Lidl on palannut kaupaksi josta tarjoustuotteet on aina loppu
Sellainen se oli 10 v sitten. Jos halusi tarjouslohta, siellä piti olla kaupan auetessa. Nyt menty samaan.
Kommentit (92)
Huomannut saman. Ihan helvetin ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä matkakulut päälle!
Ks. alla, lähde: kkv.fi
”Kun mainos on julkaistu, sinulla on oikeus odottaa, että tarjoustuotetta on saatavilla. Mainostajan on etukäteen varmistettava, että tuotteita riittää koko tarjousajan.
Jos tarjoustuote loppuu kesken eikä markkinoinnissa ole kerrottu tarjouksen koskevan vain tiettyä kappalemäärää, voit esittää mahdollisuutta saada tuote myöhemmin tarjoushintaan tai annettava vastaava tuote tilalle.
Sinulle on korvattava matkakulut turhasta käynnistä, ellei myyjä osoita toimineensa asianmukaisesti.”
Jollain kkvn kannalla ole vtunkaan väliä.
Laki sen sanoo. Oma häpeäsi, jos annat Lidlin polkea oikeuksiasi.
😂 Nää oman elämänsä Armanit ovat parasta viihdettä myyjille.
Ei niitä monta tarvita, kun kauppa parantaa tapansa. Ei niillä ole varaa seisottaa myyjiä kirjoittelemassa kuponkeja asiakkaalle 👍
Rutisevat kirpunpaskat eivät ole millään tavoin tärkeitä kaupalle. Et ole lainkaan huomioitava ihminen vaikka niin kovin luulet.
Höpsö 😄
Ei kysymys ole asiakkaan tärkeydestä (todellakin käynyt ilmi jo asiakaspalvelussa, että asiakasta ei tarvitse huomioida), vaan myyjän ajankäytöstä. Ei ole tuottavaa työtä seistä kirjoittelemassa noita lappuja, varsinkin kun veikkaan, että myyjältä menee ensimmäisellä kerralla puoli tuntia sen selvittämiseen, mitä pitää tehdä, ja kuka päällikkö kyseisessä myymälässä saa sen tehdä.
Ei tuollaisia selvitellä.
Ai te osaatte jo? No sittenhän se sujuu rutiinilla. Tuleeko matkakorvaus tilille vai saanko sen heti käteisellä?
Vierailija kirjoitti:
Lihapullia syövä heteromies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella järkyttävää.
Mene ongelle.
Eri kirjoittaja kommentoi taustalta:
Ime kikkeliä.
Aivan harvinaisen vähä-älyinen asenne on tuo, että sietää kaupalta harhaanjohtavaa markkinointia, valehtelua ja ihan ilmiselvää petosta, eikä ikinä pistä mitenkään hanttiin.
Sinä ja nämä muut höpöhöpöttelijät tuossa yllä varmaankin hyppäisitte vaikka likakaivoon pää edellä tai söisitte lautasellisen ulostetta jos joku kaupan edustaja käskisi ja perustelisi sitä sillä että "kun meillä on nyt pikkuruisia toimitusongelmia".
No hope for You.
Ai sä ootkin ressukka keskikaljalla päihtyvä. Tuollaisille valittajille tuppaan aina laittamaan pullonpalautuskoneen "epäkuntoon", pullokuitin kassahihnan väliin tai vien tarjoustuotteet varastoon. Sitä hiiltymistä on hauska seurata.
Häh?
Oletko kaupan myyjä? Et kai?
Minä luulin että olet joku niin hyvätuloinen menestyjä tai pääomien omistaja, että Sinulle yksi jeuro ja 10 000 jeuroa ovat saman kokoinen raha, kun molempia on niin paljon, ettei kumpikaan milloinkaan lopu kesken vaikka miten eläisi, ja jonka sen vuoksi ei itse tarvitse välittää minkään hinnasta mitään eikä alennusten seuraamiselle ole tarvetta, eikä liioin myötätuntoa niille joiden tarvitsee tai kannattaa.
Mutta että kaupan kassa ja hyllyttäjä? Onko Sinulla tosiaankin varaa noin leijua? Sinähän olet itse ihan samassa asemassa kuin mekin, jotka tuossa yllä olemme sitä mieltä, että huijaus ei kuulu - tai ei ainakaan saisi kuulua - kaupan alan jokapäiväisiin työtapoihin.
Ei mennyt ihan nappiin tuossa yllä tuo keskikaljakortin esillevetäminen, kun minä en ole marraskuun 2006 jälkeen ostanut Suomesta yhtään ainuttakaan kalja- tai muutakaan pulloa, juuri siksi, etten suostu maksamaan ylimääräistä alkoholiveroa Suomeen, ja olen siksi hakenut kaikki viinani muista EU-maista hissun kissun vähän kerrallaan monella pakettiautoreissulla niin että niitä on jo vanhuudenturvaksikin muutaman sataa litraa. Joten valitan: huti tuli.
Toisaalta, ehkä ihan oikein onkin että tuollaisen asenteen omaava kaupan myyjä itse maksaa omista henkilökohtaisista elintarvikkeistaan ylihintaa kun ei ymmärrä kaupankäynnin ja hinnanmuodostuksen alkeitakaan. Pöljyydestä saakin joutua maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun oon mennyt hakemaan tarjoustuotteita Lidlistä, siis just kun kauppa aukee. niin ”loppu”
Ihme huijausta. Ja olen ollut siis eka asiakas.
Tampereella. En uskalla laittaa tarkemmin.
Hervanta?
Lidlin perusominaisuus on pienehköt myymäläkoot ja rajoitettu valikoima. Ei sinne mahdu koko kaupungille tiettyä tarjoustuotetta. Sen luulisi jo järjenkin sanovan! Joskus on jäänyt jokin hyvä tuote saamatta, esim.fleecetakki, mutta jos ei ole mahdollisuutta klo 7 tai 8 mennä kauppaan hakemaan, jää se omaksi tappioksi. Perheemme on ostanut runsaasti vaatteita, kenkiä ja elintarvikkeita sekä elektroniikkaa Lidlistä. Kokemukset on hyviä. Esim.pidän itse noin 10 vuotta sitten ostettuja vettäpitäviä vaelluskenkiä edelleenkin. Lasten vaatteet oli monesti pienempänä myös Lidlistä. Elintarvikkeista en ole havainnut suuria puutteita tarjouseristä. Tällä paikkakunnalla on kolme Lidliä ja ne tuotteet olemme saaneet, jotka on haluttu. Lidlin palautusoikeus on toiminut myös hienosti vuosien saatossa. Huonoja tarjouskokemuksia on paikalisesta Cittarista. Tarjouksessa ollut lohi oli loppu ja kahvi samoin, vaikka tarjousaikaa oli runsaasti jäljellä. Pitäkööt tunkkinsa!
Katsokaa myös tarjouksen alkamisaika! Se voi olla mikä viikonpäivä tahansa ja sen kanssa pitää olla tarkkana. Ainoa huono puoli Lidlin markkinoinnissa.
Mielenkiintoista kun seurasin ulkomaalaisen asiakkaan palauttavan kylmäsäilytyksen vaativan tuotteen (juurikin tuo Hervanta)
Niin myyjä pyysi työkaveria viemään sen hyllyyn?????
Siis entäs se joka sen seuraavana osti. Tuliko ripuli! Vieressä on onneksi S ja K
Ja juu. Kyllä huomautin kassalle siitä. Tiedä sitten miten kävi.
Muuten olen tyytyväinen tähän Lidlin palautushommaan. Olen joskus ostanut rikkinäisen tuotteen ja saanut rahat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun oon mennyt hakemaan tarjoustuotteita Lidlistä, siis just kun kauppa aukee. niin ”loppu”
Jaa, täällä Kajaanissa kyllä kaupungin ainoassa Lidlissä on aina ollut tarjoustuotteita kaupan auetessa, ja ellei kyseessä ole ollut joku tosisuperhypetetty juttu kuten muinoin ne lenkkarit, niin niitä on riittänyt vielä pitkälle loppuviikkoonkin. Ainoa, missä joutuu joskus vähän pettymään ovat paistopisteen tuotteet, kun vähän työntekijöitä eivätkä ehdi heti täyttämään kaikkia hyllyjä ennen aukeamista.
Olen täällä kiinnittänyt huomiota siihen, että moni erikoistuote päätyy vielä alennuslaariin, kun ne pitää saada myytyä pois. Olen ostanut mm. lenkkareita ja niitä macaronseja -30 % punalapulla.
Vitsi mua ärsytti. Siellä oli myynnissä sellainen säilytysrasiasetti jonka oikeasti tarvitsin, maksoi kympin kun muuaalla yksi sellainen rasia maksaa sen kympin. Menin sitä heti tarjouksesta seuraavana päivänä katsomaan, koko hyllypaikka tyhjä. Joku nainen vieressäni kyseli muiden tarjoustuotteiden perään, myyjä kertoi että heille tulee niitä ihan hirveän huonosti.
Myyntiä kyllä olisi..
Ennen noita suosittuja tuotteita oli yleensä vielä seuraavinakin päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin perusominaisuus on pienehköt myymäläkoot ja rajoitettu valikoima. Ei sinne mahdu koko kaupungille tiettyä tarjoustuotetta. Sen luulisi jo järjenkin sanovan! Joskus on jäänyt jokin hyvä tuote saamatta, esim.fleecetakki, mutta jos ei ole mahdollisuutta klo 7 tai 8 mennä kauppaan hakemaan, jää se omaksi tappioksi. Perheemme on ostanut runsaasti vaatteita, kenkiä ja elintarvikkeita sekä elektroniikkaa Lidlistä. Kokemukset on hyviä. Esim.pidän itse noin 10 vuotta sitten ostettuja vettäpitäviä vaelluskenkiä edelleenkin. Lasten vaatteet oli monesti pienempänä myös Lidlistä. Elintarvikkeista en ole havainnut suuria puutteita tarjouseristä. Tällä paikkakunnalla on kolme Lidliä ja ne tuotteet olemme saaneet, jotka on haluttu. Lidlin palautusoikeus on toiminut myös hienosti vuosien saatossa. Huonoja tarjouskokemuksia on paikalisesta Cittarista. Tarjouksessa ollut lohi oli loppu ja kahvi samoin, vaikka tarjousaikaa oli runsaasti jäljellä. Pitäkööt tunkkinsa!
Mainoskirjeitä ei enää edes jaeta. Pitää olla netti ja hakea tarjoukset sieltä. Sääli niitä jotka eivät
Käytä nettiä. Eikä sitä missään edes kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoskirjeitä ei enää edes jaeta. Pitää olla netti ja hakea tarjoukset sieltä. Sääli niitä jotka eivät
Kyllä ainakin meillä jaetaan vielä mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Mä petyin kun olisin ostanut mainoksessa olleen tuotteen (ei elintarvike), mutta niitä ei ollut, vaikka etsin monena päivänä ja eri myymälöistä. Kysyin sitten ja vastaus oli, joo ei me olla saatu niitä ollenkaan. No se siitä sitten.
Tämä. Vakiovastaus jokaisessa kolmessa eri myymälässä missä asioin. Joskus ja jouluna kun jonkin tietyn tarjoustuotteen haluan. Jää useimmiten hankkimatta. Yksinkertaisesti paska kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoslehti tulee joka viikko muun mainospostin mukana kotiin. Sama lehti on myös kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millos muka mainoskirjeet/lehdet on lopetettu? Mulle ainakin tuli vielä tällä viikolla.
Ei Liiteri sovi kuin työttömille tai eläkeläisille juurikin noiden tarjousten niukkuuden vuoksi. Mutta saisivat ottaa mainoksista pois ne kestot, ei ne päivämäärät pidä paikkaansa. Taidankin kysyä seuraavalla kerralla tuota vastaavaa tuotetta tilalle tai lappua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä nettiä. Eikä sitä missään edes kerrottu.Millos muka mainoskirjeet/lehdet on lopetettu? Mulle ainakin tuli vielä tällä viikolla.
Täällä oli vaan Lidlin eteisessä kyltti, ja enää niitä tarjouslehtiä ei saa edes myymälästä.
Ei vaikuta kohdallani kun en käy Lidl:ssä. Käyn k- kaupassa ja saan joka maanantai henkilökohtaiset edut sovellukseen. Hyvin toimii ja tyytyväinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hervanta?
Tampereen Lidleistä Janka/Ristinarkku on niitä, joihin erätavaraa tulee. Vinkiksi jatkoon.
Lidlin mainoksessahan on suunnilleen joka toisessa tuotteessa merkki, että rajoitettu erä, joten onko tuo nyt ihmekään, jos ovat heti loppu.
Sulla on kyllä täysin väärä käsitys siitä "nälästä". Kyllä, asiakkaalle pitää luoda mielikuva, että kauppaan kannattaa tulla jatkossakin. Sillä ei kauaa mielenkiintoa ja nälkää ylläpidetä, jos toistuvasti annetaan katteettomia lupauksia. Ei asiakas montaa kertaa käy tyhjää katsomassa, vaan vaihtaa kauppaa.
Jo Aisopoksen ajoista on tiedetty miten käy sille, joka riittävän monta kertaa turhaan juoksuttaa ihmisiä.