Kävely-deitti keräsi tyhjät tölkit!!
Tindermies ja kävely treffit. Ihan normaali ja työssäkäyvä mies mutta! Yhtäkkiä mies pysähtyi ja kaivoi taskustaan läpinäkyvän hedelmäpussin ja todentotta poimi talteen kaksi tyhjää tölkkiä maasta! Tunnin kävelyn jälkeen pussi oli täynnä, en laskenut mutta yli kymmenen tölkkiä varmasti. Noloa! Arvatkaas tuleeko enää toisia treffejä...
Kommentit (94)
No ei ihme että roskat on maassa kun yleiset roskikset on täällä niin surkeasti hoidettuja. Aina täynnä ja talven aikana hävisi tuosta yksi roskis tolppineen kun ilmeisesti vähän reippaammin lunta kauhottiin eikä uutta näytä tulevan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko muuten pihi mies? Tölkkien keruu jakaa mielipiteitä. Joku hyvätuloinen voi kerätä tölkkeä ahneuttaan vaikka voisi hyvin jättää ne köyhempien saaliiksi. Joku taas niin pihi ettei voi jättää rahaa maahan makaamaan. Joku taas niin köyhä että tarvii ne tölkki rahat. Mutta hyvähän se on että joku ne kerää.
Minä olen kerännyt meidän piha-alueelle ja sen lähistölle heitettyjä tyhjiä tölkkejä vain pitääkseni asuinympäristöni siistinä ja viihtyisänä. Olen vienyt ne roskakatoksessa olevaan metallien keräysastiaan, sillä palautan kauppaan vain itse ostamani 1,5 litran cokispullot. Kerrostalon pihalla saa liikkua muutkin asukkaat kuin koirien ulkoiluttajat ja tupakoitsijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne naiset tölkkien keräilyä arvostavinaan juu mutta kaikilla se viestittely loppuu kyllä heti jos erehdyn mainitsemaan että keräilen lenkillä tölkkejä aikani kuluksi.
No todellakin, jos ei muuta osaa jutella niin tuosta ei kannata aloittaa, tulee oudot asperger-fibat. Tuo on myöhemmin hyvä jäänsärkijä ja toimis mulle hetikin, mutta en välitäkään ihmisten tyhmistä mielipiteistä.
Mitä ite tykkäisit jos nainen aloittaisi näin: "Moi! Mä muuten keräilen jättipehmoja, mulla on niitä kämppä täynnä, yhteensä 823."
No varmaan juu aloitinkin sillä että keräilen tölkkejä, älä nyt viitsi. Lisäksi naisistahan moni on kuulemma myös asbergereita ja heitä on vaikea tunnistaa, joten miksei heille kelpaa mies-asperger? Syrjivätkö naiset kaikenlaisia henkisesti epänormaaleja miehiä?
Huvittavaa miten helposti tällä palstalla jotkut julistautuvat tai heidät nimetään muiden toimesta milloin minkäkin diagnoosin kohteeksi. Narsisti? Autisti? ADHD? Vai jotain muuta? Eikö riitä että todetaan että joku on vähän erikoinen tai erilainen tyyppi ja ratkaisevaa lienee se miten hän ylipäätään tulee toimeen tapaamiensa ihmisten kanssa.
Joo-o, mies keräsi tölkit. Ihan tölkit keräsi. Keräsi tölkit, keräsi tölkit. Tölkit keräsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Jos väki näkisi rahaa maassa ihan kolikkoina niin tuskin siihen jäisi kenelläkään? Mikä ero tölkeissä siis, selvää rahaa.
Omituista treffeillä keskittyä tuollaiseen. Fiksumpaa painaa mieleen, missä tölkkejä näkyi ja käydä treffien jälkeen keräämässä ne, jos ihan pakko on. Ei siinä niin isoista summista ole kyse, että kannattaa treffejä käyttää tölkkien keräilyyn. Jos joku muu on sitten ehtinyt hakea ne ensin, niin luonnon ja ympäristön kannaltahan se on sama asia, ja muutaman kymmenen sentin menettäminen on pieni hinta siitä, jos treffit sujuivat hyvin ja mahdollisesti löytyi tuleva puoliso. Tulee nipo vaikutelma, jos treffeillä keräilee tölkkejä, siivoilee tai tekee muuta vastaavaa. Ja jotenkin pakkomielteinen vaikutelma myös, jos ei edes yhden kerran pysty jättämään mähmäistä kaljatölkkiä väliin.
No eikö se sitten ole hyvä että tulee treffeillä heti kaikki ilmi eikä yritä esittää mitään hienompaa? Varmasti naista alkaisia myöhemmin vituttamaan sama tölkkien keräily jota mies sitten jatkaa treffien jälkeen suhteessa, koska se on niin puliukkotouhua.
Keräilemällä tölkkejä treffeillä voi antaa myös väärän kuvan itsestään. Ei ihminen ole välttämättä nipo tai pakkomielteinen, mutta sellainen vaikutelma voi tulla.
Vetämällä herneen nenään siitä, että toinen kerää muutaman tölkin sen sijaan antaa täsmälleen oikean kuvan siitä, että on pakkomielteinen nipo.
Joten vahinko vältettiin tässäkin sadussa, kun mies ei tuhlannut enempää aikaansa ääliön kanssa.
Missä on tällainen alue, josta löytyy tuollainen määrä tölkkejä? Yhden tai kaksi ehkä vielä näkee joskus, kymmentä ei millään ilveellä.
Käytti aikansa hyödyllisesti kun ei deitti kiinnostanut.
Kommentoijista noin 75 % kannattaa luonnon tuhoamista.
Ekoteon ja egoteon ero lienee vaikea minäminä-tyypeille.
Hyvä että piti luonnon puhtaana. Olisit sinä auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, mies keräsi tölkit. Ihan tölkit keräsi. Keräsi tölkit, keräsi tölkit. Tölkit keräsi.
Kai sinä fiksuna ymmärsit tarjota kahvit ja pullat ?
Sillä miehellä on asuntonsa ulkopuolella avoin laatikko, jossa lukee "palautuspulloja ja -tölkkejä ota rästä."
Kaveri saattoi myös tehdä pienen nirppanokkatestin. On hyvä tapailun alussa vähän kokeilla onko daamilla järkeä päässä vai ei.
Se vähän riippuu miksi kerää tölkkejä. Jos on vaan hyvin pihi, ei hyvä. Mutta jos luonnon takia tai muuten vaan, niin mikäs siinä. Voisin itsekin kerätä roskia vakilenkilläni, mutta en tiedä mihin sen pussin sitten veisi. Kun omaan roskikseen ei ylimääräistä mahdu. Tölkkejä en muista nähneeni tuolla reitillä. Eikä kovin paljon roskiakaan.