Hyvä lomakohde italiassa 6 v lapsen kanssa?
Suosituksia?
Pakettiloma vai pelkät lennot?
Touko kesäkuussa.
Kommentit (23)
Jospa jäisitte ihan kotiin.Kun ette itse osaa etsiä lomakohdetta ! Parempi pysyä vaan omissa nurkissanne lapsenne kanssa että selviää lapsi sen verran iän karttuessa, huolehtii itsestään !
Vierailija kirjoitti:
Jospa jäisitte ihan kotiin.Kun ette itse osaa etsiä lomakohdetta ! Parempi pysyä vaan omissa nurkissanne lapsenne kanssa että selviää lapsi sen verran iän karttuessa, huolehtii itsestään !
Helpottiko? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Como tai Gardajärven ympäristö.
Gardajärven kaakkoisrannalla on valtava huvipuisto.
Vierailija kirjoitti:
Como tai Gardajärven ympäristö.
Gardajärven vesi voi olla aika viileää vielä toukokuussa, jos uida haluaa. Muuten varmasti hieno kohde.
Sardinia. Upeat rannat. Hyvää ruokaa. Siellä italialaisetkin lomailevat.
Tuon ikäinen on vielä aika nuori, tuskin jaksaa mitään ihanaa kaupunkilomaa, jotka juuri Italiassa ne parhaat paikat. Toukokuussa on vielä vedet kylmiä, joten rantalomalle paras ajankohta on myöhemmin. Gardan alue on monipuolinen, siellä voi tehdä vaikka veneretkiä tai mennä huvipuistoon, jos sää ei suosi uintia. Rimini/Riccione/Cattolica -alue on hyvä myöhemmin kesällä.
Mieti mitä haluatte tehdä lomalla. Itse myös tunnet oman kuusivuotiaasi, ja tiedät miten hän jaksaa kierrellä. Italia on sellainen lomamaa, että se menee tavallaan hukkaan, jos sinne mennään vain pyörimään hotellin ympäristössä.
Ryanairilta lennot Bergamoon ja sieltä junalla tai vuokra-autolla Gardalle. Majoitus huoneistossa/ mökissä esim. täällä: https://fi.hotels.com/ho485586/camping-bella-italia-peschiera-del-garda… Altaat ja leikkipaikat paremmat kun missään hotelleissa, lapset viihtyy varmasti. Gardalta on helppo tehdä päiväretkiä mm. Venetsiaan ja Veronaan tai vuoristoon. Bergamon vanha kaupunki on myös kiva, ja lentokentän vieressä on iso ostoskeskus.
Napoli on kuulemma hyvin kaunis, siisti ja ylenpalttinen kaupunki.
Napoli. Mutta 6 v..on hiinä ja hiinä..meidän 10 v napolista tykkäsi
Lido di Jesolo. Lennot Venetsiaan, ja sieltä bussilla Jesoloon.
Cattolica. Suosittelen pakettimatkaa.