija
46/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olisi jopa toivottavaa. Tosin on minulla vielä facebook tili jota harvoin käytän, whatsapilla pysyn yhteydessä perheen kanssa, muihin ryhmiin en kuulu enkä tahdo kuulua.

N45

Vierailija
47/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ovat nämä joiden mielestä emojit ovat teineille 🙄?? Itsellä työkavereita, tuttavia ja ystäviä ikäryhmissä 25-50, ja ihan kaikki käyttävät emojeja ja gifejä viesteissään. Niin ja kaikki ollaan jopa korkeastikoulutettuja ja hyvissä töissä, ajatelkaas!

N42

Ps. Ne "hyi vähäx lapsellista" ovat juuri niitä teinejä, jotka niin kovin yrittää olla aikuisia...

Vierailija
48/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ovat nämä joiden mielestä emojit ovat teineille 🙄?? Itsellä työkavereita, tuttavia ja ystäviä ikäryhmissä 25-50, ja ihan kaikki käyttävät emojeja ja gifejä viesteissään. Niin ja kaikki ollaan jopa korkeastikoulutettuja ja hyvissä töissä, ajatelkaas!

N42

Ps. Ne "hyi vähäx lapsellista" ovat juuri niitä teinejä, jotka niin kovin yrittää olla aikuisia...

Korkeasti koulutetut luulevat olevansa parempia ja sivistyneempiä kuin "pelkän" ammattikoulun käyneet.

Vierailija
49/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Korkeasti koulutetut luulevat olevansa parempia ja sivistyneempiä kuin "pelkän" ammattikoulun käyneet.

Niin ollaankin, siksi ei tarvitse yrittää esittää AiKuiStA niin epätoivoisesti kuin eräiden.

Vierailija
50/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Niin ollaankin, siksi ei tarvitse yrittää esittää AiKuiStA niin epätoivoisesti kuin eräiden.

No ette todellakaan ole. Itserakkaita narsisteja te olette.

Vierailija
51/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on snäpissä ja tiktokissa.

Vierailija
52/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenisin, mutta vain siinä tapauksessa, että mies ei myöskään näkisi somea minään mörkönä. En jaksa niitä miehiä, jotka julistavat kuinka naisille on vain some ja some on yhtä kuin pinnallisuus.

Itse harrastan luontokuvausta ja seuraan ig:ssä useita ihailemiani luontokuvaajia. Lisäksi seuraan lempibändenjäni. Ja todellakin selaan joka päivä instagramin läpi. Kaikki tuntemani somea käyttävät naiset ovat samanlaisia. En tunne yhtäkään ns. insta-tyrkkyä (inhoan tuota termiä) ja silti monille miehille tuo tuntuu olevan ainoa tapa käyttää somea, mikäli on nainen.

Vierailija
53/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, miesystävälläni on vain WA ja LinkedIn. Mutta ilmeisesti aika moni nainen ennen minua sitä ihmetellyt koska kun kertoi minulle, näytti siltä, että odottaa jotain suurta reaktiota 😄

Vierailija
54/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. En ole itsekään somessa.

N45

Vierailija
55/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin kuin miehen kanssa joka on somessa.

n46

56/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Mulla ei ole yhtään sometiliä.

Watsappia en laske mukaan, koska sittenhän pitäisi puhelinkin laskea someksi...

Mutta wassa mulla on kaikki läsnäolokuittaukset pois päältä. Jos joku askarruttaa, niin soita ja kysy äläkä analysoi.

Kuka haluaa naimisiin ja lapsia mun kanssa, sanoo hep!

Samoilla linjoilla, itsellänikin on Telegram, Signal ja WA. Nehän on kaikki viestisovelluksia, ei sen kummempia somejuttuja :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
57/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos WhatsApp puuttuu niin pitäisin vähän omituisena, millään muulla ei väliä.

Vierailija
58/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, olisi jopa arvostettavaa. N25

Vierailija
59/59 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin voisin, ja tapailinkin sellaista hetken aikaa. Tosin mikä luetaan sosiaaliseksi mediaksi, mielestäni viestisovellukset eivät sellaisia ole. Eli en lukisi WhatsAppia sosiaaliseksi mediaksi, saman asianhan ajaa tekstari tai sähköposti. Itsekään en käytä somea juuri muuhun kuin viestittelyyn, joten tervetuloa some-vastainen mies!

t. nainen 35v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä