No nyt niitä 40-luvulla syntyneitä alkaa kuolla oikein kohinalla.
Kommentit (30)
No 40-luvulla syntyneet alkaa pikkuhiljaa täyttämään 80 vuotta. Ei tuo nyt mikään ihme ole että osa heistä kuolee. Terveyskirjaston mukaan vuonna 2020 elinajanodote miehillä oli 79 vuotta ja naisilla 85 vuotta.
Kuoleminen kielletty. Pitää elää 120 vuotiaaksi.
Ok. Mun isäni on terävä älyltään kuin partaveitsi. Liikkuu myös itse. On syntynyt 1935.
Puolen vuoden aikana kuoli 3 tätiäni.Kaksi heistä oli jo yli 90 vuotiaita.Yksi olisi täyttänyt kesällä 90.
pitäiskö estää se hätälailla. toivottavasti olet päänimisteriin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, hyvä! Ovat pelkkä kustannuserä.
Oletpa vastenmielinen.
ASUIN PAIKKA KUNTANI
Vanhin asukas asuu kotona on
101 vuotta ja 2 kuukautta vielä päälle!
Muistaakin Hyvin!
Vierailija kirjoitti:
No 40-luvulla syntyneet alkaa pikkuhiljaa täyttämään 80 vuotta. Ei tuo nyt mikään ihme ole että osa heistä kuolee. Terveyskirjaston mukaan vuonna 2020 elinajanodote miehillä oli 79 vuotta ja naisilla 85 vuotta.
Tuohon lasketaan lapsena kuolleet mukaan, joita pojissa on enemmän juuri ajokortin saaneena.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mun isäni on terävä älyltään kuin partaveitsi. Liikkuu myös itse. On syntynyt 1935.
Mun mummo, synt. 1934 on kans hyvässä kunnossa. Toinen mummo, synt. 1935 kuoli vuosia sittten.
Joo. Pitää varmaan hankkia kunnon hautajaispuku. Laskin, että sukulaisia on nyt siinä 70 tietämissä toistakymmentä. Hautajaisia ja sukupippaloita tiedossa siis.
Elämän kiertokulku. Täytyy vaan hyväksyä. Ei tässä oikein voi lakkoonkaan mennä, vai voiko?
Vierailija kirjoitti:
1934 syntynyt Bob Proctor ylennettiin hiljan kirkkauteen. Hän eli joka päivän.
Vierailija kirjoitti:
Bye bye, suuret ikäluokat!
Ahne sukupolvi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahne sukupolvi?
Rakentaja sukupolvi.
Anoppi 96 v
Eno 90 v ja veli on 86 ja sisko 76 ja minä 72.
Toistaiseksi elossa ap:n kiusaksi, eikä olla ainoita vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahne sukupolvi?
Housuissas on.🤓
Kun jäät lähtee merestä,samalla kuolee ihmisiä.Lähtevät kuin jäät pois elämästä,kukin vorollamme ikää katsomatta kuolemme! .
Niinpä.