Mitä pääsiäisenä TEHDÄÄN? Mitä te olette tehneet tänään?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Leffateatterissa kaksi leffaa peräjälkeen. Nyt jo kotona lampaan kimpussa.
Mitkä leffat?
Tänään käytiin uimassa, siivottiin ja tehtiin hyvää ruokaa miehen kanssa. Siinäpä se päivä menikin. Huomenna anopin luo kylään.
Tehty polttopuita ja pääsiäiskokkoa, ruokaa, lasten kuskausta, koiralenkki, koiran pesu.
Huomenna mökille grillaamaan ja illalla palaa oma pääsiäiskokko, sen jälkeen sauna
Su ehkä kirppikselle lapsen kanssa.
Ma ehkä uimahalliin lapsen kanssa.
Olen käynyt kaksi kertaa koiran kanssa lenkillä. Katsellut paljon Netflixiä ja vain laiskotellut. Lisäksi tein ruokaa ja kun olin syönyt, kävin viemässä ruokia myös ystäväni tyttären perheelle, koska ovat sairaana. Sattuvat asumaan kävelymatkan päässä, joten oli helppo käydä viemässä heillekin valmiit ruuat.
Huomenna varmaan siivoan. Ja voisi myös kokeilla, joko sais petkeleellä loputkin jäät hakjattua pihasta irti.
Mitä nyt lomalla (vapailla) tehdään. Aamulla heräillään rauhassa, kiireetön aamupala, ulkoilua, urheilua, hyvää ruokaa. Harrastuksia, lukemista, telkkaria, perheen kanssa puuhastelua, siivoilua, pyykkäystä. Voi nähdä kavereita ja sukulaisia. Kaupatkin on auki. Illalla ei kiirettä nukkumaan.
Tänään aamulla oltiinuimassa Tuusulanjärvessä ja saunassa. Iltapäivällä lasten kanssa leffassa. Huomenna mennään koko perhe päiväksi Tallinnaan.
Sunnuntaina en ajatellut tehdä muuta kuin löhötä telkkarin edessä. Maanantaina mennään mun äidin luokse syömään ja sitten onkin jo taas lasten treeneihin kuskauksia myös.
Sähkärin kanssa tehtiin töitä.
Huomenna homma jatkuu työmaan siivoamisella.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun kysyit. Tänään en ole varsinaisesti tehnyt yhtään mitään. Pyjamapäivä kotona sisätiloissa hela dan. En tiedä, olenko sairas vai mikä juttu. Tosin heräilin yöllä monta kertaa ja valvoin koko aamuyön. Kalenteri se paljasti: täydenkuun yö.
Huomenna olisikin sitten monenlaista sovittuna. Nyt tuntuu hurjalta, että onko minusta täyttämään lupaukseni. Jotenkin tästä velttoudesta ja saamattomuudesta pitäisi ryhdistyä.
Mun mielestä täysikuu on vasta huomenna? Missä kalenterissa se oli jo to-pe yö?
Siivosin, kävin kaupassa, istutin kesäkukkien siemeniä, pesin pyykkiä, ja lenkitin ja pesin koiran. Tein ruokaa, kävin saunassa ja nyt kohta alkaa elokuva. Huomenna kokkaamme miehen kanssa lammasaterian ja aion nauttia auringonpaisteesta ulkona koiran kanssa.
En oo tehnyt mitään! Huomenna siivoan perusteellisemmin saunan ja kodinhoitohuoneen. Voipi olla että siivoan muutakin kun aloitan.
Kelkkailemassa ja pilkkimässä. Nyt saunaan. Huomenna uudestaan, varmaan menee koko pääsiäinen samalla kaavalla.
Siivottiin ja leivottiin aamupäivä. Puoliltapäivin tuli puolison vanhemmat ja sisarukset kylään. Illalla karsin orapihlaja-aitaa. Huomenna varmaan kaupoille ja jatketaan aidan parissa. Ikkunatkin pitäisi pestä. Eipä mitään erikoista, nautitaan hyvästä säästä.
Laiskotellut. Rankka työviikko takana ja päätin etten tee yhtään mitään. Tilasin pizzaa ja juon punaviiniä. Huomenna sitten siivousta, pyykinpesua, kaupassa käyntiä, ym. Sunnuntaina varmaan ravintolaan syömään, ulkoilua, jne.
Lekottelin iltapäivään asti. Sitten pakotin itseni laittamaan ruokaa ja siivoamaan. Nyt voisin vaikka valmistautua nukkumaan, oli niin rankka viikko.
Kävin kuuntelemassa Johannespassiota eilen pitkäperjantaina, oli kirkossa esitys. Sen jälkeen kävin ystäväni kanssa pitkän kävelylenkin.
Huomenna menen uudelleen kirkkoon. Tänä vuonna pääsiäiseeni kuuluu kirkossa käyminen ja ystävien tapaaminen
Mitä suunnittelette ohjelmaksi tämän vuoden pääsiäiselle? Meidän perheen ohjelma peruuntui, joten jotkut muuta pitäisi nyt keksiä
Töissä olin. Huomenna uudestaan ja sunnuntaina.