Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni petti minua ja jään yksin kahden lapsen kanssa

Vierailija
15.04.2022 |

Miten tästä suosta noustaan, kellään kokemusta?

Ahdistaa, olen suoraan sanottuna aivan paskana.

Huoltajuus menee varmaan niin, että vastaan siitä ja mies satunnaisesti viikonloppuisin. Hän vaikuttaa onnelliselta salasuhteesta löytämänsä ihmisen kanssa.

Minulla ei ole tukiverkkoja hirveästi. Haen tukiperhettä, mutta arki on selviytymistä kun on henkisesti niin paha olla. Lapset auttaa jaksamaan onneksi.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko pihdata ja antaa vatsan kasvaa?

Seksin puutteen takia ei kukaan mene vieraisiin vaan se on korvien välissä oleva ongelma. Tuntemani ystävättäreni antoi aina seksiä niin paljon kuin mies halusi mutta siltikin mies haki sivusuhteita koko sen suhteen aikana niin kauan kun muille yksinäisille naisille kelpasi jotenka se ei ollut naimisen puutteesta kiinni vaan jostain muusta ongelmasta korvien välissä. Se vaan joku pettämisen halu ja onnistumisen ilo siinä toi jännitystä elämään. Vaimon vahtimiset ja nalkutus sai sitä vihaamaan entistäkin enemmän eikä mies viihtynyt ollenkaan kotona. 

Vierailija
62/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsette sairaita puolisoita parisuhteeseen joilla ei ole kiinnostusta yhden ihmisen kanssa elämään niin sitten on ihan turhaa valittaa ettei perhe pysynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä on velvollisuus huolehtia lapsista puolet ajasta. Ei riitä viikonloput. Älä alistu sellaiseen.

Vierailija
64/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen mies ei ole vaarallinen alkoholisti, järjestä viikko viikko yhteishuoltajuus, jos mahdollista. Riippuen toki siitä miten vanhoja lapsia teillä on.

Vierailija
65/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko pihdata ja antaa vatsan kasvaa?

Seksin puutteen takia ei kukaan mene vieraisiin vaan se on korvien välissä oleva ongelma. Tuntemani ystävättäreni antoi aina seksiä niin paljon kuin mies halusi mutta siltikin mies haki sivusuhteita koko sen suhteen aikana niin kauan kun muille yksinäisille naisille kelpasi jotenka se ei ollut naimisen puutteesta kiinni vaan jostain muusta ongelmasta korvien välissä. Se vaan joku pettämisen halu ja onnistumisen ilo siinä toi jännitystä elämään. Vaimon vahtimiset ja nalkutus sai sitä vihaamaan entistäkin enemmän eikä mies viihtynyt ollenkaan kotona. 

Niin mutta ehdottiko ystäväsi seksiä silloin kun mies ei sitä pyytänyt? Niin, eipä tainnut. Kukaan ei jaksa jatkuvasti olla itse se vonkaaja ja aloitteen tekijä.

Vierailija
66/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin muista, että se salasuhde tulee heillä olemaan hetken kivaa, mutta se kyllä kuihtuu jossain vaiheessa kasaan. Ne aina kuihtuu. Sitäpaitsi suhde joka alkaa sillä, että he pettävät jotakuta jonkun selän takan on aina tuhoon tuomittu. Nyt he kummatkin tietävät, että toinen on valmis pettämään puolisoa.. Niin kuvittele miten paljon kykenevät luottamaan toisiinsa kunhan tuo kuherteluvaihe on ohitse.

Ei ne aina kuihdu kasaan. Joskus käy niin että parisuhteessa jo ollessaan tapaa sen sielunkumppaninsa. Ikävää että se on pitänyt tehdä tuolla tapaa. 

Oma suhteeni on alkanut aviomieheeni siten että olemme olleet molemmat pitkässä avioliitossa. Kummallakin se oma parisuhde oli onneton. Olimme puolisoiden kanssa vain velvollisuudentunteesta. Kummankin seksielämä oli olematonta. Sitten tapasimme, rakastuimme ja hyvin lyhyen salasuhteen jälkeen päätimme kertoa tilanteesta puolisoillemme. Kuukauden sisällä olimme jo muuttaneet pois kodeistamme. 

On tätä nykyistä elämää katseltu jo 10v ja kyllä sitä rakkautta sekä seksiä on yhä vaan. Luotan mieheeni täysin. Vaikka suhteemme alkoi petoksella puolisoitamme kohtaan, ei tulisi mieleenkään että kumpikaan meistä pettäisi toisiamme. Puhumme tunteistamme ja jos suhteessa tuleekin joskus jotain ongelmia, uskon että selviydymme niistä puhumalla, ennen kuin kumpikaan edes harkitsee pettävänsä. 

Oletpa typerä ihminen. Tulet kirjoittamaan jonkun henkilön kirjoituksen alle siitä, miten ah ihanaa oli kun petitte miehesi kanssa kumppaneitanne ja nyt kaikki on niin kivaa teille. Ei sullakaan ole mitään tilannetajua tai empatiankykyä.  Kukaan petetty ei halua tälläisiä tarinoita lukea. Kyllä huomaa, että itsekäs ihminen olet etkä ajattele niitä pettämiänne ihmisiä lainkaan, vaan omia tunteita. 

Lisäksi tuonkaltaiset perheenrikkojat, eivät vaadikaan mieheltä uskollisuutta, vain rahaa ja toimeentuloa. Minun x-mieheni lähti salarakkaansa mukaan jo 20 vuotta sitten.  Lapset, jotka sittemmin käviävät isänsä ja tämän uuden puolison ( ent.salarakkaan) luona,kertoivat että joutuivat isänsä uuden rouvan kanssa pakenemaan paikalta rouvan autolla, isänsä alettua riehua ym. ex-miehelläni on ollut lukuisia naisuhteita tuon uuden puolisonsa aikana.  Rouva ei ole moksiskaaan, kai raha korvaa kaiken. Myös rouvalla ollut häntäluun murtumaa jne. Puhumattomina mököttävät eri huoneissa.  Ihan sai tämä muija,mitä tilasi. On hyvin nujertuneen ja alistuneen näköinen. 

Vierailija
67/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap tosi pahoillani. Mun elämä romahti vastaavalla tavalla, mulla kolme lasta. Olin puoli vuotta shokissa enkä oikein muista siitä ajasta mitään.

Kun aloin tajuamaan tilanteen shokilta ja sain arjen pyörimään totesin, että ei kukaan nainen paskaa äijää tarvitse.

Erosta nyt vuosi. Ja olen tosiaankin vaatinut että lapset on 50/50. Exä saa nyt salarakkaansa kanssa kantaa vastuunsa. Meidän kolme teiniä ei vaan tykkää exän nykynaisesta, näkevät naisen perheemme rikkojana. Että ei mennyt kuten strömsössä.

Teinejä ei kyllä saisi kiusata.

Vierailija
68/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mies ei ole pakastimessa...

Toisaalta pieni tunteiden viilentely saattaisi rauhoittaa.

Vierailija
69/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rangaistus minulle jäädä lasteni kanssa, mutta se ei poista sitä, että tämä on todella raskasta yksin. Minulla on painavat syyt, miksi lapset eivät voi olla 50/50 systeemillä.

Kiitos tosi paljon asiallisista viesteistä ja kannustuksesta,että tästä selvii❤

Vierailija
70/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap tosi pahoillani. Mun elämä romahti vastaavalla tavalla, mulla kolme lasta. Olin puoli vuotta shokissa enkä oikein muista siitä ajasta mitään.

Kun aloin tajuamaan tilanteen shokilta ja sain arjen pyörimään totesin, että ei kukaan nainen paskaa äijää tarvitse.

Erosta nyt vuosi. Ja olen tosiaankin vaatinut että lapset on 50/50. Exä saa nyt salarakkaansa kanssa kantaa vastuunsa. Meidän kolme teiniä ei vaan tykkää exän nykynaisesta, näkevät naisen perheemme rikkojana. Että ei mennyt kuten strömsössä.

Sen perheen rikkoi ex-miehesi, ei ulkopuolinen.

Vierailija
71/84 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vaikeuttaa arkeasi juurikaan :D tuskin se mies on perhe-elämään osallistunut ennenkään jos tosta vain lähtee liihottamaan jonkun uuden naikkosen perässä. Saat vaan paremmat tuet ja vähemmän vaivaa ukosta. Ei tarvitse siihenkään enää yhtään kertaa pettyä ja elätellä toiveita miehen muuttumisesta. Onnea koko perheelle! :D

Vierailija
72/84 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun perhe-elämä vaikuttaa olevan todella auvoista.

Vierailija
73/84 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsette sairaita puolisoita parisuhteeseen joilla ei ole kiinnostusta yhden ihmisen kanssa elämään niin sitten on ihan turhaa valittaa ettei perhe pysynyt. 

Miksi edes kirjoitat mitään näin typerää? Etkö ole vielä huomannut miten petollisia ihmiset ovat? Valehdellaan halusta perheen perustamiseen vaikka takaraivossa itää jo pettämisen ajatus. Minä syyttäisin pettäjää, en petoksen uhria.

Kuka tahansa pystyy esittämään pyhimystä niin että saa toisen vakuuttumaan.

Vierailija
74/84 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin jäänyt lasten kanssa yksin kun mies petti toisten naisten kanssa. Ymmärrän kipusi ja avuttomuutesi.

En osaa antaa mitään pitävää neuvoa. En tiedä miten exäsi osallistuu lasten hoitamiseen. Verkostoja on mahdollista löytää.

Voin vain lohduttaa sillä, että kyllä sinä selviät kun minäkin selvisin. Itseasiassa elämäni on ollut helpompaa ilman miestä. Vähän uskallan ihastua. Mutta sellaista luottamusta en ole saanut luotua yhteenkään mieheen että olisin yrittänytkään parisuhdetta.

Vierailija
75/84 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on maailman sivu ollu yksinhuoltajia, sotien ja miesten ammattien takia. Nykyään naiset pärjää ilmankin miehiä.

Vierailija
76/84 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita miehelle ette ota lapsia ja hän saa ne. Lähde elämään villiä ja vapaata elämää. Älä maksa elareita.

Vierailija
77/84 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin on vähän helpompi hengittää. Hirveää on ollut käsitellä tätä asiaa, mutta risukasaankin voi paistaa vähän valoa! Matka itseensä ☺ /Ap

Vierailija
78/84 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toinen lapsista miehen luo asumaan, jaksat paremmin.

Vierailija
79/84 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen perheen rikkoi ex-miehesi, ei ulkopuolinen.

Ihan yhtä lailla on vo-su-kin halveksuttava perheenrikkoja. Miehet aika harvoin lähtevät ja jättävät perheensä, ellei ole jo uusi suhde vakaammalla pohjalla. Varattujen miesten vonkaamisesta kun voi kieltäytyä ja sanoa, että painelepas kuule kotiin perheesi luo.  eri

Vierailija
80/84 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna toinen lapsista miehen luo asumaan, jaksat paremmin.

Ihan kuin jotain kissanpentuja jaossa. Mitäs jos lapset ovat toisilleen hyvin läheiset ja saisivatkin tukea toisistaan vanhempiensa eron ja perheen hajoamisen tuskaan? Hirveä tilanne lapselle; yhtäkkiä uuteen kotiin ja uuden naisen kanssa elämään. 

Minua on noin riepoteltu isäpuolelta toiselle ja jopa kaupungeista toiseen ja kolmanteen, olen ollut koko elämäni rikkinäinen ja kärsinyt masennuksesta. Ei mitään juuria mihinkään. Äidin uuden kumppanin lapset olivat vanhempia kuin minä, eikä mitään tunnesiteitä syntynyt. Ajatelkaa niitä lapsianne!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme