En sitten päässyt tässä elämässä koskaan Pariisiin
Ainoa asia, josta olin haaveillut nuoresta asti.
Kommentit (54)
New York! Heti ensimmäisen Sinkkuelämää jakson jälkeen aloin haaveilemaan sinne pääsystä 😊. Elämä tuli väliin, pieni palkka, iso asuntolaina, lapset, tuhlaava mies ja sitova työ josta huonosti saa lomia silloin kuin haluaisi. Haluaisin matkustella, mutta minulla ei ole rahaa maksaa neljää ihmistä kuin Tukholman risteilylle tai kylpylään pariksi yöksi.
New York on ollut minun haaveeni aina. Nyt tässä sitten eletään syövän kanssa, MUTTA jos luoja suo aion mennä vielä sinne.
Pariisi, tuo läntiden Euroopan nuhjuisin/likaisin pääkaupunki.
Vierailija kirjoitti:
New York! Heti ensimmäisen Sinkkuelämää jakson jälkeen aloin haaveilemaan sinne pääsystä 😊. Elämä tuli väliin, pieni palkka, iso asuntolaina, lapset, tuhlaava mies ja sitova työ josta huonosti saa lomia silloin kuin haluaisi. Haluaisin matkustella, mutta minulla ei ole rahaa maksaa neljää ihmistä kuin Tukholman risteilylle tai kylpylään pariksi yöksi.
Voi sitä yksinkin lähteä. Sanot että on sulle suuri ja tärkeä juttu, niin miehen pitäsi suostua. Toki jos lapset on kovin pieniä niin ei kovin kauaa viitsi olla, ehkä siinä tapauksessa odotat pari vuotta niin voit olla vaikka viikon kerralla. Jos lapset on jo isompia niin pärjäävät viikon vaikka mummolassa ja voitte mennä miehen kanssa kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tässä elämässä saanut koskaan seksiä. Seksi on ainoa asia, josta haaveilen.
N33
Missä asut? luulisi että auttaja löytyisin tän kautta.
Haluaisin käydä Marssissa mutta Musk ei oo saanu meitä vielä sinne.
Katsoin korona-aikana paljon iloveparis Youtube-kanavaa. Tuntui kuin olisin ollut itse paikalla. Toki turistinähtävyyksiä siinä ei kuvata, tavallisia pariisilaisia kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen perheellinen pienipalkkainen nainen, ja olen matkustanut yksin ilman minkäänlaisia omantunnontuskia.
Voithan käydä lohdutusmatkalla vaikka Lahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Monelle jää joku asia ikuiseksi haaveeksi. Elämä on luopumista. Pariisiin tai mihin tahansa voi kuitenkin tehdä mielikuvitusmatkoja katsomalla vaikka netin kautta kuvia ja videoita. Pariisi esiintyy myös monissa elokuvissa.
Elämä on täysin paska jos kokoajan pitää jostain luopua. Itsellä elämä on ollut pelkkää jatkuvaa luopumista kun monet muut taas saa kokoajan mitä haluavatkaan stnana!
Kuolleiden valittajaiset? Vai pystyynkuolleiden.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Pariisi tai sen koommin Rooma enää sellaisia, millaisiksi ne on mielessään romantisoinut. Ne olisi pitänyt nähdä viimeistään 40-50 vuotta sitten. Etenkin Pariisi on nykyään ennen kaikkea yhtä minariteettia, ja roskia aivan kaikkialla.
Emmä nähnyt viikko sitten minareettia Pariisissa. Mitä sä oot vetäny? Älä vedä sitä enää, se ei sovi sulle.
Vierailija kirjoitti:
Pariisi on tyly kaupunki.
Eihän ole, opettelet vain hei ja kiitos ranskaksi, niin hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei ne lennot sinne paljon maksa.
Niin, suurkaupungeissa se majoitus tapaakin olla se isompi kulu kuin lennot,
Lennot tietysti tulevat nousemaan, kun energian hinta jatkaa nousuaan.
Mutta itseasiassa emme edes tiedä, miksi aloittaja "ei sitten pääse" sinne. Onko hellu kieltänyt matkustamasta? Onko muuten vaan mennyt pääsiäispupu pöksyyn? Vai Ma rinin velkaviisikko nyt ryöstänyt hänen rahansa ja tuhonnut hänen tulevaisuutensa?
Myrmyr kirjoitti:
Kaikki Euroopan kaupungit näyttää täsmälleen samalta nykyään, naiset vaeltaa mustissa siveyskaavuissaan. Voit katsoa Eiffeltornin kuvia vaikka netistä.
Ei ne ole siveys kaapuja niillä on bordelleja seksivideoita netissä ja dildoja ja ryhmäseksiä YouTube videoita se on Egyptin yksisilmä Jumala joka niitä huijaa.Nehän vie pojat bordelliin srippibaareihin jo lapsena.
Venetsia ja Sisilia pitää kokea kerran.
Et koskaan päässyt tässä elämässä? Oletko siis jo kuollut ja kirjoittelet haudan takaa?
No kuule, osta nakki, ajaa saman asian...