En sitten päässyt tässä elämässä koskaan Pariisiin
Kommentit (54)
EinPariisiin tarvitse lentää. Yksi yö laivalla ja toinen junassa. Aamulla huomaat kuusien vaihtuneen sypresseiksi ja jos on kaunis aamu niin Sacre Coeurin valkoiset kupolit siintää edessä.
Vierailija kirjoitti:
Pariisi on tyly kaupunki.
Vahvistan siellä vuosia asuneena
Siveellisyyttä kellään kirjoitti:
Olikos QUEEN yhtyeen Mercury juutalainen vai mohametti YLE areenassa on dokumentti.
Sinä oppimaton osaamaton urpå, jonka äly ei riitä siihen että googlaa "Freddie Mercury + wikipedia" saadakseen lisää tietoa asiasta.
Mercuryn perhe muutti Sansibarista Iso-Britanniaan, olivat zarahustralaisia. Termin selitys löytyy googlen avulla jos keksit miten selaimellasi löytyy hakukone.
Kyllä myötähävettää kaltaisesi kretiinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa matka ja lähde heti ensi viikolla. Mikä estää?
En kerro tarkemmin, mutta en vain voi enää.
Jos olet kuolemansairas, niin osta vain menolippu ja vietä viimeiset päiväsi rakastamassasi kaupungissa unelmiasi toteuttaen.
- kuolemansairaana harva jaksaa matkustaa
- entä kun kunto romahtaa ja tarvitsee saattohoitoa? Saako sitä vieraassa maassa, mitä maksaa, osaako kieltä?
- entä ruumiin kuljetus kotimaahan?
Minä olen käynyt, enkä tykännyt. En edes tiedä mikä siinä niin tökki, ei vain ollut minun paikka.
Olikos QUEEN yhtyeen Mercury juutalainen vai mohametti YLE areenassa on dokumentti.
Ei kumpikaan, vaan zoroastri
Kattelin sen dokkarin ja muistaakseni liberaalimahometti. Ei itse harjoittanut uskontoa ainakaan julkisesti mutta perhe oli uskovainen. Perheellä oli muistaakseni aluksi vähän ongelmia rock-elämän ja homouden kanssa niinkuin tuon ikäisillä on, mutta perhe pysyi hyvin läheisenä loppuun asti. Kannatti kyllä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Kattelin sen dokkarin ja muistaakseni liberaalimahometti. Ei itse harjoittanut uskontoa ainakaan julkisesti mutta perhe oli uskovainen. Perheellä oli muistaakseni aluksi vähän ongelmia rock-elämän ja homouden kanssa niinkuin tuon ikäisillä on, mutta perhe pysyi hyvin läheisenä loppuun asti. Kannatti kyllä katsoa.
joo korjaus edelliseen - zarathustralaisia ei mahometteja.
Käynyt joskus ysikytluvulla , kauheessa helteessä jonotimme eiffeliin, mutta kannatti. Olihan maisemat hienot ja kai se joku ainakin matkailuetappi, et siellä nupissa tullut oltua. Mona Lisa jäi näkemättä, mutta on kuulemma tosi pieni teos. Ranskalaiset eivät lontoota sitten tainneet tai ainakaan halunneet puhua. Tiepoliisikaan ei osannut paria sanaa. En ehkä menisi uudelleen. No jaa, nyt muistankin notre dame oli hieno elämys, siellä pirupatsaiden seassa sai silloin vielä keikkua, nykyään varmaan katto suljettu palonkin takia.
Lennot ei maksa paljoa (esim. Beauvais pari kymppiä).
Kirsikankukat kukkii vielä tän viikon.
Jos et voi lentää, niin laiva Tukholmaan ja sieltä Malmö-Köpis ja sieltä halpabussi (juna). Tulee kalliimmaksi.
Hotellin saa kohtuuhintaan jos etsii vaikka kaupungin etelälaidalta tai pohjoisesta Montmartrelta. Voit nähdä Sacre Coeurin kun heräät.
Kiva kaupunki se on ja voi elää aika edukkaasti jos välttää pahimmat turistirysät. Pariisi on ihana, mutta myös suurkaupunki, jossa on saasteet ja muut ongelmat.
Bon voyage!
Älä NYT!
Miksi noin lannistut?
Onko Sinullakin flunssaa, tai lieviä Covid19 oireita, tai rahat tiukilla , jos pystyisit matkaa varten säästään sitten. ei ole kenen kanssa matkustaa.
.
No Seuraavat Kesäolympialaiset ovat Edessä päin ,
Joten älä lannistu, kyllä
Tässä pari vuotta Onneksi on Aikaa,
Sillä itsekkin haaveiln lähtä, juuri silloin kun täytän 50- v.
Ja ensimmäistä kertaa Eläisssäni Ranskaan !
Ja olympialaisiin kahtoon!
Siis ensimmäistä kertaa eläossäni matkustaisin Lentokoneessa
Jo vielä toivon , että kerkiäodin pyörräyttää yhen muksinkin sitäkään ei ole kun ei sellaista ukkoakaan löytytyny.
Eli Älähän nyt!
Ei et ole Ainoa.
Hyvää päivän jatkoa vaan.
⭐🪐🌠🚦🚀🗼
Sitten syytä mussutetaan ranskiksia naamaan ja munkkeja ( mutta ei nunneja😁)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tässä elämässä saanut koskaan seksiä. Seksi on ainoa asia, josta haaveilen.
N33
Netistä voi tilata maksullista seuraa. Vielä ehdit.
No eihän se ole yhtään sama asia. Seksissä on parata, kun tietää, että toinen haluaa seksuaalisesti.