Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muillakin omakotitalon omistajilla koko ajan talkoita?

Vierailija
15.04.2022 |

Ihmetyttää kun yhtä tiettyä pariskuntaa pitäisi koko ajan olla auttelemassa milloin missäkin talkoopuuhassa että onko se tavallista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on järjestänyt vasten tahtoahtoani, patit talkoot. Tuskin onnistuu siinä enää koskaan.

Vierailija
2/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Omakotitalon omistuksessa on juuri se paras puoli, ettei taevitse taloyhtiön ja naapureiden kanssa olla talkoikemassa yms. On itse vastuussa, että hommat tulee hoidettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen röttelö se heidän talonsa oikein on?

Ei hyvin hoidetussa kämpässä mitään talkoita koko ajan tarvita.

Vierailija
5/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole talkoita pidetty. Itse on kaikki tarvittava tehty niin sisällä kuin ulkonakin. Jos jotakin isoa remonttia on pitänyt tehdä, mitä itse ei ole osannut, niin olemme ottaneet firman tekemään.

Vierailija
6/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaatko hiemn talkoiden aiheita ja syödäänkös iellä sit talkoiden jälkeen tilomassa ja onko luvassa aina juopottelua vai kuivat kahveet

Vierailija
7/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pidetty talkoita perheen kesken. Poikani perheelle tulee juuri uusi talo avaimet käteen tyyliin. Kyllä me joskus porukalla mennään siivoon jätteet pois. Samoin muutot hoidetaan talkoilla porukalla. Vieraille ei.

Vierailija
8/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin rivarista eläkepäivien kodin, ainoitakaan talkoita ei ole ollut, olen asunut vuodesta 2002. Huoltoyhtiö hoitaa ihan kaiken.

Vierailija
9/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kolmekymmentä vuotta omakotitalo, ei koskaan pidetty talkoita. Ei myöskään kesäpaikoilla.

Vierailija
10/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

talkoot ovat -p_e_rs__ee--s-ta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä