Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Olenko täysin pinnallinen sontiainen?

Vierailija
17.08.2008 |

Olen n. 35-vuotias mies. Takana on kolme suhteellisen pitkään kestänyttä seurustelusuhdetta. Viime talvesta lähtien kuitenkin poikamiehenä.

Tapasin viehättävän naisen. Juttelimme niitä näitä ja sovimme uuden tapaamisen. Tapasimme uudelleen ja keskustelimme vähän syvällisempiäkin. Sen jälkeen olemme tavanneet lähes päivittäin ja seuraava puhelinlasku tulee olemaan ihan hirvittävä.

Perjantaina tapasimme jälleen. Pikkuhiljaa alkoi intohimo kasvaa ja päätimme jättää loppuillan väliin ja vetäytyä asunnolleni ja erityisesti sen makuuhuoneeseen. Riisuimme toisiamme ja viimein päädyin rintaliiveihin. Irrotin hakaset ja totesin, että suurin osa hänen rinnoistaan oli liivejä. Rintoja muotoilevat metalli/muovikehykset tai mitkä lieneekään ja toppausta noin kaksi desiä per kuppi. Innostus lopahti saman tien. Tuntui, että minua on huijattu.

Puolen tunnin nyhväämisen jälkeen totesimme, että ei tämä nyt taida onnistua. Sillä aikaa, kun wc:ssä kävi, vilkaisin liivejä uudestaan. B-kuppi. Olen tottunut D ja DD-kuppiin, ja olin kuvitellut, että uusi tyttöystäväni täyttäisi ainakin C-kupin. Pelkkää liivien täytettä. Ei vain kykene: rinnat on tärkeä osa seksiä, ja jos niitä ei ole, niin... ei ole seksiäkään.

Kumpikin olimme noloina, joten lähdin kotiini, emmekä ole sen jälkeen pitäneet yhteyttä. En tiedä, mitä sanoisin, jos pitäisi hänen kanssaan puhua. "Sori, mutta sulla on liian pienet tissit."?

Muuten hän olisi täydellinen, mutta en osaa edes kuvitella seksiä naisen kanssa, jolta puuttuu se, mikä tekee naisesta naisen. Mitä tässä tekisi?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi tuntuu hieman uskomattomalta, mutta olenkin enemmän perse- ja pillumiehiä. Tarkemmin ajatellen en usko tuollaista ongelmaa olevan kenelläkään miehellä. Ketäpä ei sytyttäisi esimerkiksi joku B-kupin omaava siro jäätanssija tai muu urheilija. Tissit voi olla piste iin päälle, mutta ei se voi olla pääasia ellei ole päässä vikaa.

Vierailija
2/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35-vuotias tarkoittaa sitä, että olen 30-40 vuotias, enkä halua paljastaa tarkkaa ikääni. En halua tulla tunnistetuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tapauksessa. Jos suunnittelet pidempiaikaista suhdetta, älä perusta sitä ulkonäön varaan. Et itsekään varmaan pysy adoniksena lopun elämääsi.

Vierailija
4/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan vanhetessaan muuttuvat, ei siinä mitään, mutta jos nainen selällään maatessaan näyttää nuorelta mieheltä, niin kyllä siinä halut katoaa keneltä normaalilta mieheltä vain.

Vierailija
5/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pienirintainen (b-kuppi) nainen olenkin :))

Itse olen hylännyt erään hyvännäköisen ja mukavan miehen aivan täysin siitä syystä, että sillä oli niin onnettoman pieni vehje!

Kyllä mielestäni jokaisella saa olla omat "vaatimuksensa" kumppanin suhteen, ja eikö se ole kuitenkin pääasia, että makuja on monia, ei kaikki tykkää samanlaisesta!

Vierailija
6/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että hermostuin edellisessä viestissäni, mutta tämä on niin tuore asia, että on vaikea olla suhtautumatta tunteellisesti.

Vierailija
7/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättömyys. A-kupilla ei tahdo onnistua.

vaikka pienirintainen (b-kuppi) nainen olenkin :))

Itse olen hylännyt erään hyvännäköisen ja mukavan miehen aivan täysin siitä syystä, että sillä oli niin onnettoman pieni vehje!

Kyllä mielestäni jokaisella saa olla omat "vaatimuksensa" kumppanin suhteen, ja eikö se ole kuitenkin pääasia, että makuja on monia, ei kaikki tykkää samanlaisesta!

Vierailija
8/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi?

Vierailija
9/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te menitte sinun kämpillesi ja lopuksi lähdit sieltä kotiin???

Muutenkin teksti on naisen kirjoittama.

t. mies

Vierailija
10/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on korostuneen voimakas tissifetissi. Ilman tuon fetissin läsnäoloa "ei ole mitään". Ylivoimakkaita fetissejä ei yleensä pidetä ihan hyvänä asiana. Kyllä tuohon jotain hoitoa saattaisi (ainakin rahalla) saada, mutta vaikea sanoa kannattaako, jos isotissisiä naisia kuitenkin on Suomi täynnä ja suhde ihan alussa...

Vierailija
11/45 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, myönnän, että muuntelin totuutta aloitusviestissä jonkin verran yksityisyyttäni suojellessani. Tunnen ihmisiä, jotka lukevat tätä palstaa, enkä todellakaan halua identiteettini paljastuvan. Ihan mahdollista on myös, että puheena oleva nainen myöskin lukee näitä keskusteluita.

Kaikki tapahtunut kyllä pitää paikkansa. Sillä ei ole väliä, menimmekö hänen luokseen vai minun luokseni. Sillä on väliä, mitä tapahtui.

En ymmärrä millä perusteella väität, että tekstini on naisen kirjoittamaa. Kyllä tuolla jalkojen välissä on ihan saakelin jykevä tukki ja partaa puskee naamaan nopeammin kuin ehtii ajelemaan.

Vierailija
12/45 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Vai annatko itse kaikille, jotka vain älyävät pyytää? Eikö haittaa lainkaan harvahampaisuus, iso punainen nenä tai kaljamaha? Tuskinpa sinuakaan kiihottaisi 140 kiloinen rillipäinen nörtti? Eikö? En silti menisi väittämään, että sinulla on ylivoimakas fetismi hoikkuuteen.

Mieti, mitä puhut. Ei sillä, että mikään neuvo minua osaisi auttaa, mutta pidetään silti keskustelu järkevillä raiteilla, jooko.

Vierailija
13/45 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän näitä juttuja, koska olen pervo!

Jatka provoilua kaikessa rauhassa!

Vierailija
14/45 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sen verran, että en oikein ymmärrä, mitä stressattavaa tuossa tilanteessa on? Asiahan on aivan selvä: nainen ei kiihota sinuaseksuaalisestija mikäli hänellä olisi ollut ns. "oikean kokoiset" rintaliivit päällä, olisit huomannut sen jo aikaisemmin. Ettekä oli todennäköisesti koskaan päätyneet sänkyyn. Mielestäni nainen tietyllä tapaa tässä feikkasi ja kantaa näin ollen vastuun.

Kommentoitavaa on sen sijaan tuossa ns. jälihoidossa. Eli nyt äijä puhelin vaan rohkeasti käteen ja hoidat homman reilusti poikki. Ei mitään hiljaisuuksia yms.

Itselläni on jo sen verran ikää, että ymmärrän hyvin, että kaikki eivät tykkää kaikesta. Eikä se vähennä esim. omaa arvoani millään tavalla. Kyseinen nainenkin tapaa varmasti vielä miehen, joka on huumaantunut hänen terhakoista rinnoistaan.

Vierailija
15/45 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sen verran, että en oikein ymmärrä, mitä stressattavaa tuossa tilanteessa on? Asiahan on aivan selvä: nainen ei kiihota sinuaseksuaalisestija mikäli hänellä olisi ollut ns. "oikean kokoiset" rintaliivit päällä, olisit huomannut sen jo aikaisemmin. Ettekä oli todennäköisesti koskaan päätyneet sänkyyn. Mielestäni nainen tietyllä tapaa tässä feikkasi ja kantaa näin ollen vastuun.

Hyi että oksettaa lukea tällaista! Ihan suunnattomasti iljettää.

Jos syystä tai toisesta jäisin sinkuksi, niin kestäisivätkö hermoni mitenkään mennä johonkin seuranhakupaikkaan koiranäyttelyperusteilla arvioitavaksi? Siellä kun ensimmäinen tarkasteltava asia olisi, että onko tissit tarpeeksi isot vai eikö ne ole. Sitten jos laittaisi toppauksia, niin tulisi vielä syytteitä perään virheellisestä markkinoinnista! Voi hevonvitunprkl!

Epämieluista naista (tai miestä) ei tietenkään kenenkään tarvitse ottaa, mutta silti nämä mittatilausnukkien etsijät menee välillä yli ymmärryksen! Voiko jokin pieni yksityiskohta ulkonäössä ratkaista, vaikka jutut sopisivat muuten hyvin yhteen?

Sen verran miehetkin voisivat nykyään jo ihan maalaisjärjellä olettaa, että aika usein naisten tisseissä on toppausta mukana tai ei ainakaan pidä suuresti hämmästyä, jos sattuu olemaan!

Sattui tällainen täysin asiaton purkaus minulta pääsemään tällä kertaa. Tuossa vieressä on linkki, jota kautta ylläpito poistanee tämän epäkurantin viestini.

PS. Olen omaan ulkonäkööni ihan tyytyväinen ja jos joku mies ei ole, niin onhan hänelläkin oikeus mielipiteeseensä.

Vierailija
16/45 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan meistä jokainen valitsee kumppaninsa tietyin perustein, joihin usein kuuluvat myös ulkonäköseikat. Jokaisella on varmasti joitakin ulkonäköjuttuja, joita ei pysty mahdollisessa kumppanissaan sulattamaan - on se sitten kalun tai tissien koko, tai silmälasit.

Olenkin joskus miettinyt, huijaanko silloin kun pidän piilareita päässä... Vähän samanlainen asia mielestäni. En kuitenkaan tiedä tulleeni jätetyksi kertaakaan tällä perusteella, ja ehkä ei ap:nkään kannata totuutta laukoa kumppaninsa silmille, vaan reilusti sanoa, että ei kiinnosta. Varmaankin, jos jutut muuten osuisivat täysin yksiin ja seksuaalinen kemia olisi täysin kohdallaan, tissien koko ei olisi muodostunut ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi? Ap on nyt kuitenkin törmännyt tavallaan samaan, minkä me naiset kohtaamme aina uuden kumppanin kanssa: housujen läpi on hirvittävän vaikea arvioida kalun kokoa ja kun sitten ollaan alasti, mitä voi tehdä jos se kalu näyttääkin katkaravulta tai sitten on niin suuri että sattuu pelkästä ajatuksesta? Tissien kokoa pystyy vähän paremmin arvioimaan paidan läpi, mutta totta on, että tehokeinoja löytyy yhden jos toisenkin paidan alta. Totuushan on, että jos nainen on pieni ja hoikka, ne omat rinnat näyttävät yleensä ihan sopusuhtaisilta ilman toppauksiakin - ap ei varmaan kuitenkaan ole kiinnostunut tälläisistä naisista?

Tälläistä ajatusten virtaa herätti tämä. Ap, kerro naiselle reilusti ettet ole kiinnostunut, mutta ehkäpä on hyvä jättää mainitsematta tuo perimmäinen syy. Uskon, että kun homma muuten toimii ja kemiat kohtaa oikealla tavalla, ei sängyssäkään eri osien mitat ole niin olennaisia; ja silti tissimiehet katsovat tissejä ihan niin kuin minäkin tykkään ennemmin tukattomista miehistä kuin tukallisista - jolloin todennäköisesti myös päädyn ennemmin sänkyyn ihmisen kanssa, joka vastaa ulkonäkönsä puolesta mieltymyksiäni!

Vierailija
17/45 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiihota niin ei kiihota vaikka kuinka sitä itse toivoisi. Et sä mun mielestäni mitenkään väärin tee ketään kohtaan. Mielestäni sulla on täysi oikeus etsiä itsellesi kumppani joka tyydyttää sua siten kuin sä tahdot ja jos ne on ne rinnat niin sitten ne vaan on.

Kerranhan täällä vaan eletään.

Olen nainen ja voin kertoa, että jos mua ei esim. tyydyttäisi seksi mieheni kanssa niin mä etsisin uuden kumppanin. On se mulle vaan niin tärkeää.

Ei mun mielestäni kenelläkään ole oikeutta tuomita toista ihmistä vain hänen halujensa takia. Tarkoitan tällä siis tuollaista ihan tervettä käyttäytymistä. Mun mielestäni ap on sitäpaitsi ihan fiksu koska heti ensikosketuksen jälkeen asian tajutessaan haluaa lopettaa suhteen. Siihen hänellä on täysi oikeus. Olkoon sitten syynä vaikka liian pienet rinnat.

Vierailija
18/45 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi elää normaalit/pienet rinnat omistavan naisen kanssa, etsi joku muu. Henk.koht en ymmärrä miksi joku hylkää muuten itselle sopivan naisen pelkän tissien koon vuoksi ( ja B:t on mielestäni täydelliset..) mutta sehän on jokaisen oma asia ja valinta. Toiset ovat pinnallisempia kuin toiset, en minäkään huolisi tyhmää miestä.

D kupit omaava ja B kupeista haaveileva nainen

Vierailija
19/45 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvä parisuhde - jos nyt sellaista kaipaat - perustuu yleensä ihan muuhun kuin rintojen kokoon. Onneksi olen itse läpi elämäni onnistunut välttämään kaltaisiasi yksinkertaisia hömppiä ja saanut viettää aikaan fiksujen, karismaattisten ja jännittävien miesten kanssa, joiden kanssa seksi on aina sujunut rintojen tai kalujen koosta huolimatta. Meidän nk normaalien ihmisten parissa nimittäin seksi lähtee korvien välistä. - On lisäksi todella järkyttävää lukea että rinnat mielestäsi 'tekevät naisen'. Itse koen että olen aina ollut nainen kuppikoosta riippumatta, nauttinut seksistä , synnyttänyt lapsia, imettänyt ne ja sopeutunut taas uuteen kroppaan ja näin 40 v jälkeen löytänyt upean komean miehen jonka mielestä olen seksikäs juuri sellaisena kuin olen. Sinulle ap toivotan onnea metsästykseen: löydät varmaan juuri sellaisen naisen kuin ansaitsetkin!

Vierailija
20/45 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä sinäkin olet tajunnut! Onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä