Kehtaisitko olla alasti parhaan ystäväsi nähden?
Kommentit (81)
Vähän hankalaa esim ryhmäseksi vaatteet päällä
Lähtökohtaisesti en. Saunassa ehkä, koska siellä se olisi varsin luonnollista. Saunassa on myös usein hieman hämärää, joten se toinen ei edes välttämättä näkisi paljoa mitään.
No kuinka toimitte esim uimahallissa? Siellähän ollaan alasti suihkussa ja saunassa. Ja alastihan sinne peseytymisosastolle mennään, en ainakaan koskaan pane uikkaria ennen kuin olen käynyt suihkussa ja saunassa. Onko oikeasti vielä noin estoisia ihmisiä?
En käy koskaan uimahallissa, yhteissaunoissa yms. En halua että kukaan muu kuin mieheni näkee minut alasti. Lääkärissä on ehkä joskus pakko. Kesällä olen kyllä julkisella uimarannalla bikineissä ja käytän muutenkin tiukkoja, avokaulaisia vaatteita, mutta alastomuus kokonaan on noloa.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka toimitte esim uimahallissa? Siellähän ollaan alasti suihkussa ja saunassa. Ja alastihan sinne peseytymisosastolle mennään, en ainakaan koskaan pane uikkaria ennen kuin olen käynyt suihkussa ja saunassa. Onko oikeasti vielä noin estoisia ihmisiä?
Vielä jotkut käy uimahallissa?
Onneksi ei ole kavereita tai puolisoa niin kukaan ei nää minua alasti
Pystyn helposti olemaan alasti ystäväni seurassa jos käymme saunassa tai uimassa. Johtuu myös varmaan siitä että hän on pullukka ja minä laiha. Ja olen muutenkin sujut oman kroppani kanssa.
Kehtaan ja olen.
Alastomuus ei pitäisi olla mikään tabu ikiaikaisessa saunakulttuurissamme.
En haluaisi että olemme siinä pisteessä että esim. lapset eivät ole ikinä nähneet vanhempiaan alasti.
Täällä on näköjään monilla ihmisillä tosi huono itsetunto.
Joo. Alastomuus ei häiritse puolituttujenkaan tai vieraiden seurassa. Olettaen että ollaan just jossain uimahallissa, salilla, saunassa, mökillä, yökylässä jne.
Olen tuntenut kaverini yli 50 vuotta joten kyllä.
Uimahallissa ja saunassa,kuin lenkki-saunassa ollaan nakuna.Joten vastaan KYLLÄ!
Kyllä kehtaan. Ei mitään uutta. Ollaan usein pidetty hemmottelu- ja kauneusviikonloppuja meidän mökillä. Uidaan ja saunotaan ihan Eevan-puvussa. Alastomuus on vain ihoa, jota sinulla on myös kasvoissa ja käsissä, nehän on kaikille näkyvillä.
No problem!
En ikinä. Ja siksi en käykään uimahallissa, saunassakin vain yksin kotona.
Hyväkroppaiset tytöt kyllä uskaltaa, pullukat ei.
M19
En. En käy ollenkaan uimassa, saunassa (muiden kun mieheni tai äitini kanssa) tai missään missä tarvii olla alasti. En kehtaa edes mennä rannalle vaikka haluaisin.
Olen entinen syömishäiriöinen, enkä voi sietää "löllyviä" osia itsessäni. Olen siis "hoikka" mutta koska kroppa ei ole "täydellinen" niin en halua sitä esitellä. Lähinnä vatsa on ongelma. Ja rinnat.
Olen usein alasti ystävien kanssa