Kävely-deitti keräsi tyhjät tölkit!!
Tindermies ja kävely treffit. Ihan normaali ja työssäkäyvä mies mutta! Yhtäkkiä mies pysähtyi ja kaivoi taskustaan läpinäkyvän hedelmäpussin ja todentotta poimi talteen kaksi tyhjää tölkkiä maasta! Tunnin kävelyn jälkeen pussi oli täynnä, en laskenut mutta yli kymmenen tölkkiä varmasti. Noloa! Arvatkaas tuleeko enää toisia treffejä...
Kommentit (94)
Erikoista. Jos väki näkisi rahaa maassa ihan kolikkoina niin tuskin siihen jäisi kenelläkään? Mikä ero tölkeissä siis, selvää rahaa.
Minusta hyvä teko luonnolle. Itse kerään myös tölkit ja muiden jättämät roskat luonnosta, jos on vain mukana jokin pussukka, mihin kerätä. Arvostan, ... olkoon sitten pihi, köyhä, rikas tai siltä väliltä.
Seuraaviksi treffeiksi suosittelen aplle konttausdeittejä
Vierailija kirjoitti:
Rehti tyyppi. Ei esittänyt mitään vaan toimi vaistojensa ja luonteensa mukaan.
Kyllä ottaa aivoon kaikenmaailman esittäjät. Eräskin esitti niin kilttiä ja kunnollista mutta sitten kun alettiin enemmän aikaa olemaan yhdessä niin paljastuikin että kalja maistui ja alkoi kirosanatkin lentelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä erikoista tuossa on? Itsekin kerään aina tyhjiä tölkkejä jos lenkkipolun varrella sattuu olemaan, ja ihan perus keskituloinen olen. Puhdistuupahan samalla luontoa ja saa vähän lisärahaa. Koulujen pihoilla näkee paljon liiskattuja tölkkejä, jotka jäävät sitten sinne lojumaan kun ei niitä palauttaakaan voi. Parempi siis kerätä talteen.
Minä kerään liiskatutkin, jotka saa vielä pienellä pyöräytyksellä helposti oiottua.
Naiset heittelevät kännissä tölkkejä luontoon ja sitten ihmettelevät kun sivistynyt mies kerää tölkit luonnosta pois.
Luin, että luonnossa eläimet saattavat työntää päänsä näihin tölkkeihin ja kuolevat, kun eivät pääse irti. Hyvä teko mieheltä.
Ymmärrän ap:n nolostumisen. Totta kai siis pidän periaatteessa hyvänä asiana, että tölkit kerätään pois luonnosta mutta olisi kyllä miehen pitänyt ottaa myös tilanne huomioon. Ei tuollaista tehdä treffeillä. Mies antoi siis itsestään vaikutelman, ettei hänellä ole lainkaan tilannetajua eikä ymmärrä sosiaalisia tilanteita ja miten niissä toimitaan/käyttäydytään. En ihmettele ettei tule toisia treffejä koska harva haluaa puolisokseen ihmisen joka ei osaa ihan yksinkertaisiakaan sosiaalisen kanssakäymisen normeja.
Vierailija kirjoitti:
Luin, että luonnossa eläimet saattavat työntää päänsä näihin tölkkeihin ja kuolevat, kun eivät pääse irti. Hyvä teko mieheltä.
Juu moni delffiini ja kilpikonna työntänyt päänsä tölkkiin
Onhan ne naiset tölkkien keräilyä arvostavinaan juu mutta kaikilla se viestittely loppuu kyllä heti jos erehdyn mainitsemaan että keräilen lenkillä tölkkejä aikani kuluksi.
Ihana ❤ ekomies!
Mutta ei todellakaan sopiva mies tuollaiselle itsetunnottomalle tyhjäpäälle, jonka aiwo ylikuumenee ajatuksesta "Mitä jos joku näkee?"
Kakkis kirjoitti:
Hedelmäpussiin ei mahdu kymmentä tölkkiä.
Mutta tarina oli hieno, sitä et voi kiistää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu moni delffiini ja kilpikonna työntänyt päänsä tölkkiin
Älä nyt pilaa hyvää nyyhkytarinaa!
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne naiset tölkkien keräilyä arvostavinaan juu mutta kaikilla se viestittely loppuu kyllä heti jos erehdyn mainitsemaan että keräilen lenkillä tölkkejä aikani kuluksi.
No todellakin, jos ei muuta osaa jutella niin tuosta ei kannata aloittaa, tulee oudot asperger-fibat. Tuo on myöhemmin hyvä jäänsärkijä ja toimis mulle hetikin, mutta en välitäkään ihmisten tyhmistä mielipiteistä.
Mitä ite tykkäisit jos nainen aloittaisi näin: "Moi! Mä muuten keräilen jättipehmoja, mulla on niitä kämppä täynnä, yhteensä 823."
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Jos väki näkisi rahaa maassa ihan kolikkoina niin tuskin siihen jäisi kenelläkään? Mikä ero tölkeissä siis, selvää rahaa.
Omituista treffeillä keskittyä tuollaiseen. Fiksumpaa painaa mieleen, missä tölkkejä näkyi ja käydä treffien jälkeen keräämässä ne, jos ihan pakko on. Ei siinä niin isoista summista ole kyse, että kannattaa treffejä käyttää tölkkien keräilyyn. Jos joku muu on sitten ehtinyt hakea ne ensin, niin luonnon ja ympäristön kannaltahan se on sama asia, ja muutaman kymmenen sentin menettäminen on pieni hinta siitä, jos treffit sujuivat hyvin ja mahdollisesti löytyi tuleva puoliso. Tulee nipo vaikutelma, jos treffeillä keräilee tölkkejä, siivoilee tai tekee muuta vastaavaa. Ja jotenkin pakkomielteinen vaikutelma myös, jos ei edes yhden kerran pysty jättämään mähmäistä kaljatölkkiä väliin.
Siis uskooko joku näitä tindermies- deittimies- ja tapailumiesjuttuja? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Siis uskooko joku näitä tindermies- deittimies- ja tapailumiesjuttuja? Miksi?
Eiköhän tämä keksitty juttu ollut ja suurin osa sen tietää, mutta kommentoidaan silti mitä mieltä olisi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin, jos ei muuta osaa jutella niin tuosta ei kannata aloittaa, tulee oudot asperger-fibat. Tuo on myöhemmin hyvä jäänsärkijä ja toimis mulle hetikin, mutta en välitäkään ihmisten tyhmistä mielipiteistä.
Mitä ite tykkäisit jos nainen aloittaisi näin: "Moi! Mä muuten keräilen jättipehmoja, mulla on niitä kämppä täynnä, yhteensä 823."
No varmaan juu aloitinkin sillä että keräilen tölkkejä, älä nyt viitsi. Lisäksi naisistahan moni on kuulemma myös asbergereita ja heitä on vaikea tunnistaa, joten miksei heille kelpaa mies-asperger? Syrjivätkö naiset kaikenlaisia henkisesti epänormaaleja miehiä?
Missä oikein asutt, jos noin paljon löytyy tölkkejä maasta? Itse en koko vuoden aikana näe yhteensäkään pussillista tyhjiä tölkkejä.