Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät puolet suurissa rinnoissa?

Vierailija
15.04.2022 |

Seksipalsta tämä on. Vaimoni F tuntuu todella hyvältä käsissä ja hän pitää rintojensa hyväilystä. Ei roiku kainaloissa tai navassa ja hän todellakin pitää kropastaan.

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtäkään ja huolisin pienemmät.

Mikä niissä on niin pahaa? Monet pitävät niistä, sekä miehet ja naiset.

Vierailija
142/202 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisen rinnat ovat yksi eroottinen osa naisessa. Suuret ja pienet rinnat voivat olla eroottisia. Suurien rintojen ei tarvitse olla edes erityisen kiinteät ollakseen seksikkäät. 

Arjessa on kiva katsoa suurten rintojen liikehdintää kävelyn tahdissa. Naisten pukeutumista voi yrittää päätellä kuinka tyytyväisiä he ovat rintoihinsa ja kuinka paljon he haluavat niihin huomiota. Kyllähän se miehen mieltä lämmittää kun suuri rintainen nainen on pukeutunut paitaan, joka tuo rintojen muodon hyvin esiin. Syvälle uurrettu avoin kaula-aukko sopii joinkinkin tilanteisiin.

Olisi mukavaa jos naiset käyttäisivät enemmän liivejä, jotka eivät peittäisi nännien olemassa oloa. Tämä koskee niin pieni kuin suuri rintaisia naisia.

Seksissä on kiva katsella kuinka suuret rinnat liikkuvat liikkeen tahtiin. Lisäksi rintojen pehmeys tuntuu hyvällä käsissä, vartaloa vasten tai kalun ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut hauskoja tilanteita, kun miehen katse nauliinttuu isoihin rintoihini. Vieressä olevan vaimon hapan katse on samalla nauliintunut mieheensä. Onhan se mieltä ylentävää.

Juuri näin. Kun mies tuijottaa rintoja, niin se on noin 25% siitä henkisestä orgasmista jonka siitä saa. Loput 75% tulevat siitä kun näkee kuinka vaimon katse muuttuu happamaksi ja nauliintuu mieheen.

Ajatus siitä, että vaimon seksihalut miehensä kanssa katosivat pariksi kuukaudeksi, kutkuttaa aina yhtä ihanasti. Vaimo laittaa jalkansa ristiin minun tissieni vuoksi, jotka ovatkin paremmat kuin hänellä.

On ihanaa, jos ja kun itse saa seksiä. Vielä ihanampaa on se kun saa estettyä jonkun toisen naisen seksin.

No jopas jotain 😀 Kahdenkymmenen vuoden avioliiton aikana ei oo vielä kertaakaan tullut vastaan niin upeaa naista, että olisin siitä syystä itse joutunut jalat ristiin laittamaan. Tai sitten mulla ei vaan näin itsekin naisena ole oikein silmää naiskauneudelle 😉 Ei vaan, oikeesti, jos mustasukkaiseksi heittäytyy, saa olla sitä kyllä koko ajan: jollain naisella on hyvät rinnat, jollain takamus, jollain kauniit kasvot, upeat hiukset tai säihkysääret. Ehkä mulla on vaan niin fiksu mies, että hän osaa katsella muita naisia minua nolaamatta. Ja katsellahan hän kyllä saa. Katselenhan minäkin ympärilleni 😉 Hyvä vanha tuttu periaate, että katsoa saa, mutta ei koskea 😊

Vierailija
144/202 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visuaalisuus kiehtoo. Ne vaan ovat niin upeat. Samoin niiden hyväily kyllä aiheuttaa helposti erektion.

Vierailija
145/202 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa pitää sen verran isoista rinnoista kiinni, että molemmat olisivat hieman suuret käsiini. Ja molemilla käsillä sitten kovettaa nännejä. 

Vierailija
146/202 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula-aukko herättää positiivisen elämyksen uhkean naisen sen esiintuodessa. 

Vierailija
147/202 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sekä isoista että pienistä rinnoista, ehkä parasta on kuitenkin se kun nainen näyttää että nauttii niiden hyväilystä ja imemisestä. Ei se koko, vaan se herkkyys.

Vierailija
148/202 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sekä isoista että pienistä rinnoista, ehkä parasta on kuitenkin se kun nainen näyttää että nauttii niiden hyväilystä ja imemisestä. Ei se koko, vaan se herkkyys.

Itselle ja monelle muullekin isommat ovat kiihottavammat. Se on hyvä, että muitakin mielipiteitä on.

Vierailija
149/202 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kyllä kuvailee povekasta naista kauniisti. Kiitän.

Suuret rinnat ovat yksi kiihottavimmista asioista.

Vierailija
150/202 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden tahaton kosketus voi tuoda eroottisen lisän. Parturillani on suuret rinnat ja ne koskevat minuun välillä kun istun tuolissa. Ovat muutenkin kauniit.

Vierailija
151/202 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on lähikaupan kassalla kauniskasvoinen ja isorintainen nainen. Monta kertaa on joku sana vaihdettu ja katse sanoo, mutta kun olemme molemmat varattuja. Jos voisin ottaisin hänet kovaa jalat olkapäillä ja katsoisin kuinka ne ihanat rinnat heiluu edestakaisin.

Vierailija
152/202 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kaupungilla tuli pari ylväästi kulkevaa suuririntaista naista vastaan. Se oli näky! Pidin.

Vierailija
153/202 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tämän jutun kirjoittanut jo monta kertaa palstalle. Mutta menköön nyt taas, kun tavallaan liittyy tällaiseen isoja rintoja ihailevaan ketjuun.

Näin muutama vuosi sitten kaupungilla n. keski-ikäisen, muodokkaan ja isorintaisen naisen, jolla kevyt vaatetus ja tosi avonainen dekoltee. Ne rinnat olivat varsin painavan näköiset, pehmeät ja riippuvat. Joten rintaväliä oli todella mittavasti siinä näkyvillä. Hänen kävellessään joka askeleen tärähdys teki ikään kuin pienen aallon rintoihin, joka eteni pitkää rintaväliä ensin ylhäältä alaspäin ja sitten heijastuen takaisin ylös. Sama toistui joka askeleella... Ihailin häntä vaivihkaa. Se tissivälin aaltoileva liike näytti aivan mielettömän ihanalta ja kiihottavalta.

Vierailija
154/202 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama saa olla ku petolinnun perse niin silti miehet tykkää ja vientiä on

Vierailija
155/202 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Naama saa olla ku petolinnun perse niin silti miehet tykkää ja vientiä on

Hyvä vartalo (mielellään uhkea) on paljon parempi kuin pelkät kasvot. Silmissä saa olla naurunpilkettä mielellään. Ja asiaan, pidän suurista rinnoista. E-G parhaita.

Vierailija
156/202 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoiset suuririntaiset naiset eivät kyllä kokemukseni mukaan valita rinnoistaan, vaan ovat niihin tyytyväiset. Ja minä olen tyytyväinen, että heitä on.

Vierailija
157/202 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut hauskoja tilanteita, kun miehen katse nauliinttuu isoihin rintoihini. Vieressä olevan vaimon hapan katse on samalla nauliintunut mieheensä. Onhan se mieltä ylentävää.

Juuri näin. Kun mies tuijottaa rintoja, niin se on noin 25% siitä henkisestä orgasmista jonka siitä saa. Loput 75% tulevat siitä kun näkee kuinka vaimon katse muuttuu happamaksi ja nauliintuu mieheen.

Ajatus siitä, että vaimon seksihalut miehensä kanssa katosivat pariksi kuukaudeksi, kutkuttaa aina yhtä ihanasti. Vaimo laittaa jalkansa ristiin minun tissieni vuoksi, jotka ovatkin paremmat kuin hänellä.

On ihanaa, jos ja kun itse saa seksiä. Vielä ihanampaa on se kun saa estettyä jonkun toisen naisen seksin.

Olen aina epäillyt, että isotissiset ovat jotenkin päästään vialla. Ei pipipäähän mahdu muuta kuin omat tissit.

Höpöhöpö. Noinhan voi sanoa joka asiasta. Isorintaiset itsestään huolehtivat naiset ovat kauniita, ei voi mitään.

Vierailija
158/202 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukoissa vaatteissa parhautta

Vierailija
159/202 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet bikinit ja suuret rinnat näin kesän koittaessa olisi kiva nähdä.

Vierailija
160/202 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti evoluutio menee siihen suuntaan, että kurvikkaita isorintaisia naisia olisi paljon. Sen näyttää aika, en minä.