Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina oletetaan, että kaikkien sinkkujen elämä on isoja kaveriporukoita ja Tinder-suhteita täynnä ja kivaa pintaliitomatkustelu-elämää?

Vierailija
16.04.2022 |

Kun oikeasti ainakin meistä miehistä suurin osa ei Tindereistä saa yhtään ketään eikä kavereitakaan oikein ole. Matkusteluunkaan ei ole rahaa. Elämä on oikeasti ihan tylsää, yksinäistä rutiinia päivästä toiseen.

Sinkkuus esitetään mediassa aina menestyvän, noin 20-30 vuotiaan, korkeasti koulutetun uraputkinaisen näkökulmasta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sellaista oleta. Hollywood-viihde on aika kaukana kenenkään todellisuudesta. Yleensä ihmiset elää tavallista elämää, käy töissä, harrastaa ehkä jotain liikuntaa tai mitä nyt kukakin, kavereita on muutama eikä niitä koko ajan nähdä. Oli sitten sinkku tai varattu.

Vierailija
22/25 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ajattele noin. En ole koskaan seurustellut eikä elämäni ole ollut mitään pintaliitoa vaikka pk seudulla asun. Olen kuitenkin siinä mielessä tyytyväinen että elän ihan perusonnellista elämää. Tinderiä on tullut ennen käytettyä paljonkin mutta huomasin ettei sieltä löydy minulle mitään. Koin olevani ihan toista maata niiden miesten kanssa ja kyllästyin miesten typerään käytökseen. Rahaa on matkustaa ja shoppailla. Ehkä sinkkuna tulee koettua vähän enemmän kuin jos olisi ollut teinistä saakka parisuhteessa .

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut kuvittelevat että parisuhteessa olisi seksiä sen enempää kuin sinkkunakaan eli muutaman kerran vuoteen tai mitään muutakaan kuin sitä perusarkea?

No ainakin minä kuvittelen ihan siksi, että itselläni ainakin oli parisuhteessa seksiä viikoittain, ja elämässä oli muutakin kuin perusarkea. Ja ainakin se arki tuntui mielekkäältä itselle sopivan ihmisen kanssa. 

En sanonut että siinä perusarjessa olisi mitään vikaa. Se tuntuu mielekkäämmältä kun sen jakaa jonkun kanssa. Mutta samaa kaavaa se noudatti pitkälti kuin sinkkuna. Herääminen, aamupala, töitä, kauppa, ruoka, kotityöt, harrastukset jne. Toki siinä erona se että nyt oli joku jonka kanssa teki noita asioita. Ja tietenkin arki muuttui lasten myötä. Seksiä ei ekan vuoden jälkeen tainnut olla viikoittain jne. Mutta aika normaalia että vähenee.

Vierailija
24/25 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI VOI EIKÖ TISSIEN KOKO JA VÄLJÄ ALAPÄÄ RIITÄ TATUOINNIT JA LÄVISTYKSET PAIKKAAVAT TILANNETTA. AINA JOKU ÄÄLIÖ LÖYTYY JUNTILLE PILLUA OHJELMASTA.

Vierailija
25/25 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että naisten harhaluulo siitä, että pääkaupunkiseudulla olisi jotenkin "miesten markkinat" ja että "tavismiehetkin pystyvät valitsemaan naisen" johtuu siitä, että naiset näkevät vain ne top10% miehet kiinnostavina ja ovat tuossa omatekoisessa kuplassaan missä panomiehet panevat ja jättävät ja luulevat, että tavismiehillä olisi samat mahdollisuudet.

Juuri tänään sain lukea jodelista naisen kysymystä, että "miksi miesten mielenkiinto sammuu aina seksin jälkeen?" Niin miksiköhän? Voisiko olla, että valitset vain itseäsi tasokkaampia panomiehiä???

Itse olen tavismiehenä käyttänyt tinderiä vuosikaudet enkä ole nyt vuosiin saanut kertaakaan seksiä.

Pakit tulee joka kerta vaikka pääsisi esim 6.treffeihin asti.

Jos olette käyneet vaikka kuusi kertaa treffeillä saman ihmisen kanssa, niin osaatko sanoa mistä johtui ettei juttu edennyt siihen suuntaan, että olisi voinut olla seksiä - eikö ollut kemiaa joko molempien tai jomman kumman puolelta?

Tuossa sinun tulkinnassasi ("valittu liian tasokkaita miehiä") on se dilemma, että jos alkaa valita sellaisia miehiä, joista ei ole kiinnostunut, ei sitten tule sitä seksuaalista haluakaan näitä kohtaan - silloin tietysti miehen mielenkiinto ei voi sammua seksin jälkeen, jos seksiä ei koskaan olekaan. Mutta lopputuloshan on joka tapauksessa silloinkin sama, eli mitään suhdetta ei tule, mutta sillä erotuksella, että tasokkaampien kanssa on päästy seksiin asti ja ei-kiinnostavien kanssa juttu ei etene mihinkään. Hankalalta vaikuttaa.

Tämä on itselleni pieni mysteeri. Kysehän on täydellisen yksipuolisesta kaverivyöhykkeelle laittamisesta.

Tässäkin 6.treffitapauksessa olin aktiivinen kehujen, koskettelun ja suutelun suhteen ja niitä kaikkia olikin, mutta ei vaan naisen tehnyt mieli seksiä (vaikka sänkyyn asti hänet kannoin) kuten ei kenenkään muunkaan naisen.

Jostain syystä omasta aktiivisuudestani huolimatta tunnun naisille vain kaverilta ja tämä on jo ihan krooninen ongelma. Olen aina oma itseni treffeillä ja minusta treffit on usein menneet hyvin, mutta se ei tunnu riittävän kun ei ole sitä romanttista viehätystä naisten puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi