Miks suomi-muijat haluu muuttaa Espanjaan? Taas yks tubettaja muutti sinne
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Espanja on kulissien pitämistä yllä. Kaikki pitää olla hienoa ja glamouria.
Voi taivas, mikä älynväläys!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euron viinitölkki kaupasta 5 savukeaskin kera.
Suomessa ensin alkoon hakemaan joku liki 10 kämäinen viini ja sitten kaupasta 9-10 tupakka-aski.
Ravintolaruokien hinnoista en edes ala paasaamaan..
Ei kaikki juo ja polta.
Miksi sitten lähteä paikkaan jossa ei voi muuta tehdä kuin lojua rannalla pää sekaisin 247?
Eikö mielikuvitus muuhun riitä? Jos sinä et muuta osaa niin aika ahdasmielistä kuvitella, ettei muutkaan tekemistä keksisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ole suomessa sosiaalisempia ja eläväisempiä?
Itse saan ainakin virtaa siitä miesten meiningistä siellä. Ei siis tarvi edes tapahtua mitään kenenkään kanssa, kun yleisesti kaikki ottaa sut silleen, että tulee olo, että on kiinnostava ja kokee itsensä paljon paremman näköiseksi. Suomi-miehet ei anna mitään huomiota esim. ohikulkiessaan. Vaikka huomaisivat, tekisivät kaikkensa, etten minä huomaa, että hän kiinnitti minuun huomiota (äkkiä katse pois jne.). Pieniä juttuja, mutta vaikuttaa tosi paljon omaan fiilikseen.
Ja kyllä mä suomalaiseksi koen olevani aika eläväinen täälläkin. Useimmiten koen, että se on muiden mielestä vaivaannuttavaa ja siksi joudun ankeuttamaan omaa meininkiäni.
Täällä mainitaan monta kertaa syyksi ilmasto, mutta jos pidemmälle ajalle katsoo, niin ilmastonmuutoksen vuoksi ilmasto muuttuu kesäisin jopa tukalan kuumaksi Välimeren seudulla. Onkin ennustettu, että Euroopan aurinkorannat ovat tulevaisuudessa Keski-Euroopassa ja kenties jopa Pohjanmeren rannalla.
Itse en siksi aio koskaan muuttaa Välimeren seudulle. Se tulee olemaan ilmastonmuutoksen häviäjiä, joten se tulee taantumaan voimakkaasti tulevina vuosikymmeninä.
Kanarialla 2007 hinnat oli kalliita, vähän edullisempia kuin Suomessa.
Miehet ja halpa viina hyvä yhdistelmä. Tai itselleni miehet ja halpa olut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi-miehet ei anna mitään huomiota esim. ohikulkiessaan.
Kyllä. Koska Suomi-naiset on tehneet sen hyvin selväksi, etteivät huomiota Suomi-miehiltä kaipaa.
Luulen että: Siellä on julkkiksia ja ok ilmasto, vaikka kesällä voi olla aika kuumaa. Merenrantaa, maisemaa. Venäjää pelkäävät pääsevät sinne pakoon, voi hengittää. Siellä voi kasvattaa vaikka appelsiineja ja ruusuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lähden 1.6 filippiineille missä naiset näyttävät naisilta ja ovat naisia.
Kehitysmaassa naiset lirkuttelevat kenelle tahansa länsimaiselle miehelle, joten ei yllätä. Filippiiniläiset ja yleensäkin aasialaiset naiset ovat kyllä hyvin pienirintaisia, lähes poikamaisia.
On niitäkin, mutta kyllä thaikuilla nykyään rintaa riittää. Eksälläkin oli c-kuppi ja muodokas perse, mahtavat ne jalatkin. Kyllä myö pantiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse saan ainakin virtaa siitä miesten meiningistä siellä. Ei siis tarvi edes tapahtua mitään kenenkään kanssa, kun yleisesti kaikki ottaa sut silleen, että tulee olo, että on kiinnostava ja kokee itsensä paljon paremman näköiseksi. Suomi-miehet ei anna mitään huomiota esim. ohikulkiessaan. Vaikka huomaisivat, tekisivät kaikkensa, etten minä huomaa, että hän kiinnitti minuun huomiota (äkkiä katse pois jne.). Pieniä juttuja, mutta vaikuttaa tosi paljon omaan fiilikseen.
Ja kyllä mä suomalaiseksi koen olevani aika eläväinen täälläkin. Useimmiten koen, että se on muiden mielestä vaivaannuttavaa ja siksi joudun ankeuttamaan omaa meininkiäni.
On niillä ukoilla taka-ajatus jos toinenkin siellä eikä välttämättä olisi mukavia. Voi tulla aika poljetuksi siellä. Mutta totta puhut, suomalaisten pitäisi olla sosiaalisempia. Ihan saman huomannut miehenä naisissa että vaikea saada katsekontaktia kiinnostavien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi-miehet ei anna mitään huomiota esim. ohikulkiessaan.
Kyllä. Koska Suomi-naiset on tehneet sen hyvin selväksi, etteivät huomiota Suomi-miehiltä kaipaa.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niillä ukoilla taka-ajatus jos toinenkin siellä eikä välttämättä olisi mukavia. Voi tulla aika poljetuksi siellä. Mutta totta puhut, suomalaisten pitäisi olla sosiaalisempia. Ihan saman huomannut miehenä naisissa että vaikea saada katsekontaktia kiinnostavien kanssa.
Joo ei täällä tiedä olevansa olemassakaan kukaan vilkaisekaan. Kerran tuli espanjalainen tyttö Suomeen, niin matkaan lähti. Sain hurmattua. Suomalainen nauraa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvomaailma: Suomessa vihataan lapsia, vanhuksia, uskontoa ja hyvää ruokaa, mutta Espanjassa kunnioitetaan.
Höpöhöpö. Espanjalainen aviomies ei ole mies ilman rakastajatarta.
Liittyy asiaan miten? Espanjassa edelleenkin kunnioitetaan lapsia, vanhuksia, uskontoa ja hyvää ruokaa. Jos joku pitää salaa rakastajatarta tai on homo, hän silti kohtelee omaa perhettään kunnioittavasti ja huolehtii perheen hyvinvoinnista.
Enpä tiedä. Kovin falskilta tuommoinen sivistys tuntuu. Teeskennellä osaa halutessaan jokainen, onko tuo siellä jotenkin erityisen pitkälle vietyä, kaksinaismoralismi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei täällä tiedä olevansa olemassakaan kukaan vilkaisekaan. Kerran tuli espanjalainen tyttö Suomeen, niin matkaan lähti. Sain hurmattua. Suomalainen nauraa vaan.
Pitää olla kuule tosissaan niiden kanssa niin ei naura. Paras iskurepliikki oli kun sanoi suomimuijalle "we go" en muista murahtiko vielä, muijahan löhti. Olen myös nähnyt hurmattavan tunkemalla sormet sinne. Veikkaan että jos suomipoika sellaista tekee siitä voi tulla seuraamuksia. On eri pelisäännöt maanmiehille. Naurettavaa. Ei pidä ottaa suominaisia niin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mainitaan monta kertaa syyksi ilmasto, mutta jos pidemmälle ajalle katsoo, niin ilmastonmuutoksen vuoksi ilmasto muuttuu kesäisin jopa tukalan kuumaksi Välimeren seudulla. Onkin ennustettu, että Euroopan aurinkorannat ovat tulevaisuudessa Keski-Euroopassa ja kenties jopa Pohjanmeren rannalla.
Itse en siksi aio koskaan muuttaa Välimeren seudulle. Se tulee olemaan ilmastonmuutoksen häviäjiä, joten se tulee taantumaan voimakkaasti tulevina vuosikymmeninä.
Kuivuus ja eroosio on ainakin Portugalin rannoilla iso ongelma. Ja rutikuivat kuumat kesät.
Espanja on kulissien pitämistä yllä. Kaikki pitää olla hienoa ja glamouria.