Minkälaista ruokaa tämän päivän suomalaisteinit syö?
Kommentit (26)
Omani ainakin syö paljon kanaa ja kokeilee kaikenmaailman kanaohjeita mitä bongailee tiktokista. Ei syö perunaa oikeastaan ollenkaan, vain riisiä ja pastaa. Ravintolassa ottaa wingsejä jos on. Kavereiden kanssa käy hampparipaikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eteen tyrkätään, ota tai jätä.
Yleensä aina jättää.
Pitää myös lisätä, ettei syö karkkia, pullaa energiajuomiakaa. En tiedä.
Kanaa, broileria, kasvis proteiinia, hernekeittoa, verilättyjä, itse tehtyjä pinaattilättyjä, kananmunakastiketta, munakasta, makaronilaatikkoa, Lindströmin pihvejä, jauhemaksapihvejä, jauhelihakastiketta, pottuja, riisiä, leipää, kalkkunaleikkelettä, juustoa, maitorahkaa, pullaa, karkkia, suklaa piirakkaa, pizzaa, hampurilaista, ranskalaisia, naudan palapaistia, nakkeja, merimies pihviä, kalaa monessa muodossa, linssejä ei syö. Tässä nyt ens alkuun
Vierailija kirjoitti:
Kanaa, broileria, kasvis proteiinia, hernekeittoa, verilättyjä, itse tehtyjä pinaattilättyjä, kananmunakastiketta, munakasta, makaronilaatikkoa, Lindströmin pihvejä, jauhemaksapihvejä, jauhelihakastiketta, pottuja, riisiä, leipää, kalkkunaleikkelettä, juustoa, maitorahkaa, pullaa, karkkia, suklaa piirakkaa, pizzaa, hampurilaista, ranskalaisia, naudan palapaistia, nakkeja, merimies pihviä, kalaa monessa muodossa, linssejä ei syö. Tässä nyt ens alkuun
Voi nam, mitä ruokia. Etenkin kananmunakastike ja jauhemaksapihvit.
Mulla teinipoika söi valehtelematta "pesuvadillisen" pyttipannua ja siihen päälle pari paistettua kananmunaa. Nyt hän on jo aikuinen mies, mutta hirvitti silloin ruuan määrä eikä tuota herkkuruokaa usein tehty.
Nykyään osaa jo syödä terveellisesti. Kunpa samaa voisi sanoa äidistään.
Kyllä. Siivoajana sen näkee myös metroasemilla, ostareilla, joka paikassa... roskaa ne tuntuu aika paljon syömään ja sitten noi energiajuomatölkit jne. Varmaan syövät muutakin (toivottavasti), mutta kun syö roskaa siitä myös syntyy roskaa.