Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e-pillerit-->kuinka pian raskaaksi?

06.10.2006 |

kuinka nopeasti e-pillereiden käytön lopettamisen jälkeen olette tulleet raskaaksi? itse olen käyttänyt pillereitä nyt 8-vuotta ja olen nyt jättänyt pillerit pois ja haluaisimme oman lapsen :) ajattelin, että kestääköhän raskaaksi tulemisessa kauemmin kun olen käyttänyt pillereitä noinkin monta vuotta?

olisi kiva saada vastauksia etenkin heiltä, jotka ovat samassa tilanteessa olleet :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika nopsaan raskauduin pillereiden lopettamisen jälkeen. Kesällä 1995 aloitin pillerit ja kesällä 2004 lopetin. Tais kahdet luomumenkat tulla, viimeiset elokuussa -04 ja sitten aloinkin odottamaan vauvaa. :)

Vierailija
2/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin e-pillereitä n. 10 vuotta ja jätin ne pois tammikuussa 2005. Raskaaksi tulin elokuussa 2005. Emme koskaan yrittäneet vauvaa mitenkään tosissamme eli en laskenut päiviä tms. Mulla kuukautiskierto pidentyi hurjasti pillereiden lopettamisen jälkeen. Viimeinen kierto ennen raskautumista oli 50 päivää ja olin jo ehtinyt varata gyneltä ajan tutkimuksiin pitkän kierron syyn selvittämiseksi, kunnes olinkin raskaana eikä sitten tutkimuksia tarvittukaan =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Laitoinkin juuri lähes samaan aiheeseen kysymystä, itse olen syönyt 5 vuotta hormoonihirmu Diane Novaa ja nyt vähän jännittää miten kauan menee että voisi alkaa onnistamaan... =)

Vierailija
4/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillereiden lopetuksen jälkeen, mutta meni kesken. Söin pillereitä 6 vuotta ja lopetin ne huhtikuussa -06. Km:n jälkeen ei nyt sitten ole uutta tulokasta vielä kuulunut... :(

Vierailija
5/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, ettei pillereillä ole mitään vaikutusta enää niiden lopettamisen jälkeen. Tulee siis samalla tavoin raskaaksi kuin tulisi jonkun ei-hormonaalisen ehkäisymenetelmän lopettamisen jälkeen. Omaa kokemusta ei vielä ole, koska ilman pillereitä ollaan oltu vasta muutama viikko. Saa nähdä, miten käy!

Vierailija
6/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pohdiskelin samaa. Toinen kierto pillereiden jälkeen käynnissä. Ekalla kierrolla en kyllä edes laskenut päiviä ja vaikka oisin laskenutkin niin pieleen ois laskut menny, koska eka kierto venyi 40 päivään. Nyt sitten lasketaan ja arvuutellaan hiukan tarkemmin.

Hannnah kp 10/28-40(?)

Vierailija
7/8 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pillerit huhtikuussa 2004, odotin yhden kierron kuten neuvotaan ja sitten toisesta tärppäsi. Tuloksena nyt 1v7kk poika!

Minusta juuri tuntuu, että heti pillereiden jälkeen oli helpompi tulla raskaaksi, kun kierto oli niin säännöllinen (28 pv), kuin jos olisi pillereitä syönyt. Silloin tiesin tarkkaan, milloin ovis oli.Nyt, kun en ole vuosiin pillereitä syönyt ja yritetään pikkukakkosta, niin kierto on 28-34 päivää, eikä oviskaan ole niin selvä, että tietäisin tarkkaan sen. Oireita on jos jonkinmoisia pitkin kuukautta, joten saas nähdä. Nyt kolmas " yrityskierto" alkaa, odotan jo innolla tärppääkö...!

Tsemppiä vauvahommiin!

Nalle

Vierailija
8/8 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

mä olin syönyt Cilest merkkisiä pilsuja jotain 4vuotta ja heti kun lopetin niin raskaaksi tulin eli ei kerennyt " luomumenkkoja" tulla. Nyt sit kakkosta yritetään ja lopetin minipillerit (Cerazette) elokuun lopussa ja toinen yrityskierros nyt alussa, joten saa nähdä miten kauan nyt aikaa menee.. Minipillerit laitto kierron ihan sekasin kun taas e-pillereillä oli tosi tarkka kierto. Siksi luulisin, että helpommin ja nopeemmin voi tärpätä e-pillerieden lopettamisen jälkeen.. Mutta ihan yksilöllisihän nämä hommat on..

Yasmin