Lue keskustelun säännöt.
Ollaan lähdössä ensimmäistä kertaa ulkomaille 3v lapsen kanssa. Vinkkejä?
06.10.2006 |
Lentokoneeseen (6h)?
Mitä olisi hyvä olla mukana reissussa? Kohteena Kanaria.
Ei olla itsekään kovin kokeneita reissaajia, saatikka sitten lapsen kanssa, joten kaikki hyvät vinkit olisivat tervetulleita.
Kommentit (2)
jokin uusi yllätyslelu ois varmaan mukava (siis sellainen jota ei ole ennen nähnyt).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja tietenkin, jos lapsi jaksaa keskittyä johonkin piirrettyyn. Omaa juotavaa ja ehkä myös naposteltavaa. Värityskirja ja kynät. Joku kirja.