Mieheni petti minua ja jään yksin kahden lapsen kanssa
Miten tästä suosta noustaan, kellään kokemusta?
Ahdistaa, olen suoraan sanottuna aivan paskana.
Huoltajuus menee varmaan niin, että vastaan siitä ja mies satunnaisesti viikonloppuisin. Hän vaikuttaa onnelliselta salasuhteesta löytämänsä ihmisen kanssa.
Minulla ei ole tukiverkkoja hirveästi. Haen tukiperhettä, mutta arki on selviytymistä kun on henkisesti niin paha olla. Lapset auttaa jaksamaan onneksi.
Kommentit (84)
Voisitteko selittää miksi miesten systemaattinen petollisuus ei aiheuta mitään vihantunteita, vaan jokainen asia on aina yksittäistapaus? :D Te naiset olette ihan raivona muille naisille ja aina valmiina yleistämään naisia, muta miestenne ihana lojaalius jonka takia joudutte kuseen ei haittaa yhtään. Tiedän joka reikään väkisin vedettyjä naisia ja hekin vain runoilevat miesten suurta inhimillisyyttä <3 Sen sijaan jos akka on ollut suhteessa naisen kanssa joka on ollut manipuloiva, tullaan heti kaiuttimien kera kertomaan miten nyt on niin dramaattista ja ihan oli NAINEN joka oli väkivaltainen.
Miehet tosiaan ovat susia ja suurin uhkanne ihan jo tilastollisesti. Kannattaisi näyttää sitä kiukkua, eivät miehetkään säästele teidän haukkumistanne.
Voimaannuttavaa. Viisas mies sai mitä halus.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko selittää miksi miesten systemaattinen petollisuus ei aiheuta mitään vihantunteita, vaan jokainen asia on aina yksittäistapaus? :D Te naiset olette ihan raivona muille naisille ja aina valmiina yleistämään naisia, muta miestenne ihana lojaalius jonka takia joudutte kuseen ei haittaa yhtään. Tiedän joka reikään väkisin vedettyjä naisia ja hekin vain runoilevat miesten suurta inhimillisyyttä <3 Sen sijaan jos akka on ollut suhteessa naisen kanssa joka on ollut manipuloiva, tullaan heti kaiuttimien kera kertomaan miten nyt on niin dramaattista ja ihan oli NAINEN joka oli väkivaltainen.
Miehet tosiaan ovat susia ja suurin uhkanne ihan jo tilastollisesti. Kannattaisi näyttää sitä kiukkua, eivät miehetkään säästele teidän haukkumistanne.
No en kyllä osaa vastata. Olen ollut aivan raivona miehelle. 😅 /Ap
Asuisitpa tässä lähellä, niin voisin olla tukenasi ja lapsillesi varamummina.
Voimia sinulle, päivä kerrallaan ja rauhassa, niin kaikki järjestyy.