Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka meinaa testata äitienpäivänä? :)

08.05.2009 |

Mulla äitienpäivänä 31/28-30 ja ajattelin äitienpäivän kunniaksi tehdä silloin ekan raskaustestin:) Jos sii ei menkat sitä ennen ala. Voi olla toki ettei silloin vielä mitään kuulu, kun menkat olleet aika sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta silti!

Voisko ihanampaa äitienpäivälahjaa saada kuin positiivinen raskaustesti:)

Ja lapsia on ennestään kaksi, joten kolmatta kuumeilen:) Pillerit lopetin noin kuukausi sitten, joten eka yrityskierto vasta menossa. Esikoinen tärppäs ekalla ja toinen viidennestä kierrosta.

Nyt alkaa jännittää ja testit on jo ostettuna kaapissa:) :) :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis että edellisellä kerralla, kun pillerit lopetin ja pikkukakkosta kuumeilin niin menkat oli ihan sekaisin. Kierto vaihteli 20-35 päivän välillä. Ja oletan siis, että taas voi käydä samoin. Pillereiden aikaan kierto on ollut tuon 28-30 päivää, mut nyt ei taas tiedä tosiaan, että millanen kierto menossa.

Nyt siis olen pillerit lopettanut vasta kuukausi sitten, joten ekat menkat ilman pillereitä tulossa tai siis toivon mukaan ei ole tulossa;)

Vierailija
2/14 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan testata Äitienpäivä aamuna, jos ei mulla siis ala menkat ennen sitä =) Mulla on sillon kans kp:t 31/31-33 sillon.

Toista olen kuumeilut reilun vuoden, mutta yritys alkoi viime elokuussa, kun esikoinen tuli 1v. Eli nyt on sitten pian 9kk yritystä takana..

Lähden tänään tai huomenna ostamaan testin..

Onko sulla jo minkäänlaisia oireita?? Mulla ei oo niitä just ollenkaan (selviä ainakaan), sen takia olen niin skeptinen että plussa tulis sunnuntaina..

Pidä ajantasalla sitten miten testin kävi! =) Itekin voin tulla ilmoittamaan su:na aamulla tuloksen, oli se sitten kumpi tahansa..

=) Lisbet, kp 29/31-33, yk 8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireina on oikeastaan se, että lämpöä olen mittaillut ja se on pysynyt loppukuun ainakin tähän asti 37.1-37.4 asteessa ja mun normaalilämpö on jotain 36.6 astetta. Eli sen suhteen ainakin on vielä toivoa:) Mulla tuli tälläviikolla pari päivää sellasta hennosti rusehtavaa vuotoa, joka voisi olla kiinnittymisestä johtuvaa tai sitten menkkoja enteilevää.. Saas nähdä siis, että kumpaa:)

Mahaa on nippaillut , etenkin just noina päivinä kun vuotoakin tuli, mutta tosiaan mahdollisuuksia on monia senkin suhteen, että mistä johtuu noi kivut.

Positiivisella mielellä kuitenkin odottelen, että josko tärppäisi:)

Tulen toki ilmoittelemaan, kuinka kävi:)

Tulehan sinäkin:)

Pari yötä enää..:D

Vierailija
4/14 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kp 26/n. 25-32 ja kolmatta kuumeilen minäkin. Yritys aloitettin tämän vuoden helmikuussa ja tulinkin jo toisesta yrityskierrosta raskaaksi, mutta viime kuussa tuli keskenmeno ihan alussa =( Eli nyt olisi eka yrityskierto keskenmenon jälkeen (ei siis odotettu yhtiä kuukautisia km:n jälkeen, koska ei tarvittu kaavintaa tms.).

Testaan Äitienpäivän aamuna, jos vaan maltan odottaa sinne asti. Oireina mulla etovaa oloa kolmatta päivää, repäisykipuja alavatsalla, rinnat arat ja ilmavaivoja. Eipä oikeestaan muuta.. Jännää tämä on! =)

Vierailija
5/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*negatiivinen,* kai...???

Tein jonku semmosen " dbest pregnancy test, herkkä" - testin. No siihen ei piirtynyt kuin kontrolliviiva ja olin että "nojoo se siitä taas sitten!!!" Tulin testin kanssa keittiöön ja olin heittämässä testi roskiin, niin huomasin (huom!! mä huomasin), että siihen oli piirtynyt toinen TODELLA siis TODELLA haalea haamu viiva.. Mutta kun en sen kummemin katsonut kelloa, niin en tiedä oliko se 5 min menny jo umpeen, kun toinen viiva piirtyi testiin. Ja kun mua ihmetyttää, että miksi viiva olisi niin haalea, koska testi on herkkä??? Joten voihan se olla viivanpaikkakin.. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä testistä??

Mites teillä muilla??

*hämmentynyt Lisbet, kp 31/31-33, yk 8.*

Vierailija
6/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viime kuussa monilla ns. herkillä halpistesteillä juuri ja juuri näkyviä haamuja kun taas ei-niin-herkillä testeillä sain paljon selkeämmän viivan! (Se raskaus siis päättyi keskenmenoon.) Eli kannattaa testata jollain muulla kuin herkällä halpistestillä. Apteekin omaa suosittelen, siinä ei ainakaan tule mitään viivan paikkoja, mutta tulos tulee ehdottomasti lukea 5 minuutin sisällä. Clear blue, Biocard ja Predictor myös hyviä (tosin Predictor kaikkein epäherkin).

Itse testasin muutama tunti sitten apteekin omalla plussan!! =) Oli vielä aika haalea plussa, mutta kuitenkin selkeästi erottuva. Nyt vaan pelottaa aika paljon, pysyykö kyydissä, koska viime kuussa oli se km. Toivotaan parasta..

Vierailija
7/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ANIKA80*

Onnea plussasta!! =) Millonkas nyt sitten on LA?? Toivottavasti viiva vahvistuu =)

Palatakseni vielä tuohon mun testaamiseen.. Viiva testissä (nyt kun on kuivunut) on selvempi ja ihan nähtävissä. Eli mitenköhän tuon nyt sitten tulkitsen?? En tiedä uskallanko vielä miehelle tuosta testistä puhua ollenkaan.. Olisi kai parempi odottaa ens viikkoon ja testata uudestaan (siis jos nyt tosiaan menkkoja ei kuulu)..

Mulla taas on huonot kokemukset tuosta *Apteekin testistä.* Sillä en saanut esikoiselta plussaa. Toinen testi sen sitten kertoi (en vaan kuollaksenikaan muista merkkiä). Pitää kai seuraavaksi ostaa se *ClearBlue digitaalinen testi,* jossa pieneen ruutuun tulee teksti *RASKAANA/EI RASKAANA,* nii ei tarvi sen kummemin "tähyillä" viivoja.

*AMIMAMI*

Mikä sulla tilanne siellä? Saitko ihanan Äitienpäivälahjan (eli plussa testin)? Millonkas sulla olis LA?

*=) Lisbet.*

Vierailija
8/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettu aika n. 18.1.2010. Nyt olisi vasta rv 3+5 (kp 28/n. 25-32) oviksesta laskettuna (km-vuodon ensimmäisestä päivästä laskettuna olisi tänään rv 4+0). Aika aikaisin sain siis plussan testiin, kun periaatteessa menkat ei ole edes vielä myöhässä (pitäisi alkaa alkuviikosta).

Lisbet81, kyllä mullakin se testiviiva on nyt kuivuttuaan jonkin verran vahvempi. Mutta oli se kyllä ihan selkeästi nähtävissä jo sen 5 minuutin testiajan sisälläkin. Kyllä mä luulen, että toi sun testi on positiivinen. Testaa vaikka huomenna tai ylihuomenna uudestaan, pitäisi sen viivan ainakin hiukan vahvistua siinä ajassa. Itsekin meinaan testata huomenna tai viimeistään ylihuomenna uudestaan.

Vierailija
9/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekkin alan nyt jo pikku hiljaa uskomaan, että testi antoi ihan oikean vastauksen ja että raskaana sitä ollaan!! =) On vaan sellanen olo!! =)

Mulla olis menkkojen mukaan LA 14.01.2010 tai 15.01.2010, riippuu mitä laskinta käyttää.. Eli rv olis nyt 4+2. Mutta luulen, että en ole noinkaan pitkällä, koska mun kierto on yleensä n. 31-33 päivää..

Esikoisesta sain haalean plussan rv 4+5 (ja siis ei ollu herkkä testi sillon kyseessä). Teen uudemman testin joko keskiviikkona tai jos vaan millään maltan, niin perjantaina.

Ihanaa Äitienpäivää sinne sulle! =)

*varovasti onnellinen, Lisbet.*

Vierailija
10/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista!!! :)

Itse taidan sittenkin käydä ostamassa testin vielä tänään ja katsoa, miten käy?

En pysty olemaan epätietoisuudessa ja vain odottelemaan... Oireita kuitenkin on... väsymys, rintojen kasvu ja arkuus, kauhea nälkä koko ajan, vessassa juokseminen ja hikoilu?

Saa nähdä miten käy. Oon ainakin tuhat krt luullut olevani raskaana ja sitten kuitenkin on ollut negaa. Nyt en ole edes ajatellut koko raskautta ja juuri olen aloittanut uuden työnkin, että miten senkin kanssa kävisi sitten... no, turha miettiä vielä. Kyllä asiat aina järjestyy?!

Vierailija
11/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi olkoon kovasti Lisbetille ja Anikalle!!:):) Ihania plussa-uutisia!! Kyllä se Lisbet on ihan varmasti ihan oikea plussa, ei siihen muuten viivoja ilmesty!

Ikimuistoinen äitienpäivälahja:)

Tulehan sinäkin Angeliq kertomaan tuloksista, kun olet testaillut:)

No niin ja sitten niihin omiin uutisiin:/ Eli itselleni ei valitettavasti sitä plussaa aamulla testiin piirtynyt, mutta eipä ole vielä menkkojakaan kuulunut, joten toivossa vielä eletään:) Niin ja ne lämmötkin on vielä pysyneet ylhäällä. Ainut huonopuoli, että eilen iski paha virtsatietulehdus ja jouduin siihen hakemaan antibioottikuurin:( Toisaalta sanotaan, että joillakin se VTI on eka merkki raskaudesta:D Joten ehkä jotain positiivista ja toivoa antavaa siinäkin:)

Parin päivän päästä uutta testausta, jos ei menkkoja kuulu:) Tulen sitten ilmoittelemaan kävi miten kävi:)

Niin ja oikein hyvää äitienpäivää kaikille:) Ja onnea vielä kovasti plussista:)

Vierailija
12/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hevosen kanssa valmennus tänään ja en ehtinyt lähiapteekkiin. Päätin sitten olla testaamatta tänään... halusin olla iloinen tänään tällä hetkellä ainokaisen kanssa, enkä ruveta murehtimaan ylläriraskautta. Mä oon sellainen stressaaja nimittäin, ett jos kuviot ei oo selvät, niin oon sitten ihan hämmentynyt.

Yritän tsempata huomiseen ja ehkä vielä pari päivää? Jännittää ihan kauheasti...

Vierailija
13/14 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg :O

HAAMU !

Testasin tänään !

Vierailija
14/14 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illallahan se verinen vuoto sitten alkoi ja aamulla oli lämmöt laskeneet 36.5 asteeseen:/ Eli se siitä sitten..

Olihan mulla pientä ruskeaa vuotoa jo muutamana päivänä viimeviikolla, mutta toivoin sen olevan kiinnittymisvuotoa.. No ei mahda mitään ja eka yrityskierros vasta pillereiden jälkeen, joten en oikein edes uskonut senkään vuoksi raskautumisen mahdollisuuteen..toivoin silti sitä kovasti:)