Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuvitellut ettei minulla ole mitään Venäjä-pelkoa, mutta massiivinen helpotus kumpusi jostain, kun tajusin, että liitymme Natoon.

Vierailija
16.04.2022 |

Ihan kyynellyin. Aikuinen karski mies.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uhkailu nyt kuuluu venäjän tyyliin, niin se on muillekin valtioille tehnyt mitkä jakaa rajan sen kanssa. Tosiasia kuitenkin on se, että venäjä tietää meidän olevan maltillinen portinvartija lännen ja idän välillä ja jos ketä on siihen sopiva niin Suomi. Silti tämä on vain jotenkin niin lapsellista toimintaa nyt venäjältä ja luulenpa että enemmänkin käyttävät Suomen hakuprosessia siihen että voivat sen kautta uhkailla länttä ja samalla myös Ukrainaa jotenkin mukamas perustellusti ja siinä samalla Eu:ta.

Vierailija
42/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä puolestani pystytän pihalle kesällä NATO-monumentin. Samanlaisen kuin on päämajan edustalla.

Tälle oli pakko nauraa. Se vielä puuttuisi. Tosin Naton logo on kyllä sellainen hieman aurinkokellomainen, että Nato monumentti voisi sopia pihaan kuin pihaan.

Materiaalit on koossa lähes kaikki, tekoa vailla, kunhan ulos pääsee ilmojen lämmettyä työstämään, niin siitä se.

Hieno homma! Arvostan.

Itse asiassa olen tuota harkinnut jo parikymmentä vuotta toteuttavani, mutta nyt tuli viimeinen sysäys asian alulle saattamiseksi. Tuskin valmiiksi saan liittymispäivään mennessä, mikäki aikataulu on kovinkin nopea, mutta pääasia, että tulee tehdyksi.

Sydäntä lähellä tämä kun ihmisistä löytyy vielä asennetta ja kunnon käsityöläistaitoja. 

Tuo on itse asiassa helppo nakki jos metalli taipuu käsissä. Profiilia runkoon, kaarevia rautoja, pokkakoneella taitteet, poralla reijät, ruuvi+mutterit

Pohjatyöt alustalle jottei kallistu , painaa kuitenkin, vaikka kohtuullisen kokoinen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natoon liittyminen johtaa melko varmasti sotaan Venäjän kanssa.

Jos ei liitytä, päästään osaksi Venäjää sodan kautta, suo siellä vetelä täällä. 

Suomella ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja tällä maantieteellisellä sijainnilla.

NATOjäsenyys ei ole mitenkään huono vaihtoehto.

Niin, se on paras vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän