Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katoin yhden nuoren naisen autoa sisältä, kuin kaatopaikka?

Vierailija
16.04.2022 |

Mietin että minkälaistahan sen kotona mahtaa olla...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta oli joku artikkeli viime viikolla muistaakseni saksalaisessa lehdessä, jossa muistutettiin siitä, että auto ei saa olla missä kunnossa tahansa sisältäkään.

Se voidaan luokitella ongelmalliseksi liikenneturvallisuuden kannalta ja siitä voi seurata sakkoja.

Ja voi niistä olla itsellekin haittaa, jos lähtevät esim kolarissa lentoon.

Näin kävi mm uunipellille, jossa lääkäripariskunta kuljetti mökille vasta leivottua ihanaa piirakkaa.

Joutuivat rajuun kolariin, mutta näennäisesti kaikki meni fyysisesti ongelmitta heidän osaltaan.

Mies nopeasti käänsi pois vaimon silmien eteen rävähtäneen peilin ja ehdotti, että menevät vähän sivummalle odottelemaan pelastuslaitoksen saapumista. Siellä juttelivat rauhassa. Kun ensihoitajat sitten tulivat, vaimo oli sitä mieltä, ettei mitään hätiä ollut. Mies kuitenkin ehdotti, että menään nyt kuitenkin sinne sairaalaan ambulanssin kyydissä ihan vaan varmistukseksi. Ennen ambulanssiin menoa mies pyysi ensihoitajalta muovipussin ja poikkesi autolle. Niin mentiin sairaalaan. Vaimolle selvisi hänen tilansa vasta siin vaiheessa, kun mies ojensi henkilökunnalle sen muovipussin, johon oli kaapannut autosta vaimon päälaen nahan, jonka lentävä piirakkapelti oli siististi leikannut irti. Sen nähtyään vaimo "sammui".

Eikö nainen huomannut mitään edes siinä vaiheessa, kun veri virtasi silmiin?

Vierailija
22/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun autossa on hirveä siivo. Hiekkaa ja hevosen karvaa. Ei meillä kotona ole sellaista. En vaan jaksa autoa siivota. Eli koti voi olla paljon siistimpi kuin auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkuinen auton sisustus voi olla myös turvallisuusriski, jos siellä esim. joku pullo vierii jarrupolkimen alle eikä sen takia saa poljettuakaan jarrua tarvittaessa.

Paskaiset lasit voi haitata näkyvyyttä. Jos ratti on käsirasvassa, voi se ollakin liukas kun pitäisi äkkiä muuttaa suuntaa.

Hyvä pointti tämä ja ilman muuta totta.

Mä oon se nro 12 ja meillä on etupenkeissä ne tavarataskut penkkien selkänojissa kiinni. Tavaraa on, mutta kiinnityksestä huolehdittu juurikin turvallisuussyistä. Irtopulloja ei loju ja kassinyssäkät on kiinnitetty olkaimista tai käsikahvoista takapenkin turvavöihin, ettei kolarissa lennä. Näkyvyydestä myös huolehditaan.

Vierailija
24/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanha auto ja sitä suuremmalla syyllä pidän sen siistinä ja puhtaana, että sillä on mukava ajella ja hengittää. Siisti ja paskalle haisematon auto on myös helpompi myydä. Sen nimittäin näkee maalipinnassa jos ei autoa ikinä pestä/vahata.

Vierailija
25/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan mun tytär. Huokastiin helpotuksesta kun muutti omilleen täältä sotkemasta.

Vierailija
26/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan mun tytär. Huokastiin helpotuksesta kun muutti omilleen täältä sotkemasta.

Vierailija
27/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen nainen. Kotini pidän putsina, mutta autoni on kaatopaikka. Viime kesänä en siivonnut sitä sisältä ollenkaan. Nyt se on ihan paksun pölyn peitossa sisältä. No, aion putsata sen tänä kesänä. Autopesussa kyllä käyn usein, mutta sisältä puhdistus on minusta vastenmielistä puuhaa. Niin ja syön autossa ja heitän roskat lattialle 😆.

Vierailija
28/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten kämpät suht hirveässä kunnossa yleensä, pikkupöksyjä lattioilla, muitakin vaatteita pienissä keoissa lattialla (miksi?), kaikkea roinaa ympäriinsä, jne jne.

Terv, muuttomies mutta myös huoltomiehenä toiminut.

Vierailija
29/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esim 2 isoa koiraa, joista toinen on pentu, plus pieni lapsi. Toinen koira just vaihtaa karvaa, viikko sitten inuroitu auto taas ihan karvassa.

Pentu etsii mitä vain pahvi tms pakkauksia jotka silppuaa. Etsii nmnyps muita tavaroita puruleluiksi autossa.

Takakontti täynnä varavaatteiita, peittoa ym tavaraa jotka haluan pitää mukana varsinkin talvella jos vanha auto jättää tien päälle. Plus nyt bonuksena rapakelit ja 8 tassua yhdistelmä.

Ymmärtäkää myös, että joillain työ ym miehillä joilla paku työkäytössä, ihan ymmärrettövää jos kamaa mukana.

Ei kaikkia häiritse samat asiat, yleensä en edes huomaa sotkuja.

Vierailija
30/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta muijasta ei ole vaimoksi.

Valtava red flag tuollainen sikolätti-lifestyle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi