Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pääsiäisenä TEHDÄÄN? Mitä te olette tehneet tänään?

Vierailija
15.04.2022 |

Entä mitä huomenna?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ulkoiltu miehen ja koiran kanssa, päivän pelaillut yhtä peliä ja siivonnut pari kaappia. Sivussa hoitanut pari fb-ryhmän ylläpitoon liittyvää juttua ja värkännyt kuvankäsittelyllä muutaman myyntikuvan nettiin.  Iltalenkki koiran kanssa tehty.

Huomisesta en osaa sanoa. Ehkä kirppikselle tai sitten ei.  Rahat ihan lopussa valitettavasti. 

Vierailija
2/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin ja pesin pyykkiä. Käytiin kylässä anopilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit rutiinit,ei poikkea muista päivistä mitenkään.Ei ravintokaan poikkea,arki ruokaa.

Vierailija
4/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kysyit. Tänään en ole varsinaisesti tehnyt yhtään mitään. Pyjamapäivä kotona sisätiloissa hela dan. En tiedä, olenko sairas vai mikä juttu. Tosin heräilin yöllä monta kertaa ja valvoin koko aamuyön. Kalenteri se paljasti: täydenkuun yö.

Huomenna olisikin sitten monenlaista sovittuna. Nyt tuntuu hurjalta, että onko minusta täyttämään lupaukseni. Jotenkin tästä velttoudesta ja saamattomuudesta pitäisi ryhdistyä.

Vierailija
5/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei juuri mitään, söin aamulla mämmiä ja munia.

Ei ollut Jumalan palvelustakaan .

Eikä ole pääsiäis kokkoakaan lähiseudulla katsoin niin lähin oli 100: n km päässä!

Ei kehtaa lähtä , sinne asti autolla hursii toinen mokoma 100km Ei.

.eli on saman lainen viikon loppu kuten tavallisetkin ei vaan aamulla syödä muina vuoden aikoina mämmiä.

Joo tylsää on ei Kiinosta juopottelu ja paikkakunnal ei ole Ravintolaa lähin

Ravintola on 33km päässä mutta ei tanssi paikkaa ja oikeastaan mua ei sellaiset Kiinosta , yksin mennä.

Vierailija
6/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateatterissa kaksi leffaa peräjälkeen. Nyt jo kotona lampaan kimpussa.

Vierailija
7/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä reissuun pariksi päiväksi. Tänään oli lähtövalmistelupäivä. Pyykkiä, ruokaostoksia (että on paluupäivänä ruokaa valmiina), siivousta, pakkaamista, auton tarkistaminen..

En ole uskovainen, en vietä kirkkopyhiä, normaalisti olen pääsiäisen töissä (paitsi nyt).

Vierailija
8/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristellaan koti pääsiäiseksi. Levätään, ehkä ulkoillaan, luetaan kirjoja, katsotaan elokuvia. Syödään hyvin ja nukutaan pitkään. Lapsiperheissä yleensä virvotaan.

Vierailija
9/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuloitu, huomenna kauppa-asioita valitettavsti, ja siivousta.

Vierailija
10/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli tavallinen päivä kotona siivoillen. Huomenna tulee ehkä trulleja, jos ei tule niin syödään suklaamunat itse. Illalla käydään kylän pääsiäiskokolla. Pyhänä kyläillään mummolassa ja yksi kaveriperhe käy meillä.

Vierailija
11/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt ja katsonut youtubesta videoita. Nukuin myös pitkään, eli vuoden laiskin päivä tähän mennessä.

Vierailija
12/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa ja tein ruokaa. Huomenna pesen koneellisen pyykkiä ja teen ruokaa. Ehkä jopa tiskaan? Eihän sitä selvinpäin huvita ehtään enempää tehdä. 

Vierailija
13/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustettiin tänään anoppilaan. Ilmoitin lounaan jälkeen, että nyt kun lapselle on kolme kyvykästä ja mieluusti hoitajaa paikalla, minä menen nukkumaan päiväunia univelkojen korjaamiseksi. Sen jälkeen olen vaan vetelehtinyt ja lukenut lehtiä, enkä ole edes teeskennellyt seurallista. Miestä hävettää, mutta ei onneksi kehtaa tehdä tästä numeroa.

Huomenna on toivottavasti reippaampi päivä.

Vierailija
14/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtänyt 20 kilsaa, laittanut ruokaa ja leiponut. Koira ulkoilutettu ja saunottu. Siinäpä sitä tälle päivää.

Vierailija
15/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kirkossa ja vanhempieni luona. Syötiin siellä pääsiäisruokia. Huomenna sama miehen vanhempien luona. Kävimme ulkoilemassa koiran kanssa ja laitoin talvikenkiä varastoon. Ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
16/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan taas pääsemässä pois pohjalta. Häiriöasukkaat kerrostalossa viikko sitten aiheutti stressiä ja kaikenlaisia ajatuksia kävi mielessä, asunnon myyntiä ym. sellaista. Nyt taas parempi olo ja alkaa mielenkiintoa tulla asioihin, Harmi että just lomalla tän viikon ja vituiksihan se meni.

Vierailija
17/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun on monta päivää vapaata. Olen lenkkeillyt, tehnyt vähän kotihommia, lukenut kirjaa, syönyt ja nauttinut. Huomenna siivotaan, uimaan ja saunotaan. Sunnuntaina ulkoilen, katson ehkä leffaa, luen ja leivon. Nukun päiväunia. Maanantaina aikuiset lapset perheineen meille syömään. Tylsää minulla ei ole koskaan.

Vierailija
18/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin jo etukäteen (eilen), että en tee pitkänäperjantaina mitään suunniteltua. Että menen virran mukana. Ollut raskaat pari viikkoa töissä. Joten huilailin, nukuin ip-unet, ulkoilin koiran kanssa ja saunoin. Ulkoilun jälkeen koira "pääsi" kylpyyn. Ai niin ja kävin kaupassa hakemassa Tvof-herkkuja. Nythän se kohta alkaakin.

Ostin pashaa ja tippaleipiä.

No suoraan sanottuna nämä loput pääsiäisen päivät taitavat mennä suunnilleen samaan tapaan omalla painollaan. En ressaa.

Vierailija
19/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan löhöilty miehen kanssa koko päivä sängyssä ja nautittu munista... Ihanaa luksusta. Tein jo eilen tämän päivän ruoat ja herkut valmiiksi.

Lukiolaispoika jutellut tuntitolkulla ulkomaalaisten pelikaveriensa kanssa.

Huomenna mennään katsomaan anoppia ja laitetaan pihaa.

Kivaa pääsiäistä kaikille!

Vierailija
20/38 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei juuri mitään, söin aamulla mämmiä ja munia.

Ei ollut Jumalan palvelustakaan .

Eikä ole pääsiäis kokkoakaan lähiseudulla katsoin niin lähin oli 100: n km päässä!

Ei kehtaa lähtä , sinne asti autolla hursii toinen mokoma 100km Ei.

.eli on saman lainen viikon loppu kuten tavallisetkin ei vaan aamulla syödä muina vuoden aikoina mämmiä.

Joo tylsää on ei Kiinosta juopottelu ja paikkakunnal ei ole Ravintolaa lähin

Ravintola on 33km päässä mutta ei tanssi paikkaa ja oikeastaan mua ei sellaiset Kiinosta , yksin mennä.

Eihän pitkänäperjantaina voisi tanssiakaan 😱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan