Lue keskustelun säännöt.
MILLON HULLUT PÄIVÄT TAAS ALKAA???
Kommentit (3)
Eikä myöskään stockmannin nettisivuilla lue mitään hulluista päivistä. Eli minä en ainakaan usko, että ne olisi ensi viikolla!!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Eikä myöskään stockmannin nettisivuilla lue mitään hulluista päivistä. Eli minä en ainakaan usko, että ne olisi ensi viikolla!!!!
On aivan älytöntä raahata lapset mukaan ostoksille siihen ihmispaljouteen. Ei paljoa näytä nauttivan siitä hässäkästä. Reppanat huutaa rattaissaan hiki valuen ja mamit hermona kun on pakko shoppailla...