Nainen, kykenisitkö vakavaan parisuhteeseen miehen kanssa, jos hän EI olisi sosiaalisessa mediassa?
Ei Twitteriä. Ei Instagramia. Ei WhatsAppia. Ei mitään.
Kerro myös ikäsi kommentissasi.
Kiitos. :)
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Se että whatsapp puuttuu on outoa, ja tulee mieleen että mies on joko
- niin hippi ettei halua älypuhelinta
- niin tyhmä ettei osaa sellaista käyttää
Tai
- niin vainoharhainen että kuvittelee jonkun vakoilevan häntäJa nämä olisivat itselle deal breaker. Lisäksi tykkään viestiä paljon ja esim käyttää emojeja ja lähettää kuvia, että siinäkin mielessä tuollainen henkilö ei olisi kanssani yhteensopiva.
Ps. Lisäksi whatsapp ei ole sosiaalinen media, vaan viestisovellus...
"lähettää emojeja", oletko aikuinen vai 15 v.?
Juljus kirjoitti:
Haittaako jos on tällä palstalla, vaikka ei somessa oliskaan?
No juuri tuo mies joka fb:ssä ja instassa tykitti tuntikausia päivässä tykkäyksiään nuorille naisille, puolustautui että tämä palsta on ihan sama asia...
En ole itse somessa joten ihan jees ois jos miestäkään se ei kiinnostaisi
Vierailija kirjoitti:
Tai
- niin vainoharhainen että kuvittelee jonkun vakoilevan häntäJa nämä olisivat itselle deal breaker. Lisäksi tykkään viestiä paljon ja esim käyttää emojeja ja lähettää kuvia, että siinäkin mielessä tuollainen henkilö ei olisi kanssani yhteensopiva.
Olet joko todella nuori tai nolo, jos tykkäät käyttää emojeja. Itselleni AP:n kaltainen mies olisi loistava, kun se ei saisi selville, kun petän sitä.
Ehdottomasti. Tuo mieshän olisi taivaanlahja. N29
Yksi tärkeimmistä edellytyksistäni miehelle on nimenomaan se, että hän EI ole somessa eikä käytä "äly"puhelinta! Oikeastaan taidan vaihtaa sen tärkeimmäksi asiaksi. Nämä luuriuskovaiset on niiiiiiiiiiin nähty; se näköalattomuus, yksisilmäisyys, yleissivistyksen puute, kirjoitus- ja lukutaidottomuus jne ovat aivan hirveää aikuisella ihmisellä! Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo ku whatsup. Kuka tulis mun kanssa treffeille. Asun punaisessa mummonmökissä keskellä luontoa.
😍😍 punainen tupa ja perunamaa.
Oij, unelmaa.
Minä ilmottaudun!
Kyllä, olisi plussaa koska en itsekään käytä, paitsi whatsappia
N32
Tietysti, mutta koska itse käytän facebookia ja whatsappia, en jaksaisi kyllä kuunnella mitään paasaamista niitä vastaankaan enkä mitään kuittailua tai arvostelua niihin liittyen. Tämän sanoin siis sillä varauksella, että joillain voi olla tällaisia taipumuksia, mutta aina ei tietenkään somen käyttämättömyys tarkoita, että siihen liittyisi tuollaista. Itselleni on aivan sama, onko jollain sometilejä vai ei, eivätkä kaikki ole niissä mitenkään aktiivisia. Tiedän vaikka kuinka paljon ihmisiä, joilla on kohtalaisen passiivinen fb-tili tai vuosia sitten tehty ja unohtunut, tyhjä instagram-tili.
N44
Jaahas. Tiesin, että naiset jossain vaiheessa sanovat miehelle, että "se olen joko minä tai kaverisi", mutta en tiennytkään, että naiset näkevät miehen internetkaveritkin uhkana. Että parempi vaan, että mies ei tykkäile "väärien" ihmisten kuvista.
Totta kai. Enemmän epäilyttäisi, jos mies haluaisi jaksa koko elämänsä somessa, tai vielä pahempaa vetäisi siellä jotain roolia.
N40
Mun mies ei ole somessa, jos ei nyt Linkediniä lasketa, mutta sielläkään ei ole aktiivinen. Telegramia käytetään viestittelyyn. Ja viisikymppisiä ollaan. Itsekin olen vain FB:ssä, en kovin aktiivinen kuitenkaan.
Kelpaisi hyvinkin. Tekstarit ja puhelut rajattomasti kuuluu useimpien liittymien hintaan nykyään, itse en ainakaan tarvitse pikaviestimiä välttämättöminä yhteydenpitoon. Mulla ei ole tuota WA:takaan, poistin viimeisimpien aivan älyttömien käyttöehtojen päivityksen tullessa voimaan.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai
Olet joko todella nuori tai nolo, jos tykkäät käyttää emojeja. Itselleni AP:n kaltainen mies olisi loistava, kun se ei saisi selville, kun petän sitä.
Typerä denialisti se on. Pitää olla vähän saatanan sekaisin, jos kuvittelee, etteivät somefirmat kerää tietoja ihmisistä. Siitä sitten voidaan keskustella, kuika iso ongelma se on, mutta se on vain tyhmää pistää pää kokonaan pensaaseen.
En itsekään käytä mitään noista, joten mulle sopii mainiosti mies joka ei ole somessa. Mutta kyllä mä silti miehestä kaiken kaivan selville 😆. En minäkään ihan uppo oudon mysteerimiehen kanssa ala seurustelemaan, jos tässä sellaista yritetään etsiä.
40v olen.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Tiesin, että naiset jossain vaiheessa sanovat miehelle, että "se olen joko minä tai kaverisi", mutta en tiennytkään, että naiset näkevät miehen internetkaveritkin uhkana. Että parempi vaan, että mies ei tykkäile "väärien" ihmisten kuvista.
Samanlaiset keskenään. Mulla ei ole mitään mielenkiintoa enää suhteeseen miehen kanssa, jolla on Instagramissa lauma "kaveri"naisia seuraamassa ja kommentoimassa jotain HOT!!! tai liekkisydän-emojeita miehen kuviin. Paras on kun mies ei ole somessa - varsinkaan Instagramissa - ollenkaan, kuten en ole minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaiset keskenään. Mulla ei ole mitään mielenkiintoa enää suhteeseen miehen kanssa, jolla on Instagramissa lauma "kaveri"naisia seuraamassa ja kommentoimassa jotain HOT!!! tai liekkisydän-emojeita miehen kuviin. Paras on kun mies ei ole somessa - varsinkaan Instagramissa - ollenkaan, kuten en ole minäkään.
Olet mustasukkainen. N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mustasukkainen. N21
Kyllä, ja tässä tapauksessa olin ihan aiheesta. Ei koskaan enää tuollaista miestä minulle.
Kyllä! Mulla on pelkkä whatsapp käytössä ja todella usein ärsyttää oman miehen somen käyttö. Jatkuvasti pitää selata joko facebookia tai instagramia.
N25
Noita ei oltu keksittykään kun alettiin yhdessä kulkea. Jokunen vuosi sitten asensin miehelle watsappin viestittelyyn, samalla kuin lapsellemmekin. Noissa muissa meistä ei ole kukaan, paitsi lapsella instatili, on tainnut sinne viimeksi alakoulussa jotain barbikuvia laittaa.