Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdatko jos kumppani sanoo että olet läski kaksoisleuka?

Vierailija
15.04.2022 |

Pystytkö jättämään taakse?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteliko hän?

Vierailija
2/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei valehdellut, mutta miksi on kanssani? En ollut muuta jouluussa kun tapasi minut. Netissä kyllä kuolaa nuoria naisia.

Kaksoisleuka minulla on kyllä on ollut silloinkin kun olin 49kg, 174 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei valehdellut, mutta miksi on kanssani? En ollut muuta jouluussa kun tapasi minut. Netissä kyllä kuolaa nuoria naisia.

??

Vierailija
4/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin, nyt olen viisikymppinen js nahka roikkuu. Niin se tekee hälläkin vaikka on alipainoinen. Näkisittepä sen yli viisikymppisen roikkuvan perseen.

Vierailija
5/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla suomalaismiehillä on läski kaksoisleuka. 

Sanon tilanteesta vain osalle heistä megafonilla julkisissa liikenevälineissä.

Vierailija
6/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Mitä? Mulla on leuan rakenne sellainen että aina on? Vai meinaatko että olin lihava tuolloinkin?

Vierailija
7/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Tuskin leuasta puhuminen on ongelma, mutta haukkuminen yleisesti on koska se kertoo jotain toisesta. Ellei ole jossain huurussa.

Vierailija
8/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Ahaa, siis tapasimme ensi kertaa joilukuussa. Ihan yhtä läski ja kaksoisleukainen olin silloin. Vasta myöhemmin keväällä kuulin nämä arviot ulkonäöstäni.

Vierailija
9/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun äijällä löskimaha ja miestissit??

Vierailija
10/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikallakin voi olla kaksoisleuka, ei siis mitenkään ihme juttu. Mutta, jos äijä alkaa siitä ulisemaan, vedä faktat pöytään hönen hörökorvista, länkisääristä, läskimahasta, kaljusta, risuparrasta… näitä riittää kyllä näillä äijillä🤣

Vierailija
11/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sanonut minua läskinaamaksi, lehmäksi jne. Kai minä olen aina unohtanut.

Vierailija
12/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäön haukkumista unohda koskaan.

Vierailija
13/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä äijällä ei ole läskiä. On ihan anorektisen laiha. Sormeni menevät reiden ympäri jne.

Vierailija
14/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tollanen ni ei haittaa, totuus aina parempi 

Vierailija
15/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäön haukkumista unohda koskaan.

Olen kuulemma sanonut luurangoksi/ tai joksikin laihaksi kuitenkin. Silloin kun itse olin vielä laiha, (174/48 jotain) en kyllä pahoittanut mieltäni jos joku kommentoi jotain.

Vierailija
16/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin olisin tyytyväinen jos sanotaan mikä mättää, karmee herätä joskus totuuksiin kun joku partneri kehunu vaan pumpulissa 

Vierailija
17/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kanssani luonteeni vuoksi, ei ulkonäköni.  Tiedän ihan tasan tarkkaan, minkä näköisistä naisista hän pitää (koska olimme ystäviä kauan ennen parisuhteemme alkua)  ja minä en muistuta näitä pitkäsäärisiä ja hoikkia  ihannenaisiasa  miltään osin.

Ei sano tuommoisia, ulkonäköä arvostelevat vain sivistymättömät moukat ja sellaisilta olen onneksi säästynyt

Vierailija
18/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em unohda koskaan. Aviomieheni on sanonut minulla olevan ruma roikkuva vatsa, alapää, liian isot rinnat ja olen liian vanha ja ties mitä.

Enpä ole hänelle sanonut kuinka koko mies inhottaa ja ulkonäkö vanhan miehen tupsahtanut olemus ja ilkeä katkera ilkimys. Olen vain hiljaa kun ei hänelle mitään voi sanoa vastaan. Siitä seuraisi kuusiosainen kärsimysnäytelmä .

Vierailija
19/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Ahaa, siis tapasimme ensi kertaa joilukuussa. Ihan yhtä läski ja kaksoisleukainen olin silloin. Vasta myöhemmin keväällä kuulin nämä arviot ulkonäöstäni.

no harva alkaa ekoilla viikoilla lateleen totuuksia, sillo ollaan niin siirappia, eikö tää nyt o niin selvää, toiset jatkaa jopa hautaan asti valehtelua ulkonäöstä ihan vaan ettei toinen saa mitään hullulehmäfriikkejä.

Vierailija
20/39 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kanssani luonteeni vuoksi, ei ulkonäköni.  Tiedän ihan tasan tarkkaan, minkä näköisistä naisista hän pitää (koska olimme ystäviä kauan ennen parisuhteemme alkua)  ja minä en muistuta näitä pitkäsäärisiä ja hoikkia  ihannenaisiasa  miltään osin.

Ei sano tuommoisia, ulkonäköä arvostelevat vain sivistymättömät moukat ja sellaisilta olen onneksi säästynyt

Tälläset miehet yleensä tyytyy vaan näihin, ja sitten fantasioi kun ei saa ulkonäöltään parempia.