Kävely-deitti keräsi tyhjät tölkit!!
Tindermies ja kävely treffit. Ihan normaali ja työssäkäyvä mies mutta! Yhtäkkiä mies pysähtyi ja kaivoi taskustaan läpinäkyvän hedelmäpussin ja todentotta poimi talteen kaksi tyhjää tölkkiä maasta! Tunnin kävelyn jälkeen pussi oli täynnä, en laskenut mutta yli kymmenen tölkkiä varmasti. Noloa! Arvatkaas tuleeko enää toisia treffejä...
Kommentit (94)
Tölkkejä ei kerää kuin lapset ja köyhät, otan osaa häpeääsi.
Tarkan markan (tai euron) mies selvästikin. Eihän tuossa mitään pahaa ole, mutta kieltämättä hieman noloa ja erikoista. En kuitenkaan vielä tuon perusteella antaisi rukkasia. Anna mahdollisuus!
Oliko muuten pihi mies? Tölkkien keruu jakaa mielipiteitä. Joku hyvätuloinen voi kerätä tölkkeä ahneuttaan vaikka voisi hyvin jättää ne köyhempien saaliiksi. Joku taas niin pihi ettei voi jättää rahaa maahan makaamaan. Joku taas niin köyhä että tarvii ne tölkki rahat. Mutta hyvähän se on että joku ne kerää.
Me ollaan kaikki niin erilaisia ja arvostetaan eri asioita. Mulle toi olisi ollut plussa, vielä enemmän, jos olisi kerännyt muitakin roskia kadulta.
Olisin pitänyt arvoiltaan ekologisena, tosin saattoihan hän olla vain nuuka. Mutta toiset treffit olisi mun kanssa tullut, jos olisin itse kelvannut, ei ois ollut kynnyskysymys.
Tarjosiko edes tölkkirahoilla kahvit alepan kahviautomaatista, ihanan romanttista!
Minulla eräs naistuttava myös aina pussi laukussa kerää tölkkejä.
Itse kerään tölkkejä lenkkeillessä sen takia, että päätyvät metallikeräykseen, eikä esim. nautojen mahoihin, raha ei tosiaankaan se ykkössyy
Keräsi tölkkejä että saisi ostaa paketin kortsuja.
Joo, paljon tyylikkäämpi on joku ferrarinsa jalkakäytävälle parkkeeraava tyyppi, joka nauraa köyhille terassilla ja deittailee vain missejä. Ei yhtään nolo.
Tiedän yhden varakkaan eläkeläisen jota näen silloin tällöin ja aina kun näkee tien reunalla tyhjän tölkin niin se on pakko saada mukaan, pysäyttää auton vaikka keskelle tietä sen poimiakseen :DDDDDDDDD
Eikös roskien kerääminen lenkillä ollut jossain kohtaa muotia? Ei välttämättä ole mikään piheilyn merkki, vaan myös ympäristöstä välittävä ihminen voisi tehdä noin. Ja eihän se nyt haittaa, vaikka pari euroa tulisi siinä samalla tienattua.
Hedelmäpussiin ei mahdu kymmentä tölkkiä.
Ois ees ollut jossain kassissa tai repussa, mutta läpinäkyvän pussin keikuttelu on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös roskien kerääminen lenkillä ollut jossain kohtaa muotia? Ei välttämättä ole mikään piheilyn merkki, vaan myös ympäristöstä välittävä ihminen voisi tehdä noin. Ja eihän se nyt haittaa, vaikka pari euroa tulisi siinä samalla tienattua.
kerään mäkin lenkillä roskia ja tölkkejä kun näen
mutta jos olisin treffeillä, jättäisin keräämättä
Treffeillä? Oho.